Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-05-04@22:48:44 GMT

مرگ پیرمرد 63 ساله بر اثر سقوط در چاه آب

تاریخ انتشار: ۳۱ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۶۵۱۱۴۰

مرگ پیرمرد 63 ساله بر اثر سقوط در چاه آب

پیرمردی بر اثر سقوط در چاه آب در آستانه اشرفیه جان باخت.

به گزارش خبرگزاری برنا از گیلان ؛ فرمانده انتظامی آستانه اشرفیه گفت : پیرمرد 63 ساله ای بر اثر سقوط در چاه آب خانه خود در یکی از محلات آستانه اشرفیه جان باخت.

سرهنگ حمید محمدی نسب افزود : بر اساس بررسی های انجام شده مشخص شد وی دچار اختلال حواس و ناراحتی روحی بود و از قرص های آرام بخش استفاده می کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی اضافه کرد : جسد پیرمرد برای تعیین علت دقیق مرگ به پزشکی قانونی آستانه اشرفیه تحویل داده شد.

فرمانده انتظامی آستانه اشرفیه از شهروندان خواست با توجه به شرایط خاص افراد مسن و بروز انواع بیماری ها ، فرزندان از این افراد بیشتر مراقبت کنند تا شاهد بروز چنین اتفاقات دلخراشی نباشیم. 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: آستانه اشرفیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۵۱۱۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیرمرد هتاک اصفهانی حکم محرومیت ۱۰ ساله گرفت

کمیته انضباطی فدراسیون رای خود را درباره هوادار خاطی دیدار تیم های پرسپولیس و سپاهان اعلام کرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ درباره گزارش ابرازی علیه هوادار منتسب به باشگاه سپاهان اصفهان مبنی بر ارتکاب رفتار توهین آمیز در ورزشگاه آزادی در جریان مسابقه دو تیم پرسپولیس و سپاهان در مورخ 1403/2/12 از سری رقابت های لیگ برتر کشور،با توجه به مجموع اوراق و محتویات پرونده و با عنایت به مفاد مطالب عنوان شده از سوی هوادار موضوع گزارش که در جریان تحقیقات هویت نامبرده نصرا...گرگزن مشخص شده است و اظهارات وی از مصادیق هتک حرمت و توهین محسوب می شود،بنابراین مستند به مواد 60 و 71 مقررات انضباطی نامبرده به مدت 10 سال از ورود به کلیه ورزشگاههای فوتبال،فوتسال و فوتبال ساحلی کشور محروم خواهد بود.

رای صادره با لحاظ ماده 89 مقررات موصوف قابل اجرا بوده و ظرف مدت 7 روز از تاریخ ابلاغ قابل تجدیدنظر خواهی در کمیته استیناف فدراسیون خواهد بود.

ضمنا پرونده جهت رسیدگی به تخلفات سایر اشخاص اعم از حقیقی و حقوقی مفتوح خواهد بود.

دیگر خبرها

  • پیرمرد هتاک اصفهانی حکم محرومیت ۱۰ ساله گرفت
  • مراسم عزاداری شهادت امام صادق(ع) در آستانه اشرفیه
  • تعطیلی جایگاه زباله غیر مجاز دستک آستانه اشرفیه
  • تیاگو سیلوا در آستانه بازگشت به فلومیننزه برزیل
  • حادثه سقوط در جنگل ابر شاهرود/ مرد ۴۰ ساله جان باخت
  • نیرو‌های روسی در آستانه تسلط بر شهر راهبردی «چاسوف یار» هستند
  • نیروهای روسی در آستانه تسلط بر شهر راهبردی «چاسوف یار» هستند
  • تجلیل مردم آستانه اشرفیه از پلیس در حمایت اجرای «طرح نور»
  • جسدی بعد از ۲۵ روز در نی‌ریز کشف شد
  • سقوط پوتین؟ شاید آرزو بر جوانان عیب نیست / گورباچف مایه عبرت ولادیمیر پوتین شده است / چرا روسیه پوتین با شوروی در آستانه سقوط متفاوت است