Web Analytics Made Easy - Statcounter

به همت گروه جهادی «آتش به اختیار» شهرستان های لامرد و مهر تعداد بیش از ۷۰۰ بسته غذایی به ارزش یک صد میلیون تومان به منظور کمک به اقشار بی بضاعت جامعه تهیه و توزیع شده است.

به گزارش خبرنگار  خبرگزاری شبستان از لامرد، در راستای رزمایش «همدلی و مهربانی» ویژه کمک به نیازمندان و خانواده های بی بضاعت، به همت گروه جهادی «آتش به اختیار» شهرستان های لامرد و مهر و در سه مرحله، بسته های غذایی تهیه و توزیع شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

در مرحله اول تعداد ۲۴۰ بسته، در مرحله دوم ۳۱۳ بسته و در مرحله سوم نیز ۲۲۰بسته تهیه شده و میان خانواده های نیازمند شهرستان های لامرد و مهر توزیع شده است.

 

 هزینه بسته های غذایی در سه مرحله توزیع نزدیک به یکصد میلیون تومان بوده که توسط مردم مومن و خیرین تامین شده است.

 

در مرحله چهارم نیز که با هدف لبیک به ندای مقام معظم رهبری و تحت عنوان «کمک مومنانه» برای دستگیری از مستمندان در ماه رمضان در حال برنامه ریزی است تعداد ۴۵۰ بسته حمایتی توزیع می شود.

 

گروه جهادی «آتش به اختیار» لامرد و مهر از مردم نوع دوست این شهرستان ها خواسته است با کمک های مادی و معنوی خود در این امر نیک سهیم باشند.

پایان پیام/691

منبع: شبستان

کلیدواژه: توزیع بسته غذایی توزیع بسته غذایی در بین نیازمندان بسته غذایی شهرستان های لامرد و مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۵۰۵۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرونده شمشیربازی ایران با حذف سازنچیان بسته شد

به گزارش خبرنگار مهر، رقابت های شمشیربازی انتخابی زون آسیا در اسلحه سابر بانوان با حضور ۱۰ شمشیرباز برگزار شد.

نجمه سازنچیان نماینده ایران در این اسلحه بود که هر چهار دیدار مقدماتی خود را با برد به پایان رساند و وارد مرحله یک چهارم نهایی شد. او در این مرحله با «ورونیکا واسیلوا» از استرالیا رقابت کرد و با نتیجه ۱۵ به ۱۱ شکست خورد.

با برگزاری دیدارهای اسلحه سابر بانوان و مشخص شدن وضعیت نجمه سازنچیان، پرونده نمایندگان ایران در مسابقات شمشیربازی انتخابی زون آسیا بسته شد.

در چارچوب این رقابت ها، امروز ریحانه رضایی در اسلحه اپه از مرحله مقدماتی صعود کرد اما در مرحله یک هشتم نهایی باخت و به کار خود پایان داد. او در رده بندی نهایی نهم شد. علی امینی هم با دو برد، ۴ باخت و ناکامی از صعود به کار خود در اسلحه فلوره مردان پایان داد. امینی در رده بندی نهایی صاحب جایگاه چهاردهم شد.

همچنین روز گذشته محمد اسماعیلی در اسلحه اپه تا مرحله نیمه نهایی پیش رفت اما در نهایت موفق به کسب سهمیه نشد. زهرا کارگر هم در اسلحه فلوره موفق به صعود از دور گروهی نشد.

بدین ترتیب شمشیربازی ایران با سهمیه تیمی که توسط تیم ملی اسلحه سابر مردان به دست آورده است در بازی های المپیک پاریس شرکت خواهد کرد.

////

کد خبر 6090873 زینب حاجی حسینی

دیگر خبرها

  • جلوگیری از توزیع مواد غذایی فاسد در مهریز
  • پرونده شمشیربازی ایران با حذف سازنچیان بسته شد
  • پایان گرده افشانی ۶۲۸ هکتار نخلستان در لامرد
  • گرده‌افشانی ۶۲۸ هکتار نخیلات لامرد پایان یافت
  • حمایت هزارو۱۲۷ میلیاردتومانی ازسبدامنیت غذایی مردم سیستان وبلوچستان
  • توزیع بسته کمک آموزشی به ۵ هزار دانش آموز در تخار
  • مانور نظارت بر مراکز تامین، تولید و توزیع کالا‌های اساسی در شهرستان یزد
  • بسته‌های ویژه مادران باردار به ۸۲۵ هزار خانوار خراسان رضوی تعلق می‌گیرد
  • حمایت یک هزار و ۱۲۷ میلیارد تومانی از سبد امنیت غذایی مردم سیستان و بلوچستان
  • افزایش ۸۲ درصدی توزیع بسته‌های معیشتی میان نیازمندان زنجانی