Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-05-05@04:47:55 GMT

تشکیل پویش سراسری همت پهلوانانه و کمک مومنانه

تاریخ انتشار: ۳۱ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۶۵۶۷۳۵

تشکیل پویش سراسری همت پهلوانانه و کمک مومنانه

امیری، مسئول بسیج ورزشکاران استان زنجان از تشکیل پویش همت پهلوانانه و کمک مومنانه در بین ورزشکاران زنجانی خبرداد و گفت: در این راستا تهیه و توزیع 3 هزار 500 بسته اقلام غذایی هدف‌گذاری شده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ طیب امیری در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا؛ با اشاره به اینکه بعد از فرمایشات مقام معظم رهبری پویش همت پهلوانانه و کمک مومنانه در بین ورزشکاران استان زنجان تشکیل شده است اظهار کرد: این پویش در سطح همه شهرستانهای استان زنجان جهت کمک به نیازمندان جامعه تشکیل شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تاکید براینکه تعدادی از افراد نیازمند شناسایی شدند و اقلامی که تهیه شدند در بین این افراد توزیع خواهد شد ابراز کرد: اولویت اول ما کمک به خانواده‌ ورزشکاران نیازمند بوده و بعد از آن کمک به سایر نیازمندان جامعه است.

رئیس بسیج ورزشکاران استان زنجان با اشاره به اینکه تهیه و توزیع 3 هزار 500 بسته اقلام غذایی هدفگذاری شده است عنوان کرد: از ظرفیت هیئت‌های وزرشی نیز در شناسایی خانواده‌های نیازمند کمک می‌گیریم.

وی با تاکید براینکه از زمانی که این بیماری منحوس در جامعه شیوع داشته بسیج ورزشکاران در مقابله با این بیماری پای کار آمده و در عملیات های ضدعفونی امکان عمومی و محیط ورزشی اقدام کرده است ابراز کرد: ضدعفونی 69 مورد از اماکن عمومی انجام شده و 100 بسته اقلام ضدعفونی کننده نیز در استان توزیع شده است.

امیری با تاکید براینکه 500 لیتر مواد ضدعفونی کننده نیز در استان زنجان توزیع کردیم عنوان کرد: 600 مورد بروشورهای آموزشی نیز در بین مردم زنجان توزیع شده و علاوه برآن نیز آموزش‌های چهره‌به‌چهره در مقابله با بیماری کرونا انجام می‌شود.

 

 

وی همچنین از توزیع یک هزار و 200 عدد ماسک خبرداد و گفت: 2 هزار جفت دستکش نیز تهیه و در سطح استان زنجان توزیع شده است.

رئیس بسیج ورزشکاران استان زنجان با اشاره به اینکه 100 بسته سبد غذایی و معیشتی نیز در بین نیازمندان توزیع شده است بیان کرد: یک هزار و 200 عدد نیز لباس‌های مخصوص ضدکرونایی برای کادر درمانی استان تهیه و تحویل داده شد.

وی با بیان اینکه 5 کارگروه مقابله با بیماری کرونا نیز در زنجان تشکیل شده است ادامه داد: تا ریشه کنی بیماری کرونا این اقدامات همچنان ادامه دارد و امیدواریم با یاری خداوند هر چه زودتر بتوانیم این بیماری را شکست دهیم.

امیری در پایان از خیرین برای مشارکت در کمک‌های مومنانه و انسان دوستانه دعوت کرد و افزود: خیرینی که تمایل برای مشارکت در این کار خیر را دارند می‌تواند کمک‌های خود را به شماره کارت 6037997599099992 واریز کنند.

 

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: ورزشکاران استان زنجان بسیج ورزشکاران توزیع شده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۵۶۷۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رقابت ۱۶۸ نفر در آزمون سراسری حافظان قرآن کریم

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد ، رضایی با بیان اینکه از مزایای این آزمون تخصصی اعطای مدرک تخصصی به شرکت کنندگان، است، افزود:  ۱۶۸ نفر (حفظ ۱۰ جزء، ۲۰ جزء و حافظان کل قرآن کریم )در این آزمون شرکت کردند. وی گفت: مرحله دوم برگزاری این آزمون شامل کسانی است که در مرحله نخست بتوانند در آزمون کتبی قبول شوند و اوایل تیرماه امسال برگزار می‌شود. وی افزود: به حافظان ۱۰ جز مدرک معادل دیپلم، حافظان ۲۰ جز معادل فوق دیلم و حافظان کل قرآن معادل کارشناسی و مجوز شرکت در آزمون های استخدامی دستگاه‌های اجرایی اعطا می‌شود.

دیگر خبرها

  • پویش معلم من در اخبار استان اردبیل
  • «پویش مدار امید» برگزار می شود
  • همایش سراسری توجیهی آموزشی زائران خانه خدا -بوشهر
  • (ویدئو) خشم نماینده اسرائیل در سازمان ملل برای اعتراضات سراسری دانشجو‌یان
  • اجرای پویش « با انرژی» در غرب مازندران
  • شکست سنگین حزب سوناک در انتخابات شورا‌های شهر
  • فراخوان پویش سراسری «وعده صادق»
  • رقابت ۱۶۸ نفر در آزمون سراسری حافظان قرآن کریم
  • انتقال برق تولیدی قشم به شبکه سراسری
  • تور سراسری تصویر ایران آغاز شد