Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-05-01@16:34:55 GMT

همه چیز درباره مزیت و آموزش زبان آنلاین

تاریخ انتشار: ۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۶۷۱۳۹۶

رپورتاژ تبلیغی / یکبار دیگر اندیشه ها و دستان توانمند مردان و زنان ایرانی توانست محصولی را به علاقه مندان یادگیری زبان انگلیسی عرضه کند که شگفتی همگان را برانگیخت. مجموعه ی کاملا حرفه ای آموزش زبان انگلیسی که شامل هشت جلد کتاب و سامانه خود آموز به همراه تیم پشتیبانی علمی آموزشی و فنی برای اولین بار در کشور و به همت دانش سرای آریانپور تولید و عرضه گردید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 بیایید نگاهی متفاوت به آموزش زبان انگلیسی چرا باید اکثر دانش آموزان، دانشجویان و حتی فارق التحصیلان دانشگاه ها پس از سال‌ها تحصیل همچنان در برزخ چه کنم از فقر زبان انگلیسی در رنج باشند؟ این سوالی بود تلخ اما سازنده که ما را بران داشت تا با تمام توان خود این مشکل را یک بار برای همیشه از میان برداریم. مریت آمد تا نویدی باشد برای یادگیری زبان انگلیسی به صورتی آسان درست و از همه مهمتر در زمانی بسیار کوتاه.

مریت مجموعه ای است علمی آموزشی برای فراگیری زبان انگلیسی از سطح مبتدی تا عالی که شامل 8 جلد کتاب و سامانه بسیار کارآمد به همراه پشتیبانی حرفه ای 24 ساعته که در دانش سرای آریانپور تولید و عرضه گردیده است. محتوای مریت بر طربق استاندار های آموزشی روز دنیا و در  راستای فرهنگ و نیاز مردم شریف ایران تهیه شده است. این محتوا با اجتناب از موارد غیر ضروری و کم کاربرد دقیقا آن مقدار از زبان انگلیسی را به مخاطب می آموزد

مریت آمد تا دانش آموزان، دانشجویان و سایر مردم عزیز کشورمان دیگر از ضعف و نقصان منابع آموزشی و کتاب های افست شده غربی رهایی یافته و زبان انگلیسی را در محیطی شاداب و کاملا علمی و مطابق با استاندارد های روز دنیا و فرهنگ ایرانی اسلامی فرابگیرند. عزم خود را جذم کنید و تیم 50 نفره علمی، آموزشی، فنی مریت را به خانه های خود ببرید. پیش از اینکه به محتوا و ویژگی های مریت پرداخته شود پیشنهاد می کنم حتماً وارد سایت مریت شوید و علاوه بر شروع رایگان دوره  از مقالات آموزشی مانند بهترین کتاب های گرامر زبان انگلیسی و یا منابع آزمون آیلتس چیست؟ و یا معرفی بهترین کتاب های آموزش زبان انگلیسی برای مبتدیان و در نهایت آموزش آنلاین زبان انگلیسی را به رایگان بخوانید و فایل های مورد نظر  را نیز دریافت کنید.

محتوای آموزشی:

·        استاد آریانپور مدرس زبان انگلیسی با بیش از 30 سال سابقه تدریس، تألیف، ترجمه و مدیریت آموزشگاهی، نویسنده کتاب های آموزشی مریت بوده و با تیمی از اساتید دانشگاهی ایرانی و خارجی، مجموعه مریت را تولید نموده اند.

·        مریت یک دوره آموزش زبان انگلیسی مشتمل بر هشت کتاب اصلی (1A-4B) در چهار سطح می‌باشد که ویژه نوجوانان و جوانان طراحی شده است تا ایشان را برای تعاملی درست با افراد انگلیسی زبان در سرتاسر جهان آماده سازد. موقعیت های نظیر سفر، آموزش، تجارت و دنیای اینترنت.

·        هر کتاب همراه با آموزش مجازی خود آموز و همچنین در آینده نزدیک اپلیکیشن می باشد.

·        این دوره که برای اولین بار در ایران تولید و ارائه گردیده است بر پایه رویکردی ارتباطی (COMMUNICATIVE) است که نیازهای زبان آموزان را در چهار مهارت اصلی یادگیری زبان (خواندن، شنیدن، مکالمه و نوشتن) با نگاهی ویژه به گسترش واژگان و گرامر به اندازه کافی پوشش داده است.

