Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از روابط عمومی شبکه یک، پخش برنامه «ماه خدا» سحرگاهان ماه رمضان ۱۳۹۹ از ساعت ۲ بامداد آغاز می‌شود و تا ۲۰ دقیقه بعد از اذان صبح به طور زنده ادامه خواهد داشت.

سعید عباسی یکی از تهیه کنندگان این برنامه در خصوص برنامه امسال ماه خدا اظهار داشت: این برنامه به امید خدا از بامداد جمعه ۵ اردیبهشت به پیشواز ماه مبارک می‌رود و تغییری که این برنامه با سال قبل دارد این است که ما امسال ماه خدا را از سه استودیوی مختلف و با چهار مجری روی آنتن می‌بریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عباسی افزود: استودیوی «بام تهران» با اجرای هادی صلح جو خواهد بود که هر شب با حجت الاسلام رفیعی گفتگو می‌کند. در استودیو «رادیو» بهروز رضوی و علیرضا کنگرلو مدح خوانی خواهند کرد. در این استودیو آقای رضوی ترجمه ابوحمزه ثمالی، سیدمهدی شجاعی و آقای کنگرلو هم حکایاتی از ادبیات در حوزه اخلاق را می‌خوانند. در «استودیوی تولید» هم مانند سال قبل حسن سلطانی اجرای زنده برنامه را به عنوان مجری مستر بر عهده خواهد داشت.

این تهیه کننده در پاسخ به سوالی در خصوص محتوای برنامه ماه خدا، از آیتم"طرح جمعی ختم قرآن کریم" یاد کرد و گفت: در این آیتم هر روز مخاطبان با ارسال عدد ۱ به سامانه ۳۰۰۰۰۱۱۱، یک صفحه از قرآن مجید برایشان ارسال خواهد شد و به این ترتیب در طول ۲۴ ساعت با مشارکت مردم ده‌ها ختم قرآن خواهیم داشت.

عباسی افزود: آقایان سادات رضوی، شربیانی، شهروز حبیبی و امین مقدم هر شب به صورت زنده "مناجات خوانی" خواهند داشت که برای بینندگان به طور زنده قرائت می‌شود. در این برنامه همچنین هر شب "دعای سحر" با نوای مرحوم صالحی و مرحوم موسوی قهار پخش خواهد شد.

با توجه به وجود بیماری کرونا و بسته بودن اماکن متبرکه و زیارتگاه‌ها در کشور، سعید عباسی از پخش آیتمی به نام" نایب الزیاره"خبر داد و تصریح کرد: در این بخش که با مشارکت مستقیم بینندگاه همراه خواهد بود، از مخاطبان محترمی که در نزدیکی اماکن زیارتی زندگی می‌کنند می‌خواهیم که با موبایل خود به صورت تصویری از طرف همه مردم ایران نایب الزیاره باشند و سلامی به آن امام و امامزاده بفرستند و برای برنامه ارسال کنند.

"ماه خدا" به تهیه کنندگی سعید عباسی و داود نجفی، کاری از گروه معارف اسلامی شبکه یک سیما است که در سحر‌های ماه مبارک رمضان به طور زنده روی آنتن می‌رود.

انتهای پیام/

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ماه رمضان برنامه تلویزیونی ماه خدا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۶۷۱۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خاطره شنیدنی مجری خاص برنامه مشاعره از ملاقاتش با رهی معیری | ویدئو

دریافت 24 MB

به گزارش همشهری آنلاین، امیر اسماعیل آذر درباره استاد شهناز در این مصاحبه گفتند: او یکی از افتخارات موسیقی کشور است.

همچنین در ادامه با آوردن نام استاد مرحوم رهی معیری توسط مجری برنامه، او به یاد خاطره‌ای از این استاد بزرگوار افتاد و گفت: در گذشته رادیو برای تهیه برنامه‌های نوروزی هنرمندان را دعوت می‌کردند. وقتی به رادیو رفتم از یکی نشانی رهی معیری را گرفتم که گفتند اتاقش انتهای راهرو است. وقت به اتاقش رسیدم و او را با لباس‌های شیک و موهای جوگندمی دیدم قلبم شروع به تاپ تاپ کرد. چندبار او را دزدکی دیدم و درنهایت به اتاقش دعوتم کرد. خودم را معرفی کردم و کلی ذوق کرد و مدت‌ها مسحور رهی معیری بودم.

کد خبر 848341 منبع: باشگاه خبرنگاران جوان برچسب‌ها شعر و شاعر خبر مهم هنر مصاحبه تصویری تلویزیون - صدا و سیما

دیگر خبرها

  • پخش «چهل تیکه» و «استودیو هشت» به یاد مسعود اسکویی + تیزر
  • مسعود اسکویی درگذشت + سوابق
  • پخش زنده بازی‌های فوتبال امروز چهارشنبه ۱۲‌ اردیبهشت از تلویزیون + سایت آنتن و آپارات
  • کشف یک «زیستگاه» عظیم در عمق چهار متری خشک‌ترین صحرای جهان
  • خاطره شنیدنی مجری خاص برنامه مشاعره از ملاقاتش با رهی معیری | ویدئو
  • پخش زنده بازی‌های فوتبال امروز سه‌شنبه ۱۱‌ اردیبهشت از تلویزیون + سایت آنتن و آپارات
  • خاطره مجری برنامه مشاعره از شاعران بنام ایران
  • فصل جدید برنامه «جام جم» به زودی روی آنتن می‌رود
  • تلویزیون «جام‌جم» را تعطیل کرد؟
  • پخش زنده بازی‌های فوتبال امروز دوشنبه ۱۰‌ اردیبهشت از تلویزیون + سایت آنتن و آپارات