Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از پایگاه خبری ۱۲۵، ساعت ۲۳:۱۴ دقیقه سه شب قبل، شاهدان در پی تماس تلفنی با سامانه ۱۲۵ از وقوع حادثه سقوط یک دستگاه خودروی سواری در دره کوه‌های بی بی شهربانو واقع در جاده امین‌آباد، جاده معدن خبر دادند که ستاد فرماندهی سازمان آتش‌نشانی تهران بی‌درنگ آتش‌نشانان ایستگاه ۸۶ و گروه امداد و نجات ۶ و ۱۷ را به محل حادثه روانه کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آن‌طور که افسر آماده عملیات منطقه هفت آتش‌نشانی روایت می‌کند، یک دستگاه خودروی سواری مزدا ۳ در حال حرکت در یکی از جاده‌های کوه بی بی شهربانو به علت نامعلومی از مسیر اصلی خود خارج شد و به داخل دره‌ای با عمق ۱۵۰ متر، به پایین سقوط کرد و در عمق ۱۰۰ متری دره متوقف شده بود.

امیر اصلان عزیزی این را هم گفت که آتش‌نشانان با استفاده از ابزار مخصوص نجات و با برپایی کارگاهی مناسب در بالای دره، به خودرو دسترسی پیدا کرده و پس از تثبیت کردن خودرو و ایمن‌سازی کامل موفق شدند راننده خودرو که زنی ۳۳ ساله بود را از داخل خودرو به بیرون هدایت کرده و سرانجام با احتیاط به پایین دره و به سطح جاده منتقل کنند.

نکته جالب و خوشایند در این حادثه این بود که خوشبختانه به این زن مصدومیت جدی وارد نشده بود و البته با توجه به اینکه وی دچار شوک عصبی شده بود، عوامل اورژانس این شخص را به بیمارستان انتقال دادند.

کد خبر 503479 برچسب‌ها آتش‌ نشانی حوادث ایران

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: آتش نشانی حوادث ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۷۷۴۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک فوتی بر اثر واژگونی خودرو در آزاد راه قزوین به تهران

ناصر صبوری غیاثوند سرپرست جمعیت هلال احمر استان قزوین گفت: دیشب گزارشی مبنی بر واژگونی خودرو ماکسیما در کیلومتر ۲۸ آزاد راه قزوین - تهران لاین جنوبی (رو به روی روستای کوندج) به مرکز کنترل عملیات جمعیت هلال احمر استان قزوین اعلام شد.

وی افزود: بلافاصله تیم امداد و نجات پایگاه محمدیه جمعیت هلال احمر شهرستان البرز به محل حادثه اعزام شدند.

صبوری غیاثوند گفت: این حادثه یک فوتی برجای گذاشت که تحویل مقامات ذی صلاح شد.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • نجات نصاب آسانسور با سقوط از ارتفاع ۱۵متری
  • برخورد ۳ دستگاه خودرو حادثه آفرید
  • واژگونی پراید در آزادراه قزوین- تهران ۳ فوتی برجای گذاشت
  • واژگونی خودرو در جاده طبس ـ بردسکن ۵ مصدوم داشت
  • رهاسازی مصدومان دو حادثه سقوط خودرو به دره در باغملک و دزفول
  • یک فوتی بر اثر واژگونی خودرو در آزاد راه قزوین به تهران
  • ۵ مصدوم در پی انحراف از جاده خودرو در محور آبادان به اهواز
  • سقوط اتوبوس به دره در پرو با ۲۵ کشته و ۱۷ مصدوم
  • (عکس) اولین تصویر از تصادف شدید مزدا و کمپرسی در جاده زرند- رفسنجان کرمان
  • مرگ جوان اصفهانی به دنبال سقوط در کانال آب