Web Analytics Made Easy - Statcounter

علیزاده گفت: بسته‌های کمک آموزش درسی بین دانش‌آموزان مناطق عشایری و محروم فومن توزیع می‌شود.

«علی علیزاده» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از فومن اظهار کرد: با همکاری عوامل ستادی حوزه معاونت آموزشی، بسته‌های کمک آموزشی تهیه و بین دانش‌آموزان مناطق محروم توزیع می‌شود.

 

معاون آموزشی آموزش و پرورش فومن افزود: با توجه به پیگیری‌های لازم، حدود ۱۰ درصد از دانش‌آموزان شهرستان فاقد تجهیزات نرم‌افزاری و سخت‌افزاری برای فراگیری آموزش از راه دور هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با اشاره به شرایط کنونی و تعطیلی مدارس گفت: برای جلوگیری از عقب ماندن تحصیلی دانش‌آموزان مناطق کوه پایه‌ای و عشایر و با توجه به اینکه این دانش‌آموزان به دلیل عدم دسترسی به فضای مجازی و پوشش اینترنت در برخی مناطق نمی‌توانند از آموزش‌های ایجاد شده بهره‌مند شوند، با همکاری راهبران آموزشی، سرگروه‌های پایه های تحصیلی مقطع ابتدایی و معاون آموزگاران شهرستان، اقدام به تهیه پک و بسته‌های کمک آموزشی در قالب جزوه و سی دی خواهیم کرد و ارسال بسته‌ها به مناطق در اسرع وقت صورت می‌گیرد.

 

علیزاده با بیان اینکه دانش‌آموزانی که نیاز به بسته‌های کمک آموزشی دارند توسط معاون آموزگاران و با همکاری راهبران آموزشی شناسایی می‌شوند تصریح کرد: دستورالعمل جامع ویژه در خصوص نحوه آموزش به دانش‌آموزان مناطق عشایری تدوین شده و نقش هر یک از اعضاء برای هدایت دانش‌آموزان در آموزش از راه دور تعریف و مشخص شده است.

 

معاون آموزشی آموزش و پرورش فومن با اشاره به عملکرد مطلوب تمامی همکاران در این راستا خاطرنشان کرد: با توجه به سلامت جسمانی و مسائل روانی دانش‌آموزان، فعالیت‌های آموزشی برای استمرار فرآیند آموزش و جبران تعطیلی مدارس، به صورت هدفمند ادامه دارد.

 

پایان پیام/526

منبع: شبستان

کلیدواژه: بسته های کمک آموزشی دانش آموزان عشایری آموزش از راه دور بسته های کمک آموزشی بسته های کمک آموزش دانش آموزان مناطق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۷۵۴۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح نوآورانه و متفاوت در یک مرکز آموزشی قم

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، در این طرح که جشنواره علمی و مهارتی شهید فخری زاده نامگذاری شده است،  65 نفر از دانش آموزان مقطع متوسطه با حضور در کارگاه های آموزشی با رشته های مکانیک، پزشکی، علوم آزمایشگاهی، تأسیسات، برق، کامپیوتر، آشپزی و نجاری آشنا شدند.

قاسم فضل اللهی دبیر این جشنواره گفت: حضور دانش آموزان در این جشنواره نقش موثری در ارتقای نمرات مستمر آنها و کسب تجربه دانش آموزان برای حضور در رقابت های فنی و مهارتی کشوری دارد.

مرحله بعدی این جشنواره در تابستان امسال برگزار می شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • تشکیل قرارگاه عدالت آموزشی با هدف توزیع متوازن امکانات در همه مدارس
  • تقویت مدارس دولتی با اولویت مدارس دولتی مناطق حاشیه‌ای
  • تداوم طرح«بازی یادگیری»در استان تهران/‏تأمین مسکن معلمان بررسی شد
  • علت افت تحصیلی دانش‌آموزان در آزمون‌های نهایی چیست؟ + تاریخ برگزاری امتحانات
  • طرح نوآورانه و متفاوت در یک مرکز آموزشی قم
  • برپایی نمایشگاه خوداتکایی دانش‌آموزان مدارس شبانه‌روزی کردستان
  • آزمون‌های نهایی مبتنی بر ارزشیابی از یادگیری است
  • توزیع بسته کمک آموزشی به ۵ هزار دانش آموز در تخار
  • اجرای طرح وارگه دانایی در مناطق عشایری چهارمحال و بختیاری
  • جشنواره نوآوری و فناوری دانش آموزی در تبریز برگزار می شود