Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-07@02:31:31 GMT

کشف انبار احتکار ماسک در تبریز

تاریخ انتشار: ۲ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۶۷۷۸۷۸

کشف انبار احتکار ماسک در تبریز

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران  جوان از تبریز ،سردارخرم فرمانده سپاه عاشورا گفت: با تلاش‌های ماموران اطلاعاتی این مجموعه یک باب انبار احتکار ماسک «ان۹۵» به تعداد هشت هزار و ۸۰۰ عدد در تبریز کشف شد.

سردارخرم افزود: متاسفانه افرادی که اقدام به احتکار این تعداد ماسک مورد نیاز مراکز بیمارستانی و کادر درمانی کرده اند، در حقیقت در راستای اهداف دشمنان مردم و تحریم کنندگان اقتصادی ایران اسلامی گام برداشته و دشمن پنهان مردم هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با تاکید بر اینکه سپاه عاشورا همواره در کنار مردم بوده و در مسیر مقابله با ویروس کرونا، رسالت نظارت بر توزیع اقلام و کالا‌های بهداشتی در میان مردم را رها نکرده است،افزود: ما به هیچ عنوان اجازه سوء استفاده افراد مغرض و بزهکار را در این شرایط سخت نمی‌دهیم.

سردارخرم گفت: بر همین مبنا از همان روز‌های اول شیوع ویروس کرونا سپاه عاشورا اقدام به کشف و ضبط اقلام احتکاری مواد ضدعفونی و بهداشتی کرونایی کرده است که در یک قلم از آن‌ها مقدار یک میلیون و ۴۰۰ هزار لیتر الکل کشف شد.

او کشف بیش از ۱۱ هزار انواع دستکش احتکاری، ۱۰ هزار و ۶۰۰ لیتر الکل غیرمجاز، ۱۰ طاقه پارچه مخصوص تولید ماسک و ۲۴۰ هزار بسته ماسک بیمارستانی را از دیگر کشفیات سپاه عاشورا طی روز‌های اخیر برشمرد.

فرمانده سپاه عاشورا گفت: تمامی اقلام و کالا‌های کشف شده فوق با هماهنگی مقامات قضائی در اختیار دانشگاه علوم پزشکی مرکز آذربایجان شرقی قرار گرفته است.

خرم با تایید اینکه بسیاری از افراد محتکر دارای نفوذ و رانت هستند، گفت: افرادی که دست به احتکار می‌زنند عموما" دارای رانت بوده و از سوی برخی افراد ذی نفوذ پشتیبانی می‌شوند، اما اطلاعات سپاه در تحقیق و کشف انبار‌های احتکاری اجازه هیچ گونه دستکاری، فشار و نفوذ را نمی‌دهد.

او از همکاری مناسب دستگاه قضایی با سپاه عاشورا خبر داد و افزود: این همکاری‌ها تسهیل گر وظایف اطلاعات سپاه برای کشف انبار‌های احتکاری بوده است.

انتهای پیام/ک

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کشف انبار احتکار ماسک سپاه عاشورا سپاه عاشورا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۷۷۸۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشنهاد جنجالی ایلان ماسک علیه دانشجویان معترض امریکا | نتایج نظرسنجی میلیونی‌اش را ببینید

ایلان ماسک در توییتی برای مقابله با معترضان آمریکایی پیشنهادی داد.

به گزارش ایلنا، ماسک در ایکس نوشت: «قانون پیشنهادی: اگر کسی پرچم آمریکا را پایین کشیده و پرچم دیگری را به جای آن نصب کند، آن شخص باید یک سفر یک طرفه رایگان (اما اجباری) به کشور آن پرچم داشته باشد.»

وی این نظر‌سنجی را در اعتراض به حامیان فلسطین در دانشگاه‌های آمریکا منتشر کرده است.

دیگر خبرها

  • پشت پرده خرید زمین در شهرک‌های صنعتی؛ به نیت احتکار زمین می‌خرند!
  • ماسک: تا زمانی که مشکل بدهی آمریکا حل نشود، دلار ارزشی ندارد
  • (عکس) چهره عجیب محمدرضا گلزار حین انجام ماسک پوست صورت
  • برترین موتورکراس سواران تبریز معرفی شدند
  • پیشنهاد عجیب ایلان ماسک به حامیان فلسطین
  • پیشنهاد جنجالی ایلان ماسک علیه دانشجویان معترض امریکا | نتایج نظرسنجی میلیونی‌اش را ببینید
  • پیشنهاد عجیب ایلان ماسک در مورد معترضینی که پرچم آمریکا را پایین می‌کشند
  • عکس| پیشنهاد عجیب و غریب ایلان ماسک به حامیان فلسطین
  • برگزاری یادواره شهدای روستای امند
  • برگزاری همایش حکمت مطهر با حضور نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا