Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-28@20:23:16 GMT

قیمت هر کیلو زولبیا و بامیه در ماه رمضان

تاریخ انتشار: ۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۶۷۱۲۸۲

رییس اتحادیه قنادان تهران اعلام کرد که امسال قیمت هر کیلو زولبیا و بامیه در ماه مبارک رمضان ۲۴ هزار تومان است.

«علی بهره مند» روز دوشنبه در گفتگو با ایرنا اعلام کرد: امسال با توجه به افزایش قیمت برخی مواد اولیه، قیمت ۲۴ هزار تومان برای زولبیا و بامیه تعیین شد که البته هنوز به اتحادیه، ابلاغ رسمی نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته وی، سال گذشته قیمت هر کیلو زولبیا و بامیه ۲۰ هزار تومان بود و نرخ امسال رشد ۲۰ درصدی را نشان می‌دهد.

بهره‌مند با اشاره به فروش اینترنتی زولبیا و بامیه برای ایام ماه مبارک رمضان گفت: در حال تهیه زیرساخت‌ها هستیم تا مشتریان بتوانند بدون مراجعه به قنادی‌ها نیاز خود را تهیه کنند؛ البته که قنادی‌ها در این ایام باز بوده و امکان خرید حضوری نیز فراهم است.

احتمال کاهش ۵۰ درصدی فروش بامیه

رییس اتحادیه قنادان نسبت به میزان فروش قنادان در ماه رمضان امسال ابراز نگرانی کرد و گفت: قطعا امسال با کاهش فروش مواجه هستیم و حتی امیدوار نیستیم ۵۰ درصد پارسال فروش داشته باشیم؛ مغازه‌ها باز است اما مشتری نیست و مردم به دلیل شرایط موجود، رغبت به خرید زولبیا و بامیه ندارند.

وی با اشاره به رعایت پروتکل‌های بهداشتی در قنادی‌ها و ارائه زولبیا و بامیه در بسته‌بندی‌های بهداشتی به مردم اطمینان خاطر داد که بهداشت در این واحدها با جدیت رعایت می‌شود.

منبع: تابناک

کلیدواژه: ویروس کرونا تفریغ بودجه 97 جهش تولید رتبه بندی فرهنگیان وام یک میلیونی روز سعدی اتحادیه قنادان زولبیا و بامیه ماه رمضان ویروس کرونا تفریغ بودجه 97 جهش تولید رتبه بندی فرهنگیان وام یک میلیونی روز سعدی زولبیا و بامیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۷۱۲۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کار از جاره کارت سوخت خودرو گذشت / فروش با قیمت ۳۰ میلیون تومان!

روزگار خودرو نوشت: مدتی است که بحث اجاره کارت سوخت به شدت افزایش پیدا کرده اما حال شاهد اتفاق جدیدی هستیم.   برخی از افراد کارت سوخت خود را به صورت کامل می‌فروشند و البته قیمت های عجیبی هم در نظر گرفته می‌شود.   به عنوان مثال فردی کارت سوخت خود را به صورت کامل با قیمت ۳۰ میلیون تومان برای فروش گذاشته است.   حتی امکان ثبت در دفتر اسناد هم برای فروش و انتقال کارت سوخت اعلام می‌شود.   آنطور که به نظر می‌رسد باید نظارت ویژه ای روی بازار سیاه ایجاد شده برای کارت سوخت صورت گیرد.   کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • قیمت سکه امروز ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت طلا امروز ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • رصد بازار حبوبات در استان یزد
  • کار از جاره کارت سوخت خودرو گذشت / فروش با قیمت ۳۰ میلیون تومان!
  • مستاجران بخوانند؛ پیش‌بینی تازه از قیمت اجاره در سال ۱۴۰۳
  • قیمت سکه امروز ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • تحریم‌های اروپا علیه روسیه به نفع فروشندگان گاز
  • قیمت طلا امروز ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • پیش‌بینی رییس اتحادیه املاک از قیمت اجاره در سال ۱۴۰۳
  • قیمت عجیب حواله‌های خودرو؛ ۱۲ میلیارد تومان ناقابل!