Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-05-08@02:28:58 GMT

چرا دستگاه زباله‌سوز تهران به مقصد نرسید؟

تاریخ انتشار: ۳۱ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۶۵۳۷۶۱

چرا دستگاه زباله‌سوز تهران به مقصد نرسید؟

عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر تهران تصریح کرد: درحالی که یک سوم کشته‌های ناشی از کرونا مربوط به تهران است، چرا شهردار تهران نرسیدن دستگاه زباله‌سوز بیمارستانی اهدایی به پایتخت از سوی شهرداری ووهان را پیگیری نکرد؟

به گزارش خبرنگار ایمنا، زهرا نژادبهرام امروز (یکشنبه) در دویست و نهمین جلسه شورای شهر تهران، در خصوص عدم دریافت دستگاه زباله‌سوز توسط شهرداری اظهار کرد: شهرداری تهران برای شهر ووهان در شیوع بیماری اقداماتی انسان‌دوستانه و کمک‌هایی را انجام داد و در مقابل نیز شهرداری این شهر چینی هدایایی را برای تهران ارسال کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی دستگاه زباله‌سوز بیمارستانی را جزء این هدایا اعلام کرد و افزود: این دستگاه در اختیار وزارت امور خارجه قرار گرفت و پس از آن مشخص نشد برای آن چه اتفاقی افتاد.

عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر تهران تصریح کرد:  درحالی که یک سوم کشته‌های ناشی از کرونا مربوط به تهران است، چرا شهردار تهران نرسیدن این هدیه به پایتخت را پیگیری نکرد تا شاهد نصب و راه‌اندازی دستگاه زباله‌سوز برای تهران باشیم؟

وی اضافه کرد: اگر به هر دلیلی این دستگاه زباله‌سوز به شهر دیگری ارسال شده باید اقدامات قانونی برای بازپس‌گیری آن توسط شهردار تهران دنبال شود.

کد خبر 419545

منبع: ایمنا

کلیدواژه: شوراي شهر تهران زباله سوز بیمارستانی کرونا ویروس شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق دستگاه زباله سوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۵۳۷۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دومین منزل انباشت زباله در بجنورد کشف شد

رئیس اداره هماهنگی و نظارت بر خدمات شهری شهرداری بجنورد، گفت: دومین ملک مسکونی محل انباشت ضایعات و زباله توسط شهرداری تخلیه شد. - اخبار استانها -

حسین یعقوبی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در بجنورد، اظهار داشت: دومین ملک مسکونی محل انباشت ضایعات و زباله توسط شهرداری تخلیه شد.

وی افزود: انبارهای پنهان ضایعات در حاشیه شهر با تماس شهروندان، پیگیری شهرداری، حکم دادستانی شناسایی و تخلیه می‌شود.

رئیس اداره هماهنگی و نظارت بر خدمات شهری شهرداری بجنورد، گفت: ملک مسکونی کوچه شهید قدرتی در نیروگاه که محل انباشت زباله و ضایعات بود نیز صبح امروز با حضور عوامل اجرایی شهرداری تخلیه شد. با پدیده ایجاد انبارهای پنهان ضایعات مقابله می‌کنیم.

یعقوبی ادامه داد: چهار خاور ضایعات و زباله که مدت‌ها در این منزل مسکونی واقع در محله نیروگاه مرکز خراسان شمالی با بوی بد ایجاد مزاحمت کرده بود، کشف و تخلیه شد.

به گزارش تسنیم، هفته گذشته نیز یک منزل با بیش از 90 تن زباله انباشت شده در یکی از مناطق مرکز شهر بجنورد کشف و تخلیه شد.

انتهای پیام/311/

دیگر خبرها

  • سخنگوی شهرداری تهران: توصیه‌های چمران فصل‌الخطاب است
  • شهرداری تهران کارهای ارزنده‌ای در ۳ سال گذشته انجام داده است
  • واکنش چمران به پول‌پاشی میلیاردی شهرداری برای مدیرانش: اطلاع ندارم!
  • واکنش چمران به ودیعه میلیاردی به مدیران شهرداری
  • پاسخ رئیس شورای شهر به پرداخت ودیعه میلیاردی به برخی از مدیران شهرداری
  • دومین منزل انباشت زباله در بجنورد کشف شد
  • دومین ملک مسکونی محل انباشت ضایعات و زباله توسط شهرداری تخلیه شد
  • انتقال مجموعه آرادکوه نیازمند عزم جدی متولیان امور است
  • شهرداری طرح‌ها را به جای پارک لاله به اطراف دانشگاه تهران منتقل کند
  • دخل و خرج شهرداری تهران زیر ذره بین شورا