Web Analytics Made Easy - Statcounter

جلسه ستاد مبارزه با ویروس کرونا در شهرستان پارس آباد با حضور فرماندار و دیگر اعضای عضو ستاد برگزار شد.

 

جلسه ستاد مبارزه با ویروس کرونا در شهرستان پارس آباد با حضور فرماندار و دیگر اعضای عضو ستاد برگزار شد.

به گزارش برنا،فرماندار شهرستان پارس آباد در این جلسه گفت: اکیپ ستاد مبارزه با بیماری کرونا در ایام ماه مبارک رمضان نیز از واحدهای صنفی و مکان های عمومی بازدید خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حاجی پور افزود: صنوف غیرمجاز همچنان فعالیتشان ممنوع بوده و هر گونه فعالیتی خارج از چارچوب پروتکل ستاد ملی مقابله با بیماری کرونا بر خلاف مقررات می باشد.

 وی یادآور شد: هدف از ثبت مشاغل در سامانه وزارت بهداشت، رعایت الزامات بهداشتی و انجام غربال گری از طریق مفاد اعلامی می باشد.

فرماندار شهرستان پارس‌آباد تصریح کرد: افرادی که مشکوک به کرونا هستند چنانچه در برابر کادر درمانی مقاومت کرده یا در معرفی خود به مراکز درمانی تعلل نمایند از طریق مراجع انتظامی اقدام خواهد شد.

وی اظهار داشت : ورود افراد متفرقه در زمان تدفین اموات، یا حضور در غسالخانه و محل دفن ممنوع بوده و سبب تشدید بیماری می شود.

حاجی پور بر رعایت فاصله گذاری اجتماعی تاکید کرد و گفت: تمامی کسبه و اصناف باید فاصله یک و نیم متری خود با مشتری را رعایت کرده و بهدمسایل بهداشتی با جدیت عمل نمایند، تا از میزان شیوع ویروس کرونا در شمال استان کاسته شود.

وی در پایان با تقدیر از مردم خونگرم شهرستان پارس آباد ابراز داشت: بیشترین رقم کمک‌های مردمی در همایش مومنانه در استان اردبیل از شهرستان پارس آباد جمع آوری شده و طی تصمیمات اتخادی در بین نیازمندان توزیع خواهد شد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: کرونا اردبیل کرونا پارس آباد شهرستان پارس آباد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۵۹۹۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اقامت در مجموعه آب درمانی محلات ۵۷ درصد افزایش یافت

احمد کاظمی مدیرعامل شرکت توسعه دهکده آب درمانی محلات، گفت: مسافران نوروزی در تعطیلات عید امسال در۸۳۲ اتاق این مجموعه اقامت داشتند.

مدیرعامل شرکت توسعه دهکده آب درمانی محلات، گفت: مجموعه اقامتی و آب درمانی این شهرستان دارای استخر آبگرم، سالن ماساژ، سفره خانه سنتی، کافی شاپ، رستوران، شهربازی کودکان و سالن همایشی با ظرفیت ۷۰ نفر است.

کاظمی، تجهیز ویلاهای مجموعه به حوضچه خصوصی آب گرم و بهره مندی مسافران از یک سانس خصوصی آبگرم را از ویژگی‌های این مجموعه عنوان کرد.

وی خاطرنشان کرد: هتل جهانگردی آبگرم محلات در کنار چشمه آبگرم این شهرستان واقع شده است که ویژگی منحصربه‌فردی محسوب می‌شود.

کاظمی توضیح داد: آب حوضچه‌ها و استخرهای مجموعه با دمای ۴۸ درجه سانتیگراد دارای خواص بی‌شمار درمانی است که می‌توان به بی‌رنگ و بی‌بو بودن آن اشاره کرد.

وی افزود: املاح موجود در آب گرم محلات دارای کلسیم، منیزیم، پتاسیم و ید هستند که برای درمان بیماری‌های عصبی و مفصلی مانند روماتیسم و سیاتیکی‌های عصبی و عضلانی و همچنین برای درمان بیماری‌های پوستی قارچی و رفع بیماری‌های ریوی مفید است.

باشگاه خبرنگاران جوان مرکزی اراک

دیگر خبرها

  • اقامت در مجموعه آب درمانی محلات ۵۷ درصد افزایش یافت
  • اضافه شدن چهارمین دستگاه دیالیز، به تجهیزات بیمارستان دارالشفاءمیرجاوه
  • بیماران«ای‌ال‌اس» با امانت دادن تجهیزات به یکدیگر زنده‌اند
  • آمادگی سه شهرستان خراسان جنوبی برای دور دوم انتخابات مجلس
  • کشف ۲۹ هزار لیتر سوخت قاچاق در بستان آباد
  • جمع آوری ۱۰۰ معتاد متجاهر در چناران
  • واژگونی خودروی پژو پارس در «صفی‌آباد» یک مجروح برجا گذاشت
  • تجلیل از خانواده شهدای مدافع سلامت در هفته سلامت
  • چهارمین دستگاه دیالیز در بیمارستان بین‌المللی دارالشفاء میرجاوه راه‌اندازی شد
  • رعایت نظم درساعت فعالیت نانوایی ها‌ی بهاباد