·        گروه علمی آموزشی دانش سرای آریانپور نظارت کامل به روند آموزش مخاطبان خواهند داشت.

·        در سال پیش رو دوره های پیشرفته تری نظیر TOEFL ، IELTS ، TTC ، فیلم و اصطلاحات، ریشه شناسی به صورت آموزش مجازی و حضوری ارائه خواهد شد. 

ویژگی های مریت:

·        مهمترین ویژگی مریت که آن را از سایر سامانه های آموزشی متمایز می سازد امکان بهره وری همزمان از سامانه آموزشی خود آموز و کتاب است که مکمل یکدیگرند. این مزیت می تواند توسط مؤسسات آموزشی و اساتید محترم زبان به ویژه در مدارس جذابیت و کارامدی قابل توجهی را بوجود آورد.

·        محتوای آموزشی مریت نه تنها مورد تأیید کارشناسان و اساتید به نام ایرانی و خارجی قرار گرفته است بلکه طبق قرارداد منعقد شده، از آن برای تألیف کتاب‌های جدید آموزش و پرورش، مقطع متوسطه اول و دوم (هفتم تا دوازدهم) اقتباس گردیده است. همچنین طبق توافق نامه انجام شده از سال 1399 کتاب های مریت جزء محتوای رسمی آموزش زبان انگلیسی در دانشگاه آزاد اسلامی قرار خواهد گرفت.

·        برخلاف برخی از منابع و سیستم های آموزشی که با بی نظمی و پراکنده گویی زبان آموزان را دچار هراس و نا امیدی از یادگیری زبان می کنند، مریت با روندی منظم و روش یادگیری از آسان به مشکل و رسیدن از دانسته ها به نادانسته ها، شوق  و بازده یادگیری را مضاعف می کند.

·        تیم علمی آموزشی دانش سرای آریانپور افتخار آن را دارد که محتوای مریت برگرفته از تجربیات، دانش و ابتکارات شخصی بوده و از هیچ منبع و یا نمونه خارجی کپی برداری نشده و در نوع خود برای اولین بار در کنار آموزش زبان مطابق با استانداردهای جهانی به ارزش های فرهنگی ایرانی اسلامی نیز پرداخته است.

هدف ما این است تا مخاطبان بتوانند به صورت کاملاً کاربردی و در کمترین زمان ممکن زبان انگلیسی را بخوانند، بنویسند، درک کنند و صحبت کنند. محتوایی که پیش روست، اولین دوره‌ای است که بر اساس سرفصل‌های استانداردهای آموزشی اروپا (CEFR) تهیه و تولید گردیده است.

مریت به دنبال ترویج آموزه های بی نظیر اسلامی و قرآنی در کنار فرهنگ ستودنی ایرانی و ارزش های اجتماعی آن است. موضوعات و مفاهیم اکثرا الهام گرفته از ادبیات، تاریخ، فرهنگ و هنر غنی ایرانی می باشند.

 این مطلب تبلیغاتی است و محتوای آن توسط سفارش دهنده تهیه شده است.

منبع: ساعت24

کلیدواژه: آموزش زبان انگلیسی زبان انگلیسی یادگیری زبان علمی آموزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۷۱۳۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمک ۲۳۰ میلیارد ریالی خیرین برای مدرسه سازی در گناباد

به گزارش خبرنگار مهر، مجید فدوی شامگاه سه شنبه در نشست خبری هفته معلم با بیان اینکه خیرین شهرستان گناباد ۲۳۰ میلیارد ریال برای احداث و بهسازی مدارس این شهرستان کمک کردند، اظهار کرد: معادل این مبلغ هم از اعتبارات اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان خراسان رضوی برای احداث و بهسازی ۱۳ مدرسه و فضای آموزشی شهرستان گناباد اختصاص یافت.

رییس آموزش و پرورش گناباد با بیان اینکه با پیگیری‌های انجام شده برای ساخت مدارسی در شهرهای گناباد، بیدخت، روشناوند و … پای کار آمده‌اند اظهار کرد: احیا و راه‌اندازی خانه معلم شهر کاخک و مرکز توانبخشی و روان شناختی آموزش و پرورش بیدخت از جمله اقدامات عمرانی انجام شده در سال ۱۴۰۲ بود.

