Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی شورای صنفی نمایش تصمیم‌گیری برای بازگشایی سینماها را مسئولیت «ستاد ملی مبارزه با کرونا» عنوان کرد. ۳۱ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۲ فرهنگی سینما و تئاتر نظرات - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرنگار فرهنگی باشگاه خبرنگاران پویا، در دو روز گذشته اخباری مبنی بر بازگشایی سینماها از عید فطر در فضای مجازی و رسانه‌ها منتشر شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عموم این اخبار تصمیم بازگشایی سینماهای کشور را در روز چهارشنبه و در جلسه کارگروه کرونای سازمان سینمایی اعلام کرده‌اند.

سرگیجه سینمای آمریکا در پساکرونا«احمدرضا درویش» بابت پیام‌های تسلیت تشکر کرد

خبرنگار خبرگزاری تسنیم در این رابطه از سخنگوی شورای صنفی نمایش پرسید که آیا احتمال بازگشایی سینماها از عیدفطر صحت دارد؟ که فرجی در پاسخ گفت اخبار منتشر شده در این باره در رسانه‌ها و فضای مجازی در حد پیش‌بینی است و تا امروز چیزی درباره بازگشایی سینماها و زمان آن اعلام نشده است.

وی همچنین درباره نهاد تصمیم‌گیر برای بازگشایی سینماهای کشور با توجه به اخباری که اعلام نهایی آن را در روز چهارشنبه و در جلسه کارگروه کرونای سازمان سینمایی اعلام می‌کنند بیان کرد که تنها شورا و ستادی که در این باره تصمیم‌گیری قطعی می‌کند «ستاد ملی مبارزه با کرونا» است و سازمان سینمایی به تنهایی امکان و قدرت تصمیم‌گیری در این زمینه را ندارد و بعد از اعلام رسمی ستاد ملی می‌تواند در حدود اختیاراتش عمل کند.

فرجی در پایان اظهار داشت که تا امروز خبر جدیدی در حوزه سینما و بازگشایی آن اعلام نشده است و باید منتظر تصمیمات ستاد ملی ماند.

انتهای پیام/

R1544/P/S4,34/CT1 واژه های کاربردی مرتبط ویروس کرونا سینمای ایران سینما سازمان سینمایی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ویروس کرونا سینمای ایران سینما سازمان سینمایی ویروس کرونا سینمای ایران سینما سازمان سینمایی بازگشایی سینماها سازمان سینمایی تصمیم گیری ستاد ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۵۱۱۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس سازمان سینمایی تغییر می‌کند؟

رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت فرهنگ نوشت: «امروز خبر رکوردشکنی دیگری را از فروش سینما شنیدیم؛ از همکاران درخواست دارم به حاشیه‌ها توجه نکنند، تغییری در مدیریت سازمان سینمایی نداریم.»

به گزارش خبرگزاری ایمنا، مهدی سموعی، رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت فرهنگ در صفحه شخصی‌اش در شبکه اجتماعی ایکس با اشاره شایعاتی مبنی بر تغییر محمد خزاعی، رئیس سازمان سینمایی نوشت:

«شنبه در شورای زیر ساخت وزارت فرهنگ، محمد خزاعی گزارش خوبی داد، به آقای وزیر شایعات اخیر را گفتم و جویا شدم.

آقای اسماعیلی در جلسه و پشت بلندگو گفت: خزاعی کارهای نیمه تمامی دارد که با مدیریت او تا پایان دولت به اتمام خواهد رسید. تمام

امروز خبر رکوردشکنی دیگری را از فروش سینما شنیدیم. از همکاران درخواست دارم به حاشیه‌ها توجه نکنند. تغییری در مدیریت سازمان سینمایی نداریم.»


کد خبر 748600

دیگر خبرها

  • پیش‌بینی ۶۶۹ صندوق در أخذ رأی برای حوزه انتخابیه کرج
  • وقتی ستاد مدیریت بحران خود دچار بحران می‌شود
  • وزارت ارشاد: محمد خزاعی می‌ماند
  • ۳ فیلم سینمایی در راه اکران سینماها
  • پیش بینی مبارزه با ملخ در سطح ۵ هزار هکتار از مزارع کشاورزی قزوین
  • ابقای «محمد خزاعی» در سازمان‌ سینمایی
  • رئیس سازمان سینمایی تغییر می‌کند؟
  • پیش‌بینی استعفای «هرتزی هالوی» و دیگر مسئولان نظامی شکست ۷ اکتبر
  • لزوم تسریع در رسیدگی به پرونده‌های مخلان امنیت
  • گزارش وزارت بهداشت درباره سرطان‌زایی سیگارهای الکترونیک/ زیر بار صدور مجوز نمی‌رویم