Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها تاکید کرد: مردم باید در این روزها دست به دست هم داده و افرادی که از وضعیت مالی بهتری برخوردار هستند، در قالب رزمایش کمک به نیازمندان دست دیگران را بگیرند.

اصغر سلیمی در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به بیانات اخیر رهبری و نقش نهادهای رسمی و غیر رسمی، مسئولان و مردم در رزمایش کمک به نیازمندان، بیان کرد: مشکلاتی که کرونا در این روزها به وجود آورده بسیار جدی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شیوع این ویروس بر روی فعالیت اکثر کسب و کارها تاثیر گذاشته و کارگران و فروشندگان که به صورت روزانه درآمد داشتند، در چند ماه اخیر به شدت در تنگنا قرار گرفته اند.

این عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی در ادامه اظهار کرد: اقشار آسیب پذیر نیز این روزها بیش از گذشته در شرایط سخت تری قرار گرفته اند. دولت نیز اقداماتی را برای شناسایی و حمایت از اقشار آسیب پذیر انجام داده است اما باتوجه به شرایط، کمک های دولت چندان کافی نیست.

نماینده مردم سمیرم در مجلس تصریح کرد: مردم باید دست به دست هم داده و افرادی که از وضعیت مالی بهتری برخوردار هستند می توانند در قالب رزمایش کمک به نیازمندان دست دیگران را بگیرند. البته این همکاری و مشارکت باید با حفظ حرمت افراد انجام شود، همان طوری که حضرت علی (ع) به صورت مخفیانه برای نیازمندان مواد غذایی تهیه می کردند.

سلیمی در پایان تاکید کرد: مسئولان، نهادها و مردم می توانند به صورت هماهنگ و منسجم با مشارکت در این پویش افراد نیازمند را شناسایی و به آن ها کمک کنند. باید به گونه ای عمل شود که همه افراد شناسایی شده و از آن ها حمایت شود. لازمه این امر هماهنگی و انسجام در قالب این پویش است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: رزمایش کمک به نیازمندان کروناویروس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۵۰۱۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع ۵۵ هزار بسته معیشتی میان نیازمندان خراسان شمالی

مسئول بسیج سازندگی خراسان‌ شمالی از توزیع ۵۵ هزار بسته معیشتی به ارزش ۴۰ میلیارد تومان میان نیازمندان خبر داد.

مجتبی مداحی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در خراسان شمالی، اظهار کرد: سال گذشته بسیج سازندگی سپاه خراسان شمالی ۵۵ هزار بسته معیشتی میان نیازمندان توزیع کرد.

وی افزود: این بسته‌ها در مجموع به ارزش ۴۰ میلیارد تومان برآورد می‌شود.

مسئول بسیج سازندگی خراسان شمالی خاطرنشان کرد: ۵۰۳ سری جهیزیه به مبلغ ۲۵ میلیارد تومان و چهار هزار پک لوازم‌التحریر به مبلغ یک میلیارد تومان توسط گروه‌های جهادی بسیج سازندگی در مناطق محروم میان افراد نیازمند توزیع شده است.

کد خبر 751673

دیگر خبرها

  • حسن‌پور: گشت ارشاد مسئولان از اقدامات انقلابی دولت است
  • نخستین رزمایش کمک مومنانه در بجنورد
  • اتفاق غیرمنتظره: انتقاد تند آنچلوتی از بایرن مونیخ!
  • توزیع ۵۵ هزار بسته معیشتی میان نیازمندان خراسان شمالی
  • علم و دین نظام زندگی/ ماموریت بزرگ ناوگروه ۸۶ امیدآفرینی کرد
  • نتانیاهو به تنهایی مسئول سنگ‌اندازی بر سر راه توافق است
  • بهره‌برداری از ۱۱۰۰ پروژه عمرانی در قالب مصوبات سفرهای استانی در دولت سیزدهم
  • جیش‌الظلم به سفره مردم بلوچ شلیک می‌کند
  • کمک بیش از ۳۱ میلیارد تومانی به نیازمندان پارسیانی
  • جذب در آموزش و پرورش بر مبنای سوابق آموزشی معلمان