Web Analytics Made Easy - Statcounter

صبح امروز کسبه و بازاریان شاغل در مجتمع های تجاری و پاساژهای شهر قروه در اعتراض به تعطیلی بیشتر از یک ماه مجتمع های خود در مقابل دفتر امام جمعه این شهر تجمع نمودند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از کُردتودی، از ساعاتی پیش بازاریان شهر قروه که این روزها به دلیل بیماری کرونا شغل خود را در مجتمع های تجاری و پاساژهای سطحج شهر از دست رفته می دیدند پس از بارها مراجعه به فرمانداری شهرستان و با ناامیدی از کمک دولتمردان در مقابل دفتر امام جمعه تجمع کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس این گزارش این تجمع همچنان ادامه دارد و بازاریان از ادامه روند تعطیلی مجتمع های تجاری در شرایطی که دیگر مشاغل به صورت آزادانه و بدون محدودیت در شهر قروه به فعالیت خود ادامه می دهند اعتراض دارند.

یکی از این کسبه ها در گفتگو با خبرنگار ما اقدام مسئولین در تعطیلی مجتمع های تجاری و در مقابل آن فعالیت آزادانه دیگر مشاغل در داخل شهر را یک اقدام بی معنی تلقی نمود و گفت: ما بازاریان نیز نگران سلامتی مردم هستیم و می خواهیم اگر قرار است مجتمع های تجاری تعطیل باشند دیگر مغازه ها و بخش های بازار نیز تعطیل شوند.

وی ادامه داد: هم اکنون 80 درصد از بازاریان در داخل مجتمع های تجاری حضور دارند و تنها 20 درصد از بازاریان در خارج از مجتمع ها می باشند و مردم برای رفع نیازهای خود به 20 درصد از بازار مراجعه می کنند که این مسئله خود عامل شیوع بیماری است .

این کاسب قروه ای ادامه داد: مسئولین باید در تصمیم گیری خود آگاهانه عمل کنند و اگر قرار بر ادامه روند قرنطینه می باشد تمام بازار را تعطیل نمایند و در غیر اینصورت اجازه فعالیت به دیگر بازاریان را نیز بدهند.

وی به مشکلات اقتصادی بازاریان اشاره نمود و گفت: با تعطیلی بازار و مجتمع های تجاری بازاریان زیادی متضرر شده اند و مشکلات اقتصادی امروز برای تک تک بازاریان زندگی را سخت کرده است .

یکی دیگر از کسبه ها نیز در گفتگو با خبرنگار ما اظهار داشت: متاسفانه دولت هیچ نوع ساز و کار عملی ای برای حمایت از مشاغل آسیب دیده از تعطیلی بازار پیش بینی نکرده است و تمام مواردی که مطرح می شود برای بازاریان بیگانه است چرا که نه بسته های معیشتی و نه یارانه ای کگه برای مشاغل آسیب دیده در نظر گرفته شده بود به دست ما نرسیده است .

وی ادامه داد: کسی به فکر ما نیست و متاسفانه با وجودی که بارها به فرمانداری مراجعه کرده ایم اما جواب در خور و شایسته ای را کسب نکرده و موفق به ادامه روند شغلی خود نشده ایم.

این کاسب قروه ای ادامه داد: با این وضعیت ما ناچار به تغییر شغل خود هستیم و دیگر نمی توانیم هزینه های زندگی خود را تامین کنیم.

گفتنی است با شیوع ویروس کرونا ابتدا تمامی مشاغل سطح شهر قروه از ادامه فعالیت خود منع شدند اما هم اکنون بیش از 10 روز است که صاحبان مشاغل در سطح شهر بدون هیچ نوع محدودیتی در حال کسب و کار خود هستند اما بازاریان ساکن در مجتمع های تجاری و پاساژهای قروه همچنان در انتظار بازگشایی مغازه های خود به سر می برند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: مجتمع های تجاری مجتمع ها شهر قروه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۴۴۷۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ببینید | اعتصاب و تعطیلی بازار طلای تهران صحت دارد؟

264 215

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901525

دیگر خبرها

  • ببینید | اعتصاب و تعطیلی بازار طلای تهران صحت دارد؟
  • اجرای قانون هوای پاک از توان مسئولین استان تهران خارج است
  • پنجشنبه را تعطیل کنید که از نظر فرهنگی و تمدنی مهم است | برای فعالیت اقتصادی هم فضای مجازی و دورکاری هست!
  • مخالفت با تعطیلی شنبه با استدلال ارتباط با یهودی ها جنبه کج فهمی دارد/ ما عملا سه روز از دنیا عقب هستیم / این لج و لحبازی درست نیست
  • ایجاد مجتمع‌های زراعتی در افغانستان
  • انتقاد از اطلاع رسانی تعطیلی مدارس وادارات خوزستان/همه سرکار بودند
  • مشارکت بازاریان سراسر کشور در برپایی جشن‌های دهه کرامت
  • گردهمایی ائمه جمعه استان فارس در سپیدان
  • ممنوعیت ورود موتورسیکلت‌ به بازار اصفهان از ۱۷ اردیبهشت/بودجه مرمت بازار ۵ برابر شد
  • لحظه انفجار چاه فاضلاب یک مجتمع تجاری در تبریز