Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-03@08:43:54 GMT

وزیر کشور فرماندار دیواندره را منصوب کرد

تاریخ انتشار: ۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۶۶۹۵۲۷

وزیر کشور فرماندار دیواندره را منصوب کرد

در حکم عبدالرضا رحمانی فضلی، وزیر کشور خطاب به جمال ارشدی آمده است: به موجب این حکم و بنا به پیشنهاد استاندار کردستان به سمت فرماندار شهرستان دیواندره منصوب می‌شوید.

امید است با اتکال به خداوند متعال و در چارچوب وظایف مصوب در راستای تحقق اهداف و آرمان های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و سیاستهای دولت تدبیر و امید و پیروی از منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت الله العظمی خامنه‌ای "مدظله العالی" موفق باشید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آیین تکریم و معارفه فرماندار دیواندره امروز دوشنبه با حضور حسین خوش اقبال معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان برگزار شد.

پیش از جمال ارشدی جعفر توان عهده دار سکان مدیریت فرمانداری دیواندره بود.

روز گذشته نیز آیین تودیع و معارفه آرتیکاس اقبال به عنوان فرماندار مریوان و یوسف باشی به عنوان فرماندار سروآباد معرفی شدند.

برچسب‌ها کردستان دیواندره استانداری کردستان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کردستان دیواندره استانداری کردستان کردستان دیواندره استانداری کردستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۶۹۵۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختصاص سهمیه ۳۰۰ نفری بیمه برای کارگران ساختمانی کردستان

استاندار کردستان، گفت: سهمیه ۳۰۰ نفری بیمه برای کارگران ساختمانی استان اختصاص یافت. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سنندج، اسماعیل زارعی‌کوشا پیش‌ از ظهر امروز در مراسم جهانی روز کارگر که در مجتمع فجر این شهر برگزار شد، با تبریک روز و هفته کارگر، اظهار داشت: جامعه کارگری، کانون هماهنگی شوراهای اسلامی کار و کارفرمایان  در کنار هم اقتصاد مملکت را به حرکت در می‌آوردند و در استان نیز عمده کار و زحمات این حوزه بر  دوش این قشر زحمت‌کش است.

وی با بیان اینکه استان‌های غرب کشور از جمله کردستان از مشکلات مزمن زنج می‌برند، گفت: امیدواریم که کم و کاستی‌ها با وجود نیروهای توانمند کردستانی در کشور برطرف شود.

استاندار کردستان با اشاره به مشکل بیمه کارگران، افزود: بر اساس اعلام مدیرکل تامین اجتماعی، خوشبختانه سهمیه 300 نفری برای برخورداری کارگران ساختمانی کردستان از بیمه اختصاص داده شد.

وی تصریح کرد: امیدواریم که مشکل بیمه سایر کارگران شاختمانی استان برطرف شود.

زارعی‌کوشا بیان کرد: کارگران نقش‌آفرینان اصلی تولید، توسعه و موتور محرکه و پیشران اقتصادی به شمار می‌روند که مسیر رشد و اعتلای کشور در خودکفایی و رسیدن به قله‌های افتخار را هموار می‌کنند.

استاندار کردستان خاطرنشان کرد: تلاش و پشتکار قشر زحمت‌کش کارگر بر هیچ کسی پوشیده نیست، در سال "جهش تولید با مشارکت مردم" این قشر عزیز می‌توانند همچون گذشته در مسیر تعالی و پیشرفت کشور گام بردارند.

انتهای پیام/481/

دیگر خبرها

  • انتصاب ۳ معاون فرماندار و ۲ بخشدار در استان کرمانشاه
  • اعضای شورای شهر سنندج چه مطالباتی را در حضور استاندار کردستان مطرح کردند؟
  • شهردار کرمان با حکم وزیر کشور منصوب شد + متن حکم
  • محسن تویسرکانی، به سمت شهردار کرمان منصوب شد
  • نخست‌وزیر جدید هائیتی منصوب شد
  • راه دستیابی به قله به دانشجویان آموزش داده شود
  • ضعف شدید در حوزه روایت‌گری انقلاب اسلامی
  • دستور استاندار کردستان برای کمک به اردوهای راهیان نور
  • دستگیری کلاهبرداران ۲۰۰ میلیاردی در دیواندره
  • اختصاص سهمیه ۳۰۰ نفری بیمه برای کارگران ساختمانی کردستان