Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-04@03:59:34 GMT

پرواز لامبورگینی گرانقیمت به داخل رودخانه!

تاریخ انتشار: ۳۱ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۶۵۲۹۷۰

پرواز لامبورگینی گرانقیمت به داخل رودخانه!

‍‍‍‍‍‍

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، رانندگی با سرعت زیاد راننده تایلندی موجب غرق شدن ماشین گرانقیمتش در یک کانال رودخانه شد. " جاکراوان سوخومکانجانا " ۴۰ ساله در حال رانندگی در منطقه‌ای در استان " پاتوم تانی " واقع در مرکز تایلند بود که ناگهان به داخل کانال آب سقوط کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این حادثه در بعدازظهر روز سه شنبه تاریخ ۳۱ مارس رخ داد.

ویدئویی که منتشر شده خودروی ۶۰۰ هزار یورویی جاکروان را در حالی که بخش زیادی از آن به زیر آب رفته است نشان می‌دهد. ساکنان محلی با صدای فریاد این جوان که درخواست کمک می‌کرد خود را به محل حادثه رساندند. در ویدئوی منتشر شده مشاهده می‌شود این مرد جوان پس از خروج از خودرو با شناکردن خود را به کنار کانال رسانده و از آب خارج می‌شود. این در حالی است که در این ویدئو خودروی لوکس وی که در وسط رودخانه واژگون شده و به زیر آب رفته است دیده می‌شود. جاکراوان پس از خروج از رودخانه با یک تاکسی خود را به بیمارستان رساند.

بیشتر بخوانید: مادر هوشیار، جان کودکش را در مواجهه با مار سمی نجات داد

" بنیاپا کوتچاریت" ۴۵ ساله که یکی از اهالی محلی در این باره گفت: من راننده این خودروی لوکس را چند بار در حال رانندگی در این منطقه دیدم، اما این بار بسیار با سرعت رانندگی می‌کرد. من در کنار جاده نشسته بودم که ناگهان این خودرو به داخل کانال افتاد. راننده موفق شد قبل از غرق شدن خودرو از آن خارج شود. او بلافاصله به بیمارستان منتقل شد.

بنا به گزارش رسانه‌های محلی این خودروی گرانقیمت با کمک یک کامیون از داخل آب رودخانه بیرون کشیده شد. بنا به این گزارش جاکروان، راننده لامبورگینی یک راننده دیگر را مقصر وقوع این حادثه و انحراف خودروی خود به داخل کانال دانست. تحقیقات پلیس محلی تایلند در این باره ادامه دارد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: راننده خودروی لوکس غرق شدن خودرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۵۲۹۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خروش رودخانه ورگر آبدانان در استان ایلام (فیلم)

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: لحظه هیجان‌انگیز برخورد رعدوبرق با آب رودخانه! (فیلم) قزل‌اوزن دوباره جان گرفت (فیلم) ورود رودخانه‌ها به دریاچه ارومیه (فیلم)

دیگر خبرها

  • خروش رودخانه ورگر آبدانان در استان ایلام (فیلم)
  • دو حادثه رانندگی با ۱۵ مصدوم در اردبیل
  • واکاوی تخصیص «۲ و نیم میلیارد دلار ارز برای مونتاژ ۲۵۰ هزار خودروی چینی» به جای تولید ۷۰۰ هزار خودرو در داخل!
  • درگیری خیابانی در رشت منجر به قتل جوان ۲۲ ساله شد
  • سانحه رانندگی منجر به فوت/ برخورد رونیز با ۲۰۶
  • برتری خودروهای تجاری بهمن نسبت به سایر محصولات تجاری مشابه
  • طرز تهیه یک غذای محلی خوشمزه با دم گاو (فیلم)
  • بی توجهی به جلوی راننده ۱۷ ساله جان عابر پیاده را گرفت
  • آیا بازگرداندن نصف مبلغ خودرو به مشتریان صحت دارد؟
  • ۱۰ مصدوم در حادثه رانندگی محور یزد-طبس