Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا-

رئیس کمیسیون اقتصادی شورای اسلامی شهر آبادان گفت: در شرایط کرونایی، کمک به توسعه کسب و کارهای اینترنتی و آنلاین امری ضروری است.

به گزارش خبرنگار آریا، خلیل جنامی امروز در نخستین جلسه شورای اسلامی شهر آبادان در سال جاری که در محل سرسرای اجتماعات این شورا برگزار شد، با قدردانی از تلاشگران عرصه سلامت و مقابله با کووید19 از سطح وزارت خانه تا بیمارستان ها به ویژه کادر درمانی بیمارستان طالقانی آبادان (مرجع کرونا) اظهار کرد: از کارکنان و سرپرست شهرداری که مسئولانه و متعهدانه نوروز خود را بدون استراحت به ضدعفونی شهر مشغول بودند و از جناب فرماندار و تمامی عزیزانی که در این جبهه فعالند، صمیمانه قدردانی می کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: علاوه بر همکاری مردم برای مقابله با کرونا و ابتلای برخی از شهروندان، به بسیاری از خاواده ها، ضرر و زیان های مالی نیز وارد شد.

وی تصریح کرد: پس از شیوع این بیماری بسیاری از اصناف و بازاریان به کرونای اقتصادی ناشی از تعطیلی کسب و کارهایشان به سبب ورود ضرر مالی به خود مبتلا شدند لذا حمایت های ویژه دولت از مردم به ویژه بازاریان برای جبران ضررها الزامیست.

رئیس کمیسیون اقتصادی شورای اسلامی شهر آبادان یادآور شد: در این اوضاع کرونایی و تعطیلی کسب و کارها بانک ها برای پرداخت اقساط تسهیلات به مردم فشار می آورند که بایستی برای آن فکری اساسی شود.

جنامی گفت: با توجه به نامگذاری امسال تحت عنوان سال «جهش تولید» از سوی مقام معظم رهبری بایستی برای تحقق این شعار از یک سو و رونق اقتصادی، از مشاغل اینترنتی و کسب و کارهای آنلاین حمایت ویژه ای شود و شهرداری نیز در زمینه تبلیغات به آنها کمک کند.

وی با بیان اینکه پیشنهادم معرفی محصولات متنوع شهرک صنعتی آّبادان به جهت فراهم ساختن بیش از پیش زمینه خرید محصولات بومی است، افزود: درس بزرگ کرونا به ما این بود که برای سالم ماندن بایستی فاصله ی خود را با برخی از آدم ها حفظ کنیم.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: شورای اسلامی شهر آبادان کرونا کسب و کارهای اینترنتی آنلاین بانک ها تسهیلات دولت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۶۹۲۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکاوی ابعاد جهش تولید با مشارکت مردم در «نقش ما» منتشر شد

 کتاب «نقش ما» به قلم «امیرحسین طالب علی» با موضوع واکاوی جهش تولید با مشارکت مردم و با هدف آشنایی عموم مردم با این مقوله حیاتی که امسال مورد تاکید مقام معظم رهبری است؛ نوشته شده که نویسنده آن تلاش کرده به صورت چکیده و با زبانی ساده به بررسی مفهوم جهش تولید در حوزه‌های مختلف، نقش مردم در پیشبرد آن و راهکار‌ها و راهبرد‌های مختلف برای افزایش جهش تولید در کشور بپردازد.

این کتاب شامل پنج فصل با موضوعاتی همچون مفهوم جهش تولید با مشارکت مردم، اهمیت جهش تولید در توسعه اقتصادی کشور، تحولات اقتصادی و اجتماعی مؤثر بر جهش تولید، فرصت‌ها و چالش‌های جهش تولید در ایران و نقش مناطق ویژه اقتصادی ایران در جهش تولید در ۸۰ صفحه نوشته و به همت منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان به چاپ رسیده است.

طالب علی از خبرنگاران و فعالان رسانه با سابقه است که سابقه فعالیت در خبرگزاری‌ها و رسانه‌های مختلف از جمله خبرگزاری مهر و همچنین صاحب امتیاز و مدیر مسؤولی ماهنامه فرهنگی اجتماعی کریمه را در سوابق کاری خود دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • ابلاغ و اجرای طرح جامع نقش اساسی در رونق ساخت‌وساز و اقتصاد ارومیه دارد
  • نیروهای یگان ویژه موجب ارتقاء احساس امنیت شهروندان است
  • فروش اینترنتی دارو
  • تحقق مدیریت هماهنگ شهری در شرکت توسعه شهرداری اصفهان/ شوراها مصداق بارز مردم سالاری است
  • ارسال گل اینترنتی با 3 کلیک
  • واکاوی ابعاد جهش تولید با مشارکت مردم در «نقش ما» منتشر شد
  • شوراهای شهر تنها شورای شهرداری نباشند
  • حفظ و احیای معماری اسلامی و ایرانی در یزد ضروری است
  • شوراها از جمله مظاهر مشارکت مردم در حکمرانی است
  • کتاب «نقش ما» وارد بازار نشر شد