Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده سپاه همدان با اشاره به دستور رهبر معظم انقلاب مبنی بر انجام رزمایش مومنانه گفت: قرارگاه مشترک سپاه و نماینده ولی فقیه فعال شده است و کسانی که از کرونا آسیب‌ دیده‌اند با کمک‌های مردمی مورد حمایت قرار می‌گیرند. ۳۰ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۷:۲۳ استانها همدان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از همدان، سردار مظاهر مجیدی در مراسم اختتامیه دوره کمک پرستاری قرارگاه زیستی امام رضا(ع) سپاه ناحیه همدان با قدرددانی از زحمات کادر بهداشت و درمان اظهار داشت: به فرموده امه اطهار (ع) ارزش امنیت و سلامت زمانی مشخص می‌شود که انسان به آن مبتلا شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تشریح اتفاقات رخ داده در سال گذشته افزود: سال 98 در کشور تجربه بزرگی شد و در هر دو موضوع ابتلایی داشتیم در بحث سوخت، امنیت مقداری به چالش کشیده شده و در پایان سال با آمدن این بیماری سلامت مقداری خدشه‌دار شد.

فرمانده سپاه همدان با بیان اینکه تمام اتفاقاتی که در نظام جمهوری اسلامی رخ می‌دهد برکتی به دنبال دارد، افزود: این اتفاقات انفجار نور است حتی اگر از نظر ما تلخ باشد؛همانگونه که جنگ تحمیلی خیلی سخت بود اما هزاران برکت را به دنبال خود داشت که ما در آن زمان متوجه نبودیم و با گذشت زمان ارزش آن بیشتر درک شد.

وی تصریح کرد:  با رخ دادن این دو اتفاق به لطف خداوند مردم فهیم همدان با تمام مسئولین خوب درخشیدند و در کشور وقتی بحث امنیت پیش آمد استان همدان بسیار زیبا ورود کرد و مردم رعایت و کمک کردند و در بحث سلامت نیز به همین صورت بودند.

مجیدی عنوان کرد: در چهل سالی که پشت سر گذاشتیم چه در زمان جنگ و چه موضوعات پیش آمده در زسالهای پس از آن شاخصه های منحصر فرد به خود را داشتند که باید براساس آنها اقدام می کردیم.

وی گفت: در دفاع مقدس وقتی جراحتی ایجاد می‌شد کادر درمانی بدون دغدغه درمان می‌کردند اما اتفاقی که امروز افتاده بسیار دشوارتر بود و تمام تیم درمانی ما که برای ایجاد سلامتی مردم رفتند اول خودشان درگیر بودند و باید مراقب خود می‌بودند که اتقاق بیشتری نیافتد و یک تجربه جدیدی بود.

اصفهان| «مواسات» در دوران کرونا چگونه تعریف می‌شود؟تهران| پردیس آماده استقبال از رزمایش «مواسات و همدلی مؤمنانه» استمردم استان قزوین در انجام رسالت مواسات و همدلی مؤمنانه جدی هستند + فیلمامام جمعه شهرکرد: رزمایش " مواسات و همدلی" گام دوم مقابله با کرونا است"مواسات" اصلی مهم در دوران ظهور امام زمان(عج) است/ تفاوت ایران اسلامی با غرب وحشی در مواجهه با بحران‌ها

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان خطاب به کادر درمان و بسیجیان گفت: این تجریه را برای خود اندوخته داشته باشید و تلاش کنید پیرامون این موضوع آموخته‌های بیشتری را لحاظ کنید.

وی با بیان اینکه ما باید به سمت و سویی برویم که در این زمینه آموزش را برای نیروهای پاسدار و بسیج هم داشته باشیم، ابراز کرد: دوره کمک پرستاری قرارگاه زیستی امام رضا(ع) سپاه ناحیه همدان یکی از بهترین دوره‌هایی بود که در استان انجام شد.

سردار مجیدی با بیان اینکه براساس ماموریت ابلاغی 13 هزار و 810 نفر از بسیجیان همدان بای مقابله با کرونا آموزش دیده اند اظهار داشت:  دوره های برگزار شده عمدتا شامل آموزش‌های عمومی بود اما سپاه ناحیه همدان دوره آموزشی تخصصی پرستاری برگزار کرد تا در مواقعی که شرایط سخت‌تر شد برای نقاهتگاه‌ها از این نیروها استفاده شود.

وی با اشاره به بیانات رهبری که فرمودند که رزمایش کمک‌های مومنانه در ماه مبارک برگزار شود، گفت: قرارگاه مشترک سپاه و نماینده ولی فقیه فعال شده است و کسانی که از کرونا آسیب‌ دیده‌اند با کمک‌های مردمی مورد حمایت قرار می‌گیرند.

انتهای پیام/742/ش

R41405/P/S6,75/CT11 واژه های کاربردی مرتبط ویروس کرونا

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ویروس کرونا ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۴۴۹۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بی هویتی جوانان و نوجوانان هدف دشمن است

به گزارش قدس خراسان،انسیه خزعلی روز جمعه در دوره آموزشی ارتقای مهارت‌های یادگیری و یاددهی زندگی و بالندگی والدین فرزندان دانش‌آموز در مشهد افزود: دشمن درحال ترویج معضل بی‌هویتی در بین جامعه است و برای مقابله با آن، رئیس جمهور کشورمان، جنبش تعهد به خانواده را در سازمان ملل مطرح کرد که هدف آن این است که با تمام وجود از خانواده دفاع کنیم.
وی ادامه داد: طی دوره‌ای در مدارس فقط به آموزش پرداخته شد اما باید بدانیم پرورش و تزکیه بر آموزش مقدم است و برگزاری دوره ارتقای مهارت‌های والدین برای بیدارسازی آن‌ها در قبال خطراتی است که فرزندانشان را تهدید می‌کند.
معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده با تأکید بر این که باید به پرورش توجه شود و تلاش می‌کنیم که این پرورش را در ارتباط با والدین، پررنگ کنیم از شرکت‌کنندگان در این دوره آموزشی خواست در استان‌های خود، قرارگاه‌هایی ایجاد کنند که در آن مدارس تحت آسیب، شناسایی و مدیران همراه شوند.
خزعلی افزود: در این قرارگاه‌ها باید راهکارهای تشویق و تنبیه برای ایجاد انگیزه ارائه شود تا والدین به مشارکت، راغب شوند و در نهایت گزارش کار ارائه شود و ما هم از این روش پشتیبانی و حمایت می‌کنیم.
وی اضافه کرد: پس از ۶ ماه به بهترین افرادی که در استان و شهر خود فعالیت مؤثری در این زمینه داشته باشند، مجوز داده می‌شود که کار را به صورت مستمر ادامه دهند.

 

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • سقف کاذب کناف برای پوشاندن سقف خراب
  • اجرای ۴۲۵ میلیارد تومان طرح آبرسانی در روستاهای لرستان
  • ایستگاه فضایی چین آسیب دیده است
  • بسیج همراه مردم در جبران خسارت های سیل
  • قبور آسیب‌دیده خلدبرین ترمیم می‌شود
  • فیلم/ تلاش برای بازسازی جاده‌های آسیب‌دیده از سیل
  • ترمیم قبور آسیب‌دیده خلدبرین
  • بی هویتی جوانان و نوجوانان هدف دشمن است
  • توزیع سومین محموله کمک رسانی سپاه بین سیل زدگان جنوب سیستان و بلوچستان
  • توزیع سومین محموله کمک رسانی قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه بین سیل زدگان جنوب سیستان و بلوچستان