Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسئول هیأت بیت‌العباس(ع) در منطقه عبدل‌آباد تهران گفت: روزانه ۱۵۰ نفر از مردم با چرخ خیاطی‌های اهدایی خودشان در این حسینیه در حال دوخت گان هستند که تاکنون ۴۰ هزار گان برای کادر درمانی تولید کرده‌ایم.

عظیم محمودی، مسئول هیأت بیت‌العباس (ع) در منطقه عبدل‌آباد تهران در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه مسجد و هیأت خبرگزاری فارس اظهار داشت: بعد از شیوع ویروس کرونا و لغو جلسات مذهبی، برخی از دشمنان تصور می‌کردند که هیأت تعطیل خواهد شد، اما این روزها هیأتی‌ها نشان دادند که هیأت تعطیل شدنی نیست و با این بیماری حتی ساعت‌های بیشتری نیز فعال خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تولید روزانه ۳ هزار گان برای نیازمندان

وی افزود: هیأتی‌ها در حسینیه بیت‌العباس (ع) از سوم فروردین‌ماه تاکنون حضور پیدا می‌کنند و با فراخوانی که اعلام کردیم، چرخ‌های خیاطی خود را به حسینیه آورده‌اند و روزانه حدود ۳ هزار گان برای کادر درمانی بیمارستان‌ها تولید می‌کنند.

۱۵۰ هیأتی روزانه حسینیه را خیاط‌خانه می‌کنند

محمودی تصریح کرد: روزانه در این حسینیه ۱۵۰ نفر از مردم در حال دوخت گان هستند که از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۱ شب به صورت مستمر به دوزندگی مشغول هستند تا بتوانند کمک به کادر درمانی بیمارستان‌ها در خط مقدم این بیماری داشته باشند.

مسئول هیأت بیت‌العباس (ع) گفت: تاکنون ۴۰ هزار گان تولید کرده‌ایم که روزانه به ۲۰۰ بیمارستان تهران ارسال می‌شود که همگی براساس درخواست و اعلام نیاز خودشان است.

نمونه‌ای از تولیدات حسینیه بیت‌العباس (ع) بر تن کادر درمانی

هیأتی که در زمان زلزله کرمانشاه کانکس تولید می‌کرد

وی با اشاره به اینکه خدمت‌رسانی‌های این هیأت صرفا در زمان کرونا نبوده است؛ بلکه در زمان بحران‌هایی مانند سیل و زلزله در کشور نیز فعال بوده‌ایم، افزود: در زمان زلزله کرمانشاه با جمع‌آوری کمک‌های مردمی کانکس برای مردم خریداری می‌کردیم که حدود ۴ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان هزینه داشت، اما تصمیم به تولید گرفتیم و با رقم ۲ میلیون تومان توانستیم تولید کنیم و در مجموع ۲۰۰ کانکس به کرمانشاه ارسال کردیم. همچنین ۱۲۰ سرویس بهداشتی نیز تولید و ارسال کردیم.

طبخ روزانه ۳ هزار غذا برای سیل‌زدگان آق‌قلا 

محمودی گفت: در زمان سیل آق‌قلا نیز روزانه ۳ هزار غذا در دو وعده طبخ و میان مردم سیل‌زده توزیع کردیم، حتی در زمان شیوع کرونا باتوجه به وقوع سیل در منطقه زهکلوت کرمان، یک تریلی اقلام مورد نیاز برای آنان تهیه و توزیع کردیم.

مسئول هیأت بیت‌العباس (ع) گفت: در راستای کمک به نیازمندان در آستانه ماه رمضان نیز ۱۶۰ بسته اقلام غذایی آماده کردیم که برای توزیع با کمیته امداد امام خمینی (ره) مشارکت کردیم و این نهاد به افراد نیازمند اعلام می‌کرد تا برای دریافت بسته‌ها به هیأت مراجعه کنند.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: زلزله کرمانشاه ماه رمضان ویروس کرونا لشکر خوبان سیل آق قلا تولید گان عظیم محمودی کادر درمانی هزار گان ۳ هزار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۷۷۲۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لشکر پیروز ۲۵ کربلا در جبهه مقاومت درخشیده است

به گزارش خبرنگار مهر، سردار محمد پاکپور همزمان با اردیبهشت مقاومت، ایام شهادت جمعی از مدافعان حرم مازندرانی در حماسه کربلای خان طومان در لشکر عملیاتی ۲۵ کربلا حضور یافت و گفت: لشکر ۲۵ کربلا منشأ بسیاری از موفقیت‌ها در دوران دفاع مقدس و دوران بعد از دفاع مقدس در مناطق مختلف عملیاتی بوده است، مانند مناطق شمال غرب کشور که با تروریست‌ها و عناصر ضد انقلاب درگیر بوده‌ایم و بسیاری از پیروزی‌ها را در این منطقه مدیون این لشکر هستیم و در این راه برادران عزیزی هم به شهادت رسیدند.

وی ادامه داد: درخشش لشکر ۲۵ کربلا را در جبهه مقاومت هم شاهد بوده ایم و یکی از آن مناطق مهمی که همیشه برای این لشکر می‌درخشد و آن واقعه و عملیات در ذهن مردم شمال کشور باقی می‌ماند منطقه خان طومان است که در شرف سالگرد شهادت آن بزرگ مردان بنده در اینجا حضور دارم.

فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ضمن گرامی داشتن یاد و خاطره‌ی همه شهدا، شهدای امنیت کشور و شهدای لشکر ۲۵ کربلا که جان خودشان را در جهت ایجاد امنیت و جلوگیری از ناامنی در مرزهای کشور فدا کردند، بیان داشت: کمال احترام و قدردانی را نسبت به خانواده معظم شهدای لشکر ۲۵ کربلا مخصوصاً شهدای خان طومان که بعد از مدت‌ها پیکر مطهرشان به آغوش وطن بازگشته بود را به جا می آورم.

مازندران در اردیبهشت خان طومان ۱۶ شهید والامقام مدافع حرم تقدیم کرده است.

کد خبر 6091466

دیگر خبرها

  • لشکر پیروز ۲۵ کربلا در جبهه مقاومت درخشیده است
  • «به یادِ ماموستا فخری»
  • آتش‌سوزی گسترده یک کارخانه بزرگ در جنوب تهران
  • شرکت مگاموتور در تولید روزانه انواع پیشرانه رکورد زد
  • حمایت ساواک از حسینیه ارشاد؟!
  • عکس مدارگرد «مارس اکسپرس» از لشکر عنکبوت‌ها روی مریخ!
  • برنامه امسال وزارت صمت برای جهش بزرگ تولید خودرو/ تیراژ تولید روزانه ۵۰۰۰ دستگاه خودرو رسید
  • روایتی از شهید لشکر فاطمیون + فیلم
  • آیا ادعای سید حسین نصر درباره‌ی همکاری شریعتی با ساواک حقیقت دارد؟
  • علاقه عجیب شهید زین‌الدین به یک شهید