Web Analytics Made Easy - Statcounter

فدراسیون فوتبال بحرین اعلام کرد که کنفدراسیون فوتبال آسیا هنوز هیچ درخواست میزبانی به این کشور برای لیگ قهرمانان آسیا نداده است اما شایعات می گوید این کشور که به سختی به ایرانی ها ویزا می دهد؛ در آستانه کسب میزبانی رقابت هاست!

به گزارش تابناک ورزشی و به نقل از سایت عربی کوره، کنفدراسیون فوتبال آسیا با توجه به شیوع ویروس کرونا لیگ قهرمانان آسیا را به حالت تعلیق درآورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 باتوجه به اینکه هنوز کرونا از بین نرفته و بیشتر کشور‌ها قانون منع تردد هوایی وضع کرده اند پیش بینی می‌شود که لیگ قهرمانان آسیا به صورت تک بازی و به میزبانی یک کشور برگزار شود.

شرط AFC این است که کشوری که به عنوان میزبان انتخاب می‌شود نماینده‌ای در لیگ قهرمانان آسیا نداشته باشد و این باعث می‌شود تا شانس بحرین بیشتر باشد. فدراسیون فوتبال بحرین اعلام کرد که AFC هنوز درخواستی از این کشور برای میزبانی نداشته است. شیخ علی بن خلیفه رئیس فدراسیون فوتبال بحرین گفت: ما هنوز درخواستی از AFC دریافت نکرده ایم. چنین میزبانی نیاز به بررسی دقیق دارد و نمی‌توان به این آسانی تصمیم گرفت.

منبع: تابناک

کلیدواژه: ویروس کرونا تفریغ بودجه 97 جهش تولید رتبه بندی فرهنگیان وام یک میلیونی روز سعدی بحرین لیگ قهرمانان آسیا تابناک ورزشی تیمهای ایرانی ویروس کرونا تفریغ بودجه 97 جهش تولید رتبه بندی فرهنگیان وام یک میلیونی روز سعدی لیگ قهرمانان آسیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۶۶۲۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

داوران ایرانی دیدار فینال جام ملت‌های زیر ۲۳ سال آسیا را سوت زدند

  به کزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، دیدار پایانی رقابت‌های فوتبال جام ملت‌های زیر ۲۳ سال آسیا جمعه ۱۴ اردیبهشت بین تیم‌های ژاپن و ازبکستان برگزار شد، در این بازی موعود بنیادی فر؛ داور بین المللی فوتبال کشورمان به همراه سعید قاسمی و علیرضا ایلدروم به عنوان کمک‌های وی قضاوت این بازی را برعهده داشتند.   قضاوت بدون نقص بنیادی فر و کمک‌های ایرانی‌اش باعث شد تا کمترین چالش برای آنها در جریان این دیدار حساس شکل بگیرد.   امید‌های ژاپن با برتری یک به صفر مقابل ازبکستان توانستند به مقام قهرمانی این دوره از رقابت‌ها برسند.

دیگر خبرها

  • دیپلمات‌های طالبان در تهران میزبان تیم ملی فوتسال افغانستان
  • داوران ایرانی مسافر ریاض شدند
  • نظارت فینال لیگ قهرمانان آسیا برعهده بانوی ایرانی
  • نظارت داور ایرانی در فینال جام باشگاه‌های فوتبال بانوان آسیا
  • حضور ناظر ایرانی در فینال جام باشگاه‌های فوتبال بانوان آسیا
  • داوری بی‌نقص یک ایرانی در بازی ژاپن و ازبکستان
  • خبر مهم کنفدراسیون فوتبال آسیا به پرسپولیس و استقلال
  • اولین فینالیست ایرانی در آسیا بعد از فغانی!
  • خبر مهم کنفدراسیون فوتبال آسیا برای پرسپولیس و استقلال
  • داوران ایرانی دیدار فینال جام ملت‌های زیر ۲۳ سال آسیا را سوت زدند