Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-06@23:00:48 GMT

تداوم تعطیلی مساجد فلسطین در ماه مبارک رمضان

تاریخ انتشار: ۳۰ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۶۴۱۵۶۸

تداوم تعطیلی مساجد فلسطین در ماه مبارک رمضان

مفتی کل قدس و دیار فلسطین تاکید کرد: درهای تمامی مساجد فلسطین در ماه مبارک رمضان به دلیل مقابله با شیوع کرونا همچنان بسته می‌ماند.

خبرگزاری شبستان، گروه مسجد و کانون های مساجد به نقل از «آکی»، شیخ «محمد حسین»، مفتی قدس و دیار فلسطین گفت: تمامی مساجد سرزمین فلسطین با آغاز ماه رمضان همچنان به دلیل حالت فوق العاده بسته خواهند ماند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی افزود: بر اساس تدابیر اتخاذ شده و در جهت حفظ سلامت شهروندان و مقابله با ویروس کرونا، همچنان درهای مساجد بسته خواهد ماند.

 

مفتی قدس و دیار فلسطین در ادامه اظهار کرد: مدت تعطیلی مساجد تا چهارم ماه می است، اما ترجیح این است در صورت ادامه شیوع ویروس کرونا درهای مساجد همچنان بسته باشد.

 

مفتی قدس در ادامه تصریح کرد: به دلیل شرایط بحرانی کنونی، دارالافتاء به عموم شهروندان اجازه رویت هلال ماه رمضان را نخواهند داد و به همین دلیل به نظر اهل فن و برخی اعضای جمعیت فلکی فلسطینی برای رویت هلال ماه رمضان اکتفاء خواهیم کرد و خبر آن از طریق شبکه تلویزیونی و رادیویی منتشر می شود.

پایان پیام/43

منبع: شبستان

کلیدواژه: مساجد فلسطین پیشگیری از شیوع ویروس کرونا ماه رمضان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۴۱۵۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تداوم حملات انتقام جویانه حزب الله لبنان | رامیا و زاعوره به آتش کشیده شد

به گزارش جام جم آنلاین، حزب الله لبنان با صدور بیانیه‌ای از حملات جدید به مواضع نظامیان صهیونیست در شمال فلسطین اشغالی خبر داد.

حزب الله در بیانیه‌ای اعلام کرد: در راستای حمایت از ملت استوار فلسطین در غزه و یاری مقاومت شجاع و شریف آن و در واکنش به جنایت هولناکی که دشمن صهیونیست در شهرک میس الجبل مرتکب شد و به شهادت و زخمی شدن شماری از غیرنظامیان انجامید، رزمندگان مقاومت بعد از ظهر امروز یکشنبه، مراکز توپخانه و نیز استقرار نظامیان صهیونیست و جنگ افزارهای آنها را در الزاعوره با دهها موشک کاتیوشا هدف قرار داد و آنرا به آتش کشید.

همچنین حزب الله لبنان در بیانیه دیگری اعلام کرد: در راستای حمایت از ملت استوار فلسطین در غزه و یاری مقاومت شجاع و شریف آن، رزمندگان مقاومت اسلامی در ساعت ۳:۲۰ بعد از ظهر امروز یکشنبه تجهیزات جاسوسی دشمن صهیونیست را در رامیا با سلاح مناسب هدف قرار داده و تلفات قطعی به آن وارد کردند.

دیگر خبرها

  • توافقی را که به آتش بس فراگیر منجر نشود، امضا نخواهیم کرد
  • جهاد اسلامی اقدام رژیم صهیونیستی در تعطیلی دفتر الجزیره را محکوم کرد
  • تداوم حملات انتقام جویانه حزب الله لبنان | رامیا و زاعوره به آتش کشیده شد
  • تداوم حملات انتقام جویانه حزب الله/رامیا و زاعوره به آتش کشیده شد
  • اسرائیل شبکه الجزیره را در اراضی اشغالی بست
  • رژیم اسرائیل، شبکه الجزیره را در اراضی اشغالی بست
  • متقاضیان نهضت ملی مسکن همچنان پشت در بسته بانک‌ها
  • فیلم/ تداوم بازداشت و سرکوب دانشجویان آمریکایی حامی فلسطین
  • انتقال تلفات نظامیان اسرائیلی در غزه به بیمارستان با ۵ بالگرد
  • نرخ‌گذاری دلار کانال‌های تلگرامی در روز تعطیل/ خرید و فروشی نیست