Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده سپاه نینوا گلستان از توزیع ۲۴ هزار و ۵۰۰ بسته معیشتی و بهداشتی در دو مرحله در استان خبر داد و گفت: قرار است ۲۰۰ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان و محرومان استان توزیع شود. ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۷:۱۷ استانها گلستان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از گرگان، سردار علی ملک‌شاهکویی بعد از ظهر امروز در نشست خبری با موضوع تشریح اقدامات سپاه نینوا در مقابله با ویروس کرونا و رزمایش کمک مومنانه اظهار داشت: پس از ورود ویروس کرونا قرارگاه پدافند زیستی با محوریت فرمانده کل سپاه شکل گرفت تا کمک حال دولت باشیم و از این بحران عبور کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: تمام نیروهای جبهه انقلاب در قالب این قرارگاه جمع شدند و در تولید ماسک، مواد ضدعفونی و درمان قدم برداشتند، هماهنگی بسیار خوبی در مجموعه استان شکل گرفت و همه پای کار آمدند.

ملک‌شاهکویی ادامه داد: قرارگاه شمال شرق کشور تحت امر نیروی زمینی سپاه است که با 120 کادر درمانی در گلستان مستقر شدند و بیمارستان ثابت و سیار را راه‌اندازی کردند.

فرمانده سپاه گلستان: تفکر بسیجی گره‌گشای مشکلات است/تا شکست کرونا کنار مردم هستیمحضور سپاه در عرصه‌های خدمت‌رسانی و محرومیت‌زدایی ‌بر هیچ کسی پوشیده نیست60 تیم بسیج سپاه ثارالله شیراز در پیشگیری از کرونا مشارکت کردند

وی اضافه کرد: قرارگاه مردمی سلامت با مشارکت نهادهای مختلف و خیران شکل گرفت و هشت هزار بسته معیشتی و بهداشتی در سراسر استان توزیع شد.

ملک‌شاهکویی خاطرنشان کرد: به منظور رزمایش کمک مومنانه با دستور فرمانده معظم کل قوا قرارگاه کمک‌های مردمی مومنانه با دبیری بسیج سازندگی و محوریت حوزه‌های مقاومت و پایگاه‌های بسیج راه‌اندازی شده است.

وی یادآور شد: در مراحل اول و دوم 24 هزار و 500 بسته معیشتی و بهداشتی در سراسر استان توزیع شد که مرحله سوم روز پنجشنبه و مرحله چهارم همزمان با میلاد امام حسن مجتبی (ع) انجام می‌شود.

به گفته وی، 200 هزار خانوار تا پایان ماه مبارک رمضان از بسته‌های معیشتی و بهداشتی برخوردار خواهند شد.

فرمانده سپاه نینوا گلستان با اشاره به اقدمات برای مقابله با شیوع ویروس کرونا در استان گفت: ضد عفونی 6 هزار و 256 باب مسجد و مدرسه و 78 هزار و 220 نقطه از معابر، تولید 750 هزار و 136 عدد ماسک و تهیه و توزیع 181 هزار و 538 بروشور طی این مدت انجام شده است.

ملک‌شاهکویی افزود: 593 هزار و 742 نفر آموزش چهره به چهره دیدند و هزار و 588 کارگاه کوچک و بزرگ تولید ماسک در استان فعال شد، همچنین 28 هزار و 740 بسته معیشتی تا اول اردیبهشت و پنج هزار و 692 بسته غذای گرم و گوشت در مناطق کم برخوردار توزیع شد.

وی ادامه داد: 56 هزار و 791 سری لباس حفاظتی گان بین کادر درمان توزیع شد و 231 هزار و 54 لیتر تولید محلول ضدعفونی تولید کردیم و خیران استان هم یک میلیارد و 600 میلیون تومان کمک کردند.

به گفته وی، در این مدت 20 تن مواد ضدعفونی و هشت هزار و 600 بطری الکل در استان گلستان کشف شده است.

فرمانده سپاه نینوا گلستان با اشاره به غربالگری مردم استان و دستیابی به تعداد مشکوکان به بیماری کرونا، اظهار داشت: 97 درصد مردم شامل یک میلیون و 706 هزار و 617 نفر در استان غربالگری شدند که اتفاق بسیار خوبی بود و با همکاری دانشگاه علوم پزشکی، بهداشت و نیروهای بسیجی انجام شد.

ملک‌شاهکویی افزود: روزانه 40 نفر اکیپ درمانی برای کمک به کادر درمان در نقاهتگاه بیماران بهبودیافته کرونایی حضور یافتند و اکنون هم آماده خدمت رسانی به این عزیزان هستند.

وی خاطرنشان کرد: تا زمانی که شرایط به حالت عادی برنگردد این روند ادامه دارد و امیدوارم این ویروس منحوس از بین برود. این یک امتحان الهی بود و نشان داد جمهوری اسلامی از کشورهای غرب جلوتر است.

