Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-08@02:28:38 GMT

حمایت از عزم جوانان جهادگر در راه مقابله با شیوع کرونا

تاریخ انتشار: ۳۱ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۶۵۳۵۷۵

حمایت از عزم جوانان جهادگر در راه مقابله با شیوع کرونا

معاون شهردار کرج: اقدامات جهادی در مقابله با کروناویروس نشان دهنده عزم جدی جوانان انقلابی برای دفاع از کشور و پیشبرد اهداف عالی نظام می‌باشد.

به گزارش خبرگزاری از کرج، علیرضا رحیمی در حاشیه بازدید از قرارگاه جهادی تولید ماسک در راستای مقابله با بیماری کرونا، ضمن ابراز خرسندی از حضور جوانان با انگیزه و با بصیرت در این جبهه خودجوش، گفت: امروز کشور در حال عبور از شرایط خاص و مهمی است که می‌بایست تمام آحاد جامعه، از مردم تا مسئولین با اقدام به موقع و در نظر گرفتن نکات بهداشتی تلاش کنند تا ویروس منحوس کرونا را شکست داده و سلامتی را به کشور بازگردانند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این امر محقق نمی‌گردد تا زمانی که بصورت جهادی و فوری و در نهایت دقت تصمیمات لازم گرفته شده و اقدامات مقتضی صورت پذیرد.

این مسؤول افزود: در کنار تمام حوزه‌هایی که در حال مبارزه و مقابله با کوید ۱۹ هستند، اقدامات بسیج دانشجویی و جوانان بصیر، با انگیزه و مهربان البرز بسیار تحسین برانگیز بوده و با تلاش مضاعف و جهادگرانه مصداق واقعی جوان انقلابی را در این روزها به جهانیان نشان داده‌اند. حضور جهادی این جوانان غیرتمند در عرصه‌های حساس کشور، نعمت بزرگی است که امروزه در جای جای ایران اسلامی جاری و ثاری است.

رحیمی بیان کرد: در حال حاضر دانشجوی بسیجی و جوان مطالبه گر و مومن امروزی، دوشادوش خواهران و برادران تلاشگر و گاهی با حضور همسر و فرزند خود، بی منت و خالصانه در خط مقدم جبهه تولید، تلاش خود را بکار برده تا با تولید ماسک و اهدای آن به مردم شریف استان البرز و کادرهای درمانی، سهمی عظیمی در پیشگیری و مقابله با بیماری کرونا داشته باشد.

معاون شهردار در بازدید از بخش‌های مختلف اردوگاه جهادی بسیج دانشجویی، از قسمت برش پارچه‌های مخصوص، دوخت ماسک، ایزولاسیون و بسته بندی که به نوبه خود در سطح کشور از کارگاه های نمونه می باشد، اقدامات بسیج دانشجویی را قابل تقدیر و حمایت دانست و افزود: مجموعه مدیریت شهری کرج همواره پشتیبان و حامی گروه‌های جهادی بوده و از هر اقدام قانونی که نیاز به تسهیل گری در امور این عزیزان را دارد، دریغ نخواهد کرد. در همین راستا مقرر گردید درخصوص تامین برخی نیازهای اولیه این گروه جهادی نیز، مساعدت هایی از سوی مجموعه مدیریت شهری صورت پذیرد.

رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری کرج در پایان ابراز امیدواری کرد: با اقدامات صورت گرفته توسط گروه‌های مردمی و جهادی بزودی شاهد ریشه کن شدن بیماری کرونا ویروس بوده و همه در کنار یکدیگر به سرعت کشور را به اهداف مورد نظر در سال جدید خواهیم رساند.

انتهای پیام/ج

منبع: فارس

کلیدواژه: جوانان کرج علیرضا رحیمی کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۵۳۵۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری مراسم تجلیل از معلمان نمونه بسجی جهادگر استان در تبریز

مدیر کل آموزش و پرورش در این مراسم از معلم و بسیجی به عنوان دو واژه مقدس و بسیار ارزشمند یاد کرد و گفت: قرارگاه فرهنگی انقلاب که سربازان آن معلمان هستند باید در کشور تشکیل شود و معلمان باید وظایف خود را بشناسند و دشمن را از خواسته‌های نامشروعش که نشانه گرفتن فرهنگ و تفکرات جوانان و نوجوانان است ناامید کنند.

سعادتی از استاد شهید مطهری  بعنوان الگو و نمونه بارز یک انسان باشخصیت ، عالم ،فرزانه و متعهد یاد کرد و گفت: از واژه‌های معلم و بسیجی باید با احترام و احتیاط یاد کرد، زیرا بعنوان یک فرد متعهد و خادم  باید صلاحیت و لیاقت این واژه را داشته باشیم.

وی در سال ۱۴۰۳ به سند تحول بنیادین آموزش و پرورش و مدرسه طراز حیات طیبه اشاره کرد و گفت: این سند تحول اهدافی را دنبال می‌کند که بر اساس فرمایش‌های رهبر معظم انقلاب  بحث معرفی الگو‌های معلمان  بزرگترین خلا و نقطه ضعف آموزش و پرورش کشور است یعنی باید بتوانیم الگو‌هایی را برای معلمان معرفی کنیم که بر اساس آنها پیش برویم و اینکه آیا مدارس ما نیز در مسیر تحول هستند یا نه.

سعادتی افزود: امسال ۵۷ شاخصه برای معلمان تعریف شده که همه این شاخصه‌ها در ابعاد شخصیتی شهید مطهری به چشم می‌خورد، زیرا ایشان ویژگی‌هایی داشتند که هم بین موافقان و هم مخالفان شناخته شده بودند بنابراین معلمان بسجی باید الگوی دیگر معلمان باشند و برای اجرا شدن بهتر سند تحول بنیادین همه دست به دست هم دهند و به موفقیت‌های بزرگ که تعلیم و تربیت نسل جوان کشور است دست یابند.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • دفاع بذرپاش از وعده ۴ میلیون مسکن رئیسی
  • دانشجویان آزادی‌خواه حامی غزه را با شرایط ویژه پذیرش می‌کنیم
  • گزارش وزیر ورزش از اقدامات و افتخارآفرینی ورزش کشور به رئیس جمهور
  • تشریح اقدامات مدیریت بحران خراسان جنوبی در سیل اخیر
  • درخشش گروه‌های جهادی بسیج دانشجویی خوزستان در کشور
  • باقری: گروه‌های جهادی بسیج مایه فخر کشور هستند
  • گروه‌های جهادی بسیج مایه فخر و مباهات کشور هستند
  • برگزاری مراسم تجلیل از معلمان نمونه بسجی جهادگر استان در تبریز
  • دبیرکل سازمان جهانی بهداشت: تفاهم‌نامه‌ مقابله با همه‌گیری‌های آینده باید امضا شود
  • جزیره قشم میزبان گروه پزشکان جهادی