Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-05-03@16:40:44 GMT

نمایشگاه بین‌المللی در و پنچره و صنایع وابسته

تاریخ انتشار: ۲ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۶۷۸۵۹۸

زمان ومکان برگزاری نمایشگاه

این رویداد چهار روزه قرار است از 18الی 21 خرداد در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهـران برگزار شود البته برگزاری نمایشگاه در زمان مقرر وابسته به ریشه‌کن شده ویروس کرونا در کشور می‌باشد

اهداف برگزاری نمایشگاه

معرفی ظرفیت‌های موجود در کشور در زمینه تولید، بازرگانی و خدمات مربوط به در و پنچره که شامل تولید، بازرگانی، ماشین‌آلات وتجهیزات وابسته و مواد اولیه می‌شود شناسایی و معرفی نقاط ضعف، مشکلات و موانع در این صنعت ایجاد بستر مناسب جهت ترغیب افراد به سرمایه گذاری و اسفاده از ظرفیت‌های موجود در این صنعت و اشتغال‌زایی وکارآفرینی آشنایی تولید کنندگان داخلی با نوآوری‌ها و پیشرفت‌های این صنعت درسایر کشورها ایجاد فضای رقابتی سالم میان تولیدکنندگان داخلی در جهت ارتقاء کیفیت محصولات خود اینجاد ارتباط مستقیم بین تولید کننده و مصرف کننده ایجاد فضایی برای استفاده از بازار کشور‌های دیگر و بهرمندی از مزایای صادرات تبادل فکر وفناوری میان شرکت کنندگان داخلی و خارجی و قراردادهای تجاری میان آنها شناسایی واحد‌های برتر درزنیته تولید،بازرگانی و خدمات پس از فروش اجاره تجهیزات نمایشگاهی معرفی و آگاهی از میزان تأثیر و نقش محصولات در و پنجره ساختمانی در حفظ، صرفه جویی و استفاده بهینه از منابع انرژی و تلاش در جهت حفظ ذخایر موجود انرژی در کشور.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گروه‌های کالایی شرکت کننده درنمایشگاه در و پنجره وصنایع وابسته

انواع در و پنجره ساختمانی، صنعتی، بیمارستانی، مدارس،  سرویس های بهداشتی، پارکینگی و فروشگاهی در ترکیب های مختلف آهنی، آلومینیومی، کامپوزیت، PVC، UPVC، چوبی، نئوپان، MDF،HDF، لمینت، فایبرگلاس، فرفوژه، استیل برنز، سه لایی، پروفیل، تمام شیشه و ضد آب، ضد سرقت، ضدآتش، ضد صدا، دوجداره،‌ دکوراتیو، کرکره ای انواع چهارچوب، سردر و  فریم در ترکیب‌های فوق الذکر ماشین آلات و ابزار تولید،‌ مونتاژ و خط تولید در و پنجره سیستم‌های تولید روباتیک و اتوماسیون صنعتی درب‌های گردان و اتوماتیک انواع سیستم های دای کست،‌ آنادایزینگ، ترمال بریک، پادرکوتینگ انواع تجهیزات و سیستم‌های دربازکن اتوماتیک، کنترل از راه دور، کنترل تردد، سیستم‌های هوشمند وسیستم‌های کنترل انواع دربازکن‌های ساده و تصویری کرکره های فروشگاهی و صنعتی دستی و اتوماتیک سیستم‌های پنوماتیک، ‌هیدرولیک، روغنی، هیدروالکتریک، مکانیکی و گازی انواع یراق آلات و دستگیره در و پنجره قفل های ساده و برقی

سیستم‌ها و تجهیزات رنگ آمیزی مـواد اولیــه مواد شیمیایی (جلادهنده ها،‌ پاک کننده ها،...) نوار و مواد مخصوص آب بندی و درزگیری انواع شیشه‌های مخصوص در و پنجره شامل دوجداره، رفلکس، رنگی، مشجر، خم، سیکوریت،... گلخانه، پارتیشن و بالکن‌های کاذب مهندسی،‌ نصب و اجرا صادرات و واردات محصول تعمیرات و خدمات پس از فروش طراحی و سیستم نرم افزاری بسته بندی و حمل و نقل صنــایع و تجهیـزات وابسته

هزینه شرکت در سیزدهمین نمایشگاه بین‌المللی درو و پنجره

هزینه شرکت در نمایشگاه بسته به فضای سالن، نوع شرکت و متراژغرفه متغیر است جدول زیر آخرین نرخ شرکت در این نمایشگاه وجود دارد البته این هزینه‌ها قریبی بوده و در صورت تغییر قیمت به اطلاعیه توسط برگزار کنندگان منتشر می‌شود.

نوع غرفه

حداقل متراژ

اجاره بها به ازای هر متر مربع

سالن‌ها

شرکت‌های داخلی

شرکت‌خارجی ونمایندگی‌ها

 

 

 

فضای داخل سالن

پیش ساخته با تجهیزات

12 متر مربع

 

31A،31B،44A،44B

38، 35

 

1/600/000

 

ریال+ 9%

 

 

400 یـورو + 9%

41، 40، 38B

1/350/000 ریال+ 9%

 

اجاره فضای نمایشگاهی

36 متر مربع

31A،31B،44A،44B

38، 35

 

1/700/000 ریال+ 9%

360 یـورو + 9%

41، 40، 38B

1/950/000 ریال+ 9%

فضای باز

20 متر مربع

فضای باز

700/000 ریال+ 9%

200یـورو + 9%

                 

 

هزینه‌های ذکر شده در این جدول شامل پول برق غرفه و پارکینگ نمی‌شود و این هزینه‌ها به صورت جداگانه در پایان نمایشگاه دریافت می‌شود.

البته براساس مصوبه و دستورالعمل شرکت سهامی نمایشگاه‌های بین المللی جمهوری اسلامی ایران، از تیرماه 95 غرفه های جلوی دربهای ورودی سالن‌ها که از موقعیت مکانی مناسب‌تری نسبت به سایر غرفه‌ها برخوردارند به عنوان غرفه ویژه تلقی می‌شوند و هزینه اجاره بهاء آنها تا دو برابر بیشتر از سایر غرفه‌ها می‌باشد.اجراه آنلاین کالا

کتاب نمایشگاه

درپایان این نمایشگاه کتابی شامل مشخصات تمام شرکت کنندگان در این نمایشگاه که شامل مجموعه‌ای پربار از واحدهای مشارکت کننده در نمایشگاه گردآوری می‌شود که به سازمان‌ها، انجمن‌ها، مراکز مرتبط و سفارتخانه‌های خارجی در تهران ارسال می‌گردد.

همچنین شرکت کنندگان در نمایشگاه درصورت تمایل به درج آگهی در کتاب ویژه نمایشگاه نیز می‌توانند ضمن تماس با ناشر کتاب، نسبت به سفارش آگهی خود براساس تعرفه هایی که ناشر دراختیار ایشان قرار می‌دهد اقدام نمایند.ناشر این دوره از نمایشگاه بین المللی در و پنجره و صنایع وابسته متعاقباً اعلام خواهد شد.

اجاره تجهیزات غرفه سازی نمایشگاهی 

برای حضور موفق در نمایشگاه‌های مختلف باید توجه ویژه‌ای به تمام تجهیزات وجزییات داشت که شامل هزینه بالایی می‌شود برای کاهش این هزینه‌ها شما می‌توانید به جای خرید همه این تجهیزات آنها را اجاره کنید. مثلا؛

شما برای غرفه خوب و کامل نیاز به مبل برای بخش VIP، صندلی برای کارکنان ومیزبانی از بازدیدکنندگان، نمایشگر و.. نیاز دارید. به جای خرید مبل برای یک نمایشگاه چهار روزه از سایت جوپین در بخش اجاره مبل، مبل مورد نظر خود را اجاره کنید.

یا به جای خرید ال سی دی، از گزینه اجاره ال سی دی استفاده کنید. آخرین دست آورد‌ها نمونه کار‌های خود را درآن نمایش دهید.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: جدول صنعت نمایشگاه بین المللی ویروس نمایشگاه ها بین المللی متر مربع هزینه ها سیستم ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۷۸۵۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورود بیش از ۵۰ درصد متانولی‌ها به حوزه بنزین

به گزارش قدس آنلاین، مرتضی شاهمیرزایی درباره جزییات تولید بنزین از متانول، اظهار کرد: در این زمینه قرار شده هلدینگ‌ها برنامه خود را ارائه دهند و درحال برنامه‌ریزی در این حوزه هستند.

وی با بیان اینکه کاری که شرکت ملی صنایع پتروشیمی انجام می‌دهد تسهیل مسیر است به‌طوری‌که اجازه می‌دهد در این زمینه هلدینگ‌ها سرمایه‌گذاری کنند و ارزش افزوده بیشتری از ماده نیمه‌خام خود یعنی محصول پایه تحت عنوان متانول بدست آورند و به سمت این زنجیره بروند، گفت: از سوی دیگر فناوری‌هایی که مورد نیاز است مانند دانش فنی، کاتالیست‌ها را در اختیار آن‌ها قرار می‌دهیم و دیگر از سو برای سازندگانی که در حوزه تجهیزات هستند، زیرساخت‌ها و سازوکارها را فراهم می‌کنیم.

مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی با تاکید بر اینکه این بخش‌ها نیازمند مشوق هستند، تخفیف در بخش بالادست خوