Web Analytics Made Easy - Statcounter

کاپیتان تیم ملی اینلاین هاکی کشورمان گفت: در حال حاضر که امکان انجام تمرین به صورت گروهی وجود ندارد، موارد مربوط به قوانین را ویدئو می‌گیریم و برای ملی‌پوشان می‌فرستادیم تا برای همه تداعی شود.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ فرزاد هوشیدری، کاپیتان تیم ملی اینلاین هاکی کشورمان، در خصوص مشارکت ملی پوشان تیم اسکیت هاکی ایران در ساخت کلیپ همبستگی برای مردم جهان طی گفتگو با خبرنگار برنا بیان کرد: متولی این ویدئو کاوه صدقی، سرمربی تیم ملی اینلاین هاکی، بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یک گروه درست کرد و از ما خواست این کار را انجام دهیم، البته ابتدا صدقی این ایده را در کمیسیون صلح کمیته ملی المپیک که نایب رئیس این کمیسیون است مطرح کرده بوده و روی آن کار کردند. بنابراین ورزشکاران دیگر هم به همین شکل ویدئو ضبط کردند و فرستادند. در نهایت ترکیب ویدئو همه ورزشکاران به این شکلی شد که کمیته ملی المپیک آن را منتشر کرد و همه تماشا کردند. البته ما یک ویدئو جدا هم داریم که متعلق به فدراسیون اسکیت است و ملی‌پوشان زیر مجموعه آن همین جملات را می‌گویند.

وی اظهار داشت: در حال حاضر که امکان انجام تمرین به صورت گروهی وجود ندارد، موارد مربوط به قوانین را ویدئو می‌گیریم و برای ملی‌پوشان می‌فرستادیم تا برای همه تداعی شود. اگر هم بحث تمرینات باشد که در منزل یا پارگینگ باز هم با انجام یک سری حرکات، ضبط ویدئو و ارسال آن برای ورزشکاران، از آن‌ها می‌خواهیم که تمرینات را تکرار کنند و از خودشان حین تمرین ویدئو بفرستند.

هوشیدری افزود: تصاویری که ورزشکاران از خود گرفتند و فرستادند را به شکل یک ویدئو آماده کردیم و آن را برای فدراسیون جهانی ارسال کردیم که فعالیت و پویایی هاکی‌بازان مورد استقبال‌شان قرار گرفته است. همچنین در این دورانی که مردم در خانه هستند، مسئولیت اجتماعی خودمان دیدیم که یک مصاحبه با همه اعضا جامعه اینلاین هاکی تهیه کردیم که هر شب به صورت آنلاین از طریق صفحه رسمی اینلاین هاکی ایران در اینستاگرام پخش می‌شود.

کاپیتان تیم ملی اینلاین هاکی ایران در پایان گفت: تا به حال 11 قسمت از این برنامه گذشته و دوباره از دوشنبه پخش خواهد شد. هر شب با چهار نفر صحبت می‌کنیم که با هر شخص نیم ساعت گپ می‌زنیم. خود من با مهمان‌ها مصاحبه می‌کنم و برنامه خود در روزهای قرنطینه را می‌گویند و در واقع گپ و گفتی کوتاه با آن‌ها داریم.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: اینلاین هاکی تیم ملی اینلاین هاکی ملی پوشان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۴۹۵۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خلاصه بازی فوتسال ایران ۶ - ۱ قرقیزستان؛ ایران به جام جهانی فوتسال رفت + ویدئو

 

منبع: ورزش سه

سایر اخبار آیا انسان می‌تواند در فضا تولید مثل کند؟ | رابطه جنسی و زایمان در فضا چگونه است؟ بعد از فضا چه چیزی وجود دارد، جهان کجا تمام می‌شود؟! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • شوک شدید به بازار طلا / زیان سکه‌بازان سنگین شد
  • تمرین اختصاصی بیرانوند برای بازی سپاهان
  • پیام تبریک وزیر ورزش به مناسب قهرمانی ملی‌پوشان ووشو
  • ابهام درباره حضور ۲ پرسپولیسی مصدوم
  • مراسم استقبال از ملی‌پوشان تیراندازی استان تهران برگزار شد
  • خلاصه بازی فوتسال ایران ۶ - ۱ قرقیزستان؛ ایران به جام جهانی فوتسال رفت + ویدئو
  • فوتسال ایران راهی جام جهانی شد/صعود ملی‌پوشان به مرحله نیمه نهایی
  • واردات موز صرفاً از محل صادرات گروهی از کالاها مجاز است
  • جزئیات رهاسازی حقابه ایران از افغانستان | ویدئو
  • اتوکلاو پسماندهای پزشکی به صورت مرتب در حال انجام است/ بالاترین استاندارهای جهانی را داریم