Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-29@03:08:27 GMT

بتمن با برف سال بعد می آید

تاریخ انتشار: ۲ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۶۷۷۵۰۵

بتمن با برف سال بعد می آید

کمپانی برادران وارنر تاریخ اکران «بتمن» را به یکم اکتبر۲۰۲۱ (۹ مهر۱۴۰۰) موکول کرد. ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۰ فرهنگی سینما و تئاتر نظرات - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم به نقل از ورایتی، تاریخ قطعی اکران فیلم«بتمن»(مرد خفاشی) از 25 ژوئن به یکم اکتبر سال 2021 تغییر یافت. کمپانی برادران وارنر بخاطر بحران کرونا تغییری کلی در تاریخ اکران فیلمهایش اعمال کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

«بتمن» با بازی رابرت پَتینسون و کارگردانی مَت ریوز ابتدا قرار بود در تاریخ 25 ژوئن روانه سینماها شود که بخاطر پاندمی کرونا تاریخ اکران جدید و با تاخیر این فیلم اعلام شد.

فیلمهای بیشماری بخاطر شرایط کنونی شیوع ویروس کرونا مجبور به لغو مراحل تولید و فیلمبرداری شده اند. سالنهای سینما در آمریکا و بیشتر کشورهای جهان تعطیل شده و همین امرو باعث شده استودیوها تاریخ اکران های تابستان و پائیز امسال را تغییر داده و به تعویق بیاندازند. 

«آمرزیدگان فراوان شهر نیوآرک» دیگر محصول کمپانی برادران وارنر تاریخ اکرانش از 25 سپتامبر 2020 به 12 مارس 2021(23 فروردین1400) تغییر یافت. اکران فیلم «فلش» نیز به تاریخ  2 ژوئن 2022 تغییر یافت. اکران فیلم «شَزَم2» نیز هفت ما از تاریخ اکران قبلی خود به تعویق افتاد و در یکم آوریل 2022 اکران خواهد شد.

«زندگینامه الویس پریسلی» ساخته باز لورمان با بازی تام هنکس در تاریخ 5 نوامبر 2021 و «شاه ریچارد» درامی با موضوعورزشی با نقش آفرینی ویل اسمیت در نقش پدر دو قهرمان تنیس جهان سِرِنا و ونوس ویلیامز در تاریخ 19 نوامبر 2021 ازجمله فیلمهایی هستند که تاریخ اکرانشان قطعی شده است.

وارنر در حال حاضر تنها تاریخ اکران دو فیلم «تِنِت»(انگاشته) ساخته کریستوفر نولان(17 جولای) و «زن شگفت انگیز» (14 آگوست) را تغییر نداده و تاریخ اکران ها به قوت خود باقیست.

جالب اینکه وارنر هنوز تاریخی برای اکران فیلم های «در ارتفاعات» اقتباسی از موزیکال موفق لین مَنوئل مِرِندا،  انیمیشن سینمایی «اسکوب» و  تریلر هیجانی «مالیگنانت»(بدخیم) اعلام نکرده است.

دونالد ترامپ هفته گذشته اعلام کرد که سینماها به تدریج و آهسته بازگشایی خواهند شد. این  طرح بخشی از برنامه بزرگ بازگشایی بخش وسیع صنعت و اشتغال آمریکا است که به خاطر بحران پاندمی کرونا به تعطیلی کشیده شده است.

مادامی که  تاریخ اکران تابستانی اکثر فیلمهای شاخص به تعویق افتاده اما اکران فیلم های «زن شگفت انگیز 1984» «تِنِت» «پادشاه جزیره استاتن» و «مولان» فیلم لایو اکشن دیزنی بدون تغییر و همراه با خوش بینی مانده است. 

با این وجود هنوز نشانه مشخص و چشم انداز روشنی از آینده اکران‌ها در داغ ترین زمان نمایش فیلم‌های سینمایی و استقبال سینماروها با توجه به شرایط بحرانی شیوع ویروس کرونا دیده نمی‌شود.

انتهای پیام/

 

 

R7536/P/S4,34/CT10 واژه های کاربردی مرتبط هالیوود

منبع: تسنیم

کلیدواژه: هالیوود هالیوود تاریخ اکران اکران فیلم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۷۷۵۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکسن کرونا باعث پایان فوتبال من شد!

به گزارش "ورزش سه"، این بازیکن سابق در سال ۲۰۲۱ به لاوال در لیگ دو فرانسه پیوست اما پس از مصدومیت‌های پرشمار در اواخر فصل گذشته مجبور به بازنشستگی شد.

مهاجمی که اکنون بازنشسته شده استدلال کرده است که او نه یک نظریه‌پرداز با توهم توطئه است و نه یک ضد واکسن، اما او مایل است دادگاه بررسی کند که آیا ارتباطی بین آسیب‌دیدگی او و واکسن وجود دارد یا خیر.

او گفت:«می‌خواهم بفهمم چرا دیگر بدنم به خوبی کار نمی‌کند.» این بازیکن سابق مدعی شد که در همان زمانی که در برابر بیماری واکسینه شده بود، صدمات و مصدومیت‌های زیادی متحمل شده است.

او علاوه‌بر اینکه از شرکت‌های فایزر و بیونتک که تولید واکسن کرونا را برعهده داشتند، شکایت کرده، بلکه علیه فدراسیون فوتبال فرانسه هم اقدام قانونی انجام داده. وکیل این بازیکن گفت:«ابتدا واکسن برای همه اجباری نبود اما بعد از مدتی واکسیناسیون برای بازیکنان حرفه‌ای هم اجباری شد. من فکر می‌کنم که فدراسیون فوتبال در این ماجرا مسئولیت دارد.»

جلسه‌ای در دوم ژوئیه در پاریس برگزار می‌شود که در آن دادگاه به کمک هیئتی از کارشناسان تصمیم خواهد گرفت که آیا بین مصدومیت‌های وی و واکسیناسیون رابطه علت و معلولی وجود دارد یا خیر.

دیگر خبرها

  • لواندوفسکی: توپ طلای 2021 حق مسی بود؛ بلینگام و ام باپه بهترین بازیکنان دنیا هستند
  • ویروس کرونا در بدن این مرد هلندی بیش از ۵۰ بار جهش داشت
  • رابطه این فیلم ایرانی با ماجرای قتل بابک خرمدین
  • رابطه این فیلم با ماجرای قتل بابک خرمدین | اسم فیلم را عوض کردم تا...
  • شمسایی به دنبال تغییر تاریخ در فینال
  • واکنش باخ به دوپینگ شناگران چینی
  • عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!
  • روایتی از تشابه ماجرای بابک خرمدین با فیلمی که نامش تغییر کرد
  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد
  • واکسن کرونا باعث پایان فوتبال من شد!