Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-04-29@04:12:52 GMT

اوباش «اسلام آباد» کرج دستگیر شدند

تاریخ انتشار: ۳۱ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۶۵۵۴۲۹

محمد معظمی گودرزی، فرمانده انتظامی کرج، در گفت‌وگو با فارس، گفت: در پی دریافت گزارش‌های مردمی مبنی بر شرارت‌های متعدد 2 نفر از اراذل اوباش منطقه اسلام آباد شهر کرج، بررسی موضوع در دستور کار ماموران پلیس امنیت عمومی این شهرستان قرار گرفت. 

وی با بیان این که متهمان به دلیل این شرارت هایی که انجام داده بودند تحت تعقیب مراجع قضائی قرار داشتند افزود: ماموران با تلاش‌های شبانه روزی و انجام تحقیقات گسترده موفق به شناسایی مخفیگاه متهمان شدند و با تحت نظر قرار دادن آن‌ها در یک عملیات غافلگیرانه نامبردگان را در حین تردد دستگیر و به پلیس امنیت عمومی منتقل کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مقام انتظامی بیان کرد: در بازرسی از خودرو متهمان تعدادی سلاح سرد و لوازم ممنوعه کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان کرج با اشاره به معرفی متهمان به مراجع قضائی اظهار داشت: امنیت و آرامش شهروندان خط قرمز پلیس است و هر کسی به هر نحوی بخواهد این امنیت را مختل کند، قانون به شدت آن‌ها برخورد خواهد کرد.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۵۵۴۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری ۱۱ نفر از اراذل قمه‌کش در ارومیه

ایسنا/آذربایجان غربی فرمانده انتظامی آذربایجان‌غربی از دستگیری ۱۱ نفر از عوامل نزاع و درگیری در ارومیه خبرداد.

سردار رحیم جهانبخش در خصوص دستگیری مخلان نظم عمومی در پنحشنبه شب هفته گذشته در یکی از خیابان‌های ارومیه در گفت و گو با ایسنا افزود: به دنبال بروز یک حرکت غیرقانونی توسط تعدادی از مخلان نظم و امنیت عمومی در فلکه پل قویون ارومیه و بازنشر تصاویر نامطلوب این رفتارهای هنجارشکنانه در فضای مجازی، بلافاصله پلیس امنیت عمومی انتظامی استان با تیم ویژه مبارزه با اراذل و اوباش رسیدگی به موضوع را شروع کرد.

وی افزود: تمامی افراد مرتبط با این موضوع شناسایی شده و با هماهنگی مرجع قضایی، تعداد ۱۱ نفر از عناصر اصلی دستگیر شده و با حمایت مرجع قضایی برنامه‌ریزی شده که برخورد قانونی قاطعی با این اشخاص صورت گیرد.

فرمانده انتظامی استان خاطر نشان کرد: مطمئنا پلیس به هیچ وجه، حرکات این چنینی را تحمل نخواهد کرد و در همان لحظات اولیه برخورد قاطع صورت خواهد پذیرفت و اخطار می‌دهم به کسانی که ادعای اراذل و اوباش و یا قلدرمآبی می‌ کنند اگر درصحنه پلیس با آنها مواجه شود برخورد کوبنده‌تری با آنها خواهیم داشت.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • عاملین رعب و وحشت در نقده دستگیر شدند
  • عاملان درگیری در بیمارستان کاشانی اصفهان دستگیر شدند + فیلم
  • جزییات قتل بازپرس سابق در آمل؛ ۵ نفر دستگیر شدند
  • دستگیری ۱۱ نفر از اراذل قمه‌کش در ارومیه
  • متهمان به قتل در آمل دستگیر شدند
  • کشف ۴۲ فقره سرقت در آبادان
  • دستگیری ۶ نفر از عوامل نزاع و درگیری در ارومیه
  • ۶ نفر از عوامل نزاع و درگیری پل قویون ارومیه دستگیر شدند
  • ماجرای قمه‌کشی در ارومیه
  • سارقان مسلح احشام در دام پلیس آبادان