وی احداث شش چمن مصنوعی و ساخت و تکمیل استخر شهر کاخک را از دیگر اقدامات انجام شده در این مدت بیان و تصریح کرد: احداث و بهسازی دبستان و دبیرستان شهید رفیعی بیدخت، مدرسه بهفر ریابی و تجهیز و توسعه کارگاه هنرستان دخترانه فدک نیز در سال گذشته انجام شد.

فدوی با بیان اینکه سرانه فضای آموزشی شهرستان گناباد حدود دو برابر سرانه استانی است خاطرنشان کرد: در حالی که سرانه فضای آموزشی در استان خراسان رضوی ۴.۳ مترمربع است این میزان در شهرستان گناباد هشت مترمربع است.

رییس آموزش و پرورش گناباد افزود: گرچه از نظر سرانه فضای آموزشی در سطح خوبی هستیم ولی حدود ۳۰ درصد از مجموع ۲۰۰ مدرسه شهری و روستایی شهرستان گناباد فرسوده و نیازمند بازسازی است.

وی اظهار امیدواری کرد که این مدارس فرسوده با کمک خیران و اعتبارات دولتی بازسازی و بهسازی شوند.

رییس اداره آموزش و پرورش گناباد با اشاره به موفقیت‌های آموزشی این شهرستان طی دو سال گذشته تصریح کرد: در همین مدت رتبه آموزش و پرورش شهرستان گناباد در رشته علوم انسانی در بخش کشوری از چهاردهم به هفتم و در کنکور تجربی در بخش استانی از ۱۴ به رتبه نخست ارتقا یافت.

وی افزود: کسب رتبه برتر استان خراسان رضوی در امتحانات نهایی و رتبه اول کشور در حوزه گیاهان دارویی از دیگر موفقیت‌های دانش آموزان شهرستان گناباد است.

رییس آموزش و پرورش گناباد از آغاز پروژه تجاری سازی در سه ماه آینده خبر داد و افزود: با توجه به اهمیت حوزه درآمدی ۶۵ ملک از املاک آموزش و پرورش شهرستان را شناسایی کردیم که یا بدون استفاده هستند و یا اجاره بسیار کمی برای آنها دریافت می‌شود.

وی خاطر نشان کرد: هم اکنون ۵۰ مدرسه خالی از دانش آموز در شهرستان گناباد داریم و این در حالی است که به عنوان نمونه مدرسه روستای کلاته سیدعلی با توجه به افزایش دانش‌آموز مجدداً فعال شده است.

رییس آموزش و پرورش گناباد افزود: در راستای طرح شهید عجمیان ۴۳ آموزشگاه در مناطق شهری و روستایی شهرستان گناباد بهسازی و بازسازی شده‌اند.

وی به نامگذاری امسال با عنوان جهش تولید با مشارکت مردم از سوی مقام معظم رهبری اشاره و خاطرنشان کرد: هنرستان های آموزش و پرورش بهترین ظرفیت برای تحقق این شعار هستند و در همین راستا تابستان امسال مدرسه کارآفرینی راه‌اندازی می‌شود.

رییس آموزش و پرورش گناباد با بیان اینکه روزانه ۶۵ هزار نفر معلم، دانش‌آموز و والدین آنها با آموزش و پرورش در ارتباط هستند گفت: ۱۹ هزار دانش آموز در ۹۱۱ کلاس درس بیش از ۲۰۰ مدرسه شهرستان گناباد مشغول تحصیل هستند.

کد خبر 6093655

دیگر خبرها

  • روایت «ایران» از زندگی در باغچه‌بان
  • ۳۰درصد ساختمان‌های آموزشی گناباد فرسوده است
  • اردو‌های تابستانی دانش‌آموزان یمنی 
  • کمک ۲۳۰ میلیارد ریالی خیرین برای مدرسه سازی در گناباد
  • خطر فرونشست در کمین ۱۵۰ مدرسه اصفهان
  • خطر فرونشست در ۱۵۰ مدرسه اصفهان/ ۴۲ مدرسه تعطیل شد
  • ۶۰۰ کلاس درس جدید در هرمزگان ساخته می‌شود
  • معلمان معمار آینده نظام هستند
  • مدرک تی تی سی چقدر هزینه دارد؟
  • خراسان رضوی ۲۰ هزار بازمانده از تحصیل دارد