انتهای پیام/588/ح

R41471/P/S6,70/CT11

منبع: تسنیم

کلیدواژه: معیشتی و بهداشتی فرمانده سپاه ملک شاهکویی بسته معیشتی سپاه نینوا توزیع شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۷۰۶۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای بیش از ۷۰ برنامه به مناسبت هفته بسیج سازندگی در کهگیلویه و بویراحمد

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد مسئول بسیج سازندگی سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد از اجرای ۷۰ عنوان برنامه طی هفته بسیج سازندگی در این استان خبر داد.

سرهنگ حسن رضایی روز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ در نشست با خبرنگاران افزود: یکی از اقدامات بسیج سازندگی در استان تامین آب شرب ۱۲۰ روستا بوده است و  در دو دهستان شهرستان‌های باشت و بهمئی نیز در حال کار در این زمینه هستیم.

وی با اشاره به طرح «از آبخیز تا جالیز» اظهارکرد: طی تفاهم‌نامه‌ای بین بسیج سازندگی و جهادکشاورزی در این طرح به کشاورزان خدمات ارائه خواهد شد.

مسئول بسیج سازندگی سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به برگزاری دومین کنگره ملی ۲۰۰۰شهید استان طی امسال خاطرنشان کرد: در همین راستا برای محرومیت زدایی برنامه‌های مختلفی در سطح استان تدارک دیده شده که یکی از برنامه‌ها اهدای ۲۰۰۰ سری جهیزیه به زوج های جوان بوده و تاکنون ۱۰۰۰سری تقدیم زوج ها کردیم.

رضایی در رابطه با کمک و امدادرسانی به سیل زدگان استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: پنج گروه جهادی جهت خدمات رسانی به سیل زدگان این استان از استان کهگیلویه و بویراحمد اعزام شده و ۳۰ باب سرویس بهداشتی و حمام نیز احداث کردیم.

وی ادامه داد: ۸۵ گروه جهادی با ۵۰۰ نفر جهادگر در ایام نوروز و ماه مبارک رمضان به مناطق محروم استان اعزام شدند و خدمات مختلف از جمله فرهنگی، آموزشی، دامپزشکی، عمرانی، پزشکی، داندانپزشکی و کشاورزی به مردم ارائه کردند.

مسئول بسیج سازندگی سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: همچنین بیش از ۲۰۰هزار افطاری با مشارکت خیرین در ماه مبارک رمضان توزیع کرده ایم. از سال گذشته تا کنون ۳۰۶ دستگاه تبلت بین دانش آموزان نیازمند توزیع شد، ۲۳۱۲ بسته آموزشی و ۱۶ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان توزیع کردیم.

رضایی تاکید کرد: در یک سال گذشته ۳۰ زندانی جرائم غیرعمد استان را با چهار میلیارد تومان بدهی آزاد کرده ایم. بیش از ۵۷ هزار نهال درخت مثمر و غیرمثمر طی سال گذشته از سوی بسیج سازندگی در استان کاشته شد.

وی اظهارکرد: از سال گذشته تا کنون ۷۰۰۰ فقره وام اشتغالزایی از ۵۰ تا ۳۰۰ میلیون تومان در سطح استان پرداخت کرده‌ایم و به طرح هایی دارای توجیه اقتصادی تا چهار میلیارد تومان تسهیلات پرداخت می کنیم.

مسئول بسیج سازندگی سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: در مجموع ۵۰ پروژه عمرانی شامل مصلی، خانه بهداشت، خانه عالم، اورژانس، پایگاه سلامت، فرهنگسرا، آبرسانی و کتابخانه در سطح استان در دست اجرا داریم.

به گزارش ایسنا، رضایی افزود:  ۷۰ باب مسکن مددجویان کمیته امداد با اعتباری بالغ بر ۷۰ میلیارد تومان ساخته و تحویل شد. همچنین ۵۵۷ تن سیمان بین نیازمندان برای ساخت خانه در استان توزیع کردیم.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • توزیع بسته های معیشتی بین نیازمندان شاهرود
  • توزیع ۱۰۰۰ بسته معیشتی در «قرار دوازدهم» بقاع متبرکه گیلان
  • کشف ۵۴ تن نهاده دامی و آرد خارج از شبکه توزیع در شهرستان پلدختر
  • اهدای ۱۴۶ بسته معیشتی به مدرسه استثنایی پارسا در سنندج
  • توزیع ۱۰۰ بسته معیشتی در سپیدان
  • توزیع ۵۰۰ بسته پوشاک در میان فقرا و نیازمندان کردستانی
  • ۱.۶ میلیارد ریال بسته معیشتی در شاهرود توزیع شد
  • توزیع ۵۰۰ بسته پوشاک در بین فقرا و نیازمندان کردستانی
  • توزیع ۳۱۳ بسته معیشتی در طرح «قرار دوازدهم» رودسر
  • اجرای بیش از ۷۰ برنامه به مناسبت هفته بسیج سازندگی در کهگیلویه و بویراحمد