Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «همشهری آنلاین»
2024-04-28@21:15:15 GMT

جزئیات جدید از سارقان خانه احمدرضا عابدزاده

تاریخ انتشار: ۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۶۶۵۱۴۹

جزئیات جدید از سارقان خانه احمدرضا عابدزاده

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از مهر، سرهنگ احمد خسروی گفت: اواخر ماه گذشته خانه و مغازه احمدرضا عابدزاده، دروازه بان اسبق تیم ملی در شهر کلاردشت استان مازندران مورد سرقت قرار گرفت.

وی افزود: در یک عملیات پلیسی، دو سارق مغازه وی دستگیر شدند. همچنین مالخر وسایل سرقتی خانه‌اش هم دستگیر و تمام اموال او بازگشت داده شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



سرهنگ خسروی با اشاره به برخی شایعات مبنی بر اینکه این سارقان، جزو زندانیانی هستند که به مرخصی رفته‌اند، گفت: این مسئله صحت ندارد و این سارقان جزو سارقانی که از زندان به مرخصی رفته‌اند؛ نیستند.

بنا بر این گزارش، پیشتر نیز رئیس کل دادگستری استان مازندران با بیان اینکه سارقان منزل و مغازه دروازه بان اسبق تیم ملی جز زندانیان در حال مرخصی در بخشنامه رئیس قوه قضائیه نبودند، گفته بود: بر خلاف برخی اظهارنظرها اعطای مرخصی به زندانیان تأثیری در افزایش سرقت‌ها نداشته است و اصولاً بر اساس بخشنامه بخشنامه رئیس قوه قضائیه زندانیانی که حضورشان در جامعه مخاطره امیز بوده است اصلاً به مرخصی نیامده‌اند.

حجت الاسلام والمسلمین اکبری با اشاره به اظهارات اخیر احمد رضا عابدزاده دروازه بان اسبق تیم ملی درباره سرقت از منزل و مغازه ایشان در شهرستان عباس آباد توسط برخی از سارقان سابقه دار و انتقاد از قوه قضائیه به جهت اعطای مرخصی به این سارقان، اظهار داشت: با بررسی انجام گرفته سوابق سارقان توسط دادستان عمومی و انقلاب شهرستان عباس آباد، هیچکدام از متهمان دستگیرشده از زندانیان در حال مرخصی یا آزاد شده در بخشنامه رئیس قوه قضائیه در راستای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا نبوده‌اند.

کد خبر 503048 برچسب‌ها احمد رضا عابدزاده سارق

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: احمد رضا عابدزاده سارق قوه قضائیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۶۵۱۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سارقان اماکن در دام پلیس لنگرود

سرهنگ "شریف رحیمی" پیشگیری از وقوع جرایم به ویژه سرقت را مستلزم رعایت اصول حفاظتی و مراقبتی توسط مردم و همه سازمان‌ها عنوان کرد و اظهارداشت: مسئولیت‌پذیری مردم و همه سازمان‌ها با مراقبت از اموال و حذف زمینه‌های وقوع سرقت نقش تاثیرگذاری در کاهش این جرم دارد.

وی در ادامه با بیان اینکه در پی ارجاع چند فقره پرونده سرقت از اماکن خصوصی و دولتی در سطح شهرستان لنگرود به مرجع انتظامی، شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار پلیس قرار گرفت، افزود: ماموران آگاهی با انجام تحقیقات و استفاده از شگرد‌های پلیسی یک متهم را در این خصوص شناسایی و او را دستگیر کردند.
فرمانده انتظامی شهرستان لنگرود از اعتراف این فرد ۳۶ ساله به ۶ فقره سرقت از اماکن خصوصی و ۲ فقره سرقت از اماکن دولتی با همدستی یک نفر دیگر خبر داد و تصریح کرد: با اقدامات صورت گرفته سارق ۳۱ ساله دیگر نیز دستگیر شد.
 این مقام انتظامی در پایان با اشاره معرفی سارقان با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی از مردم خواست، ضمن تجهیز اماکن و منازل خود به حفاظ مطمئن، دوربین مداربسته و قفل‌های مناسب در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک، مراتب را بلافاصله از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند

باشگاه خبرنگاران جوان گیلان رشت

دیگر خبرها

  • دستگیری ۲۲ سارق مغازه طی ۳ روز در گیلان
  • سرقت مغازه در استان بوشهر ۲۸ درصد کاهش یافت
  • دستگیری ۵ سارق در خرمشهر
  • نصب پابند الکترونیک برپای ۳۰۰ سارق در غرب تهران
  • دستگیری باند سرقت از مغازه و فروشگاه‌های پوشاک
  • سارقان اماکن در دام پلیس لنگرود
  • دستگیری باند سارقان سیم و کابل‌های برق در اسلامیه
  • طرح پایش هوشمند سارقان سابقه‌دار با پابند الکترونیکی در گفت و گو با رئیس پلیس آگاهی پایتخت | ماجرای سرقت دو سارق با پابند الکترونیکی چه بود
  • استوری احمدرضا عابدزاده برای قهرمانش
  • (عکس) استوری خاص احمدرضا عابدزاده برای قهرمانش