Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان از شرکت های تعاونی هایی که ملزومات بهداشتی و پزشکی تولید می کنند خواست از سازمان غذا و دارو مجوز بگیرند.
به گزارش روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان"ارسلان غمگین" در سومین جلسه کمیته بهداشتی، فرهنگی و اجتماعی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان- که در سالن اجتماعات این اداره کل برگزار شد- اظهار کرد: باید اقدامات مثبت نظیر تغییر خط تولید کارخانه ها، شرکت ها و تعاونی ها به تولید ماسک و ملزومات بهداشتی و پزشکی که به کنترل شیوع کرونا ویروس در استان کمک می کند، اطلاع رسانی شود تا دیگران نیز به انجام آن ترغیب شوند؛ البته خوش بختانه بسیاری از خیرین به خوبی در حال انجام اقدامات خیرخواهانه هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی روند اقدامات اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان و شرکای اجتماعی را در مبارزه با شیوع کرونا ویروس خوب ارزیابی کرد و بر لزوم افزایش هماهنگی های بیشتر در این باره تاکید کرد و گفت: همان گونه که مقام عالی وزارت و مجموعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در جریان سیل سال گذشته با تمام ظرفیت و توان خود پای کار بود در قضیه شیوع کرونا ویروس هم نقش ماندگاری داشت و در این باره ارقام بزرگی را خارج از وظایف کاری کمک کردند که قابل تقدیر است.
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان با تاکید بر اینکه ما مردم خوبی داریم فقط باید به خوبی مدیریت شوند، افزود: مردم ایران فرهنگ و شعور اجتماعی بالای خود را در جریان شیوع این ویروس منحوس به دنیا نشان دادند. آمریکا و تمام کشورهای غربی خزعبلاتی که درباره کشور ما گفتند، شرمنده هستند؛ در حالی که آن ها برای به دست آوردن اقلام مورد نیاز خود تمام فروشگاه ها را غارت کرده و حتی دولت مردان آنها نیز با راهزنی های دریایی، هوایی و زمینی اقلام بهداشتی دیگر کشورها را غارت می کردند، مردم و دولت مردان ما در سایه هدایت های مقام معظم رهبری به خوبی در حال مدیریت شیوع کرونا در کشور هستند و برای کمک به یکدیگر از هم پیشی می گیرند و بسیاری از مساجد و مکان های زیارتی مشغول تولید و بسته بندی ملزومات مورد نیاز کادر درمان، پزشکی و مردم هستند.
غمگین ادامه داد: بسیاری از خیرین و مردم نیز به صورت خود جوش با تهیه ملزومات بهداشتی و اقلام خوراکی مورد نیاز به اقشار کم درآمد و خانواده های آسیب پذیر که در جریان شیوع این ویروس متضرر شده اند، کمک می کنند؛ همه این شواهد نشان دهنده می دهد که ما مردمی بسیار خوب و با ایمانی داریم.
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان خاطرنشان کرد: شرکت هایی که تحت نظر اتاق تعاون ملزومات مورد نیاز کادر درمان و پزشکی و اقلام بهداشتی را تولید می کنند باید از سازمان غذا و دارو مجوز داشته باشند؛ ما نیز در این باره همکاری های لازم را انجام می دهیم.
غمگین با بیان اینکه از هفته آینده و اوایل اردیبهشت سال جاری، مراجعات زیادی در شعبات شرق و غرب اهواز درباره ثبت نام در سامانه بیمه بیکاری داریم، تصریح کرد: به دنبال این هستیم که مکان بزرگی مانند مدارس را در نزدیکی ادارات برای مراجعه متقاضیان بیمه بیکاری در نظر بگیریم که فاصله اجتماعی مناسب برای انجام اقدامات لازم فراهم شود و این کار باید به سرعت انجام شود.
وی با ابراز امیدواری برای خروج هر چه زودتر کشور از بحران این ویروس، اشاره کرد: اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان جزو نخستین اداراتی بود که اقدامات پیشگیرانه در کنترل شیوع ویروس کرونا را به صورت عملی به کار بست و با تهیه اقلام بهداشتی و در اختیار قراردادن آن برای مراجعان و کارمندان پروتکل های بهداشتی را در این زمینه رعایت کرد.
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان تاکید کرد: اداره بازرسی کار استان عملکرد بسیار بزرگ و بی نظیری در این باره داشت، به گونه ای که تا پاسی از شب برای کنترل شیوع تلاش کردند و در ماه های اسفند و فروردین، بیش از سه هزار مورد بازرسی انجام شده است که کارشناسان اداره امور اجتماعی هم به موازات آن به خوبی موارد را رصد و پشتیبانی کرده اند.
در این جلسه حاضران به ارایه گزارش اقدامات عملکرد دستگاه خود درباره مقابله با شیوع کرونا ویروس پرداختند و نظرهای خود را ارایه کردند.
گفتنی است: سومین جلسه کمیته بهداشتی، فرهنگی و اجتماعی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان به ریاست ارسلان غمگین مدیرکل و با حضور مدیریت حوزه های روابط کار، رفاه اجتماعی، پشتیبانی و توسعه منابع انسانی، مشاوران و کارشناسان مرتبط و نمایندگانی از دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز، مدیریت درمان تامین اجتماعی استان، اتاق تعاون و سازمان تامین اجتماعی استان، سازمان صمت و رییس خانه کارگر استان برگزار شد.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: کار و رفاه اجتماعی خوزستان ملزومات بهداشتی شیوع کرونا ویروس اداره کل تعاون مدیرکل تعاون مورد نیاز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۵۸۱۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فعالیت اقتصادی ۲۴۰ هزار بیمه شده کارگری در سیستان وبلوچستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز سیستان و بلوچستان،  در گرامیداشت روز کاروکارگر، نمایندگان جامعه کارگری وکارفرمایی با نماینده ولی فقیه در سیستان وبلوچستان دیدار کردند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی


در این دیدار ایت الله محامی نماینده ولی فقیه در سیستان وبلوچستان با اشاره به اهمیت حمایت از کار وتولید برای دستیابی به شکوفایی اقتصادی گفت: لازم است تا درخواست‌های اصلی این جامعه از مسئولان اولویت بندی وپیگیری شود.

همچنین در مراسم تجلیل از کارکران نمونه که در سالن اجتماعات اداره کل تعاون کارورفاه اجتماعی برگزار شد حسینی معاون وزیر تعاون کار و‌رفاه اجتماعی گفت: نرخ بیکاری ۱۲ درصدی استان در سال جاری به ۱۱ درصد خواهد رسید و فنی حرفه‌ ای موظف به تربیت تکنسین‌های لازم در تمامی زمینه‌ها است.
مدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی هم گفت در مجموع با احتساب خانواده‌های کارگران بک سوم جمعیت استان کارگر است.

سلامی همچنین گفت صیانت از نیروی کار وظیفه اصلی ما است و هم کارگر و هم‌خانواده شان مورد حمایت قرار می‌گیرند

مدیر کل تعاون کار و رفاه احتماعی همچنین با اشاره به تشکیل قرارگاه مسکن کارگری در وزارتخانه مطبوعش گفت: این قرارگاه پیگیر مشکل مسکن کارگری با تسهیلات دولتی و‌کارفرمایان است تا مشکل مسکن کارکران حل شود.

 

 

 

دیگر خبرها

  • رتبه اول قم از لحاظ سرعت ساخت در نهضت ملی مسکن
  • ۱۸۵ هزار نفر در کردستان عضو تعاونی‌ها هستند
  • بازدید مدیران عالی وزارت تعاون و سازمان تامین اجتماعی از غرفه بانک رفاه کارگران در نمایشگاه ایران اکسپو
  • نرخ بیکاری در چهارمحال و بختیاری باید تک رقمی شود
  • فعالیت اقتصادی ۲۴۰ هزار بیمه شده کارگری در سیستان وبلوچستان
  • وزارت کار بدنبال بهبود امنیت شغلی کارگران است
  • ببینید | ادعای وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی درباره یک وعده مهم در دولت سیزدهم!
  • نقدی شدن کالابرگ الکترونیکی باعث ایجاد تورم میشود
  • نرخ مشارکت اقتصادی در گیلان ۴۴ درصد است
  • بیش از ۳ میلیون و۷۰۰ هزار کارگر بیمه‌شده زن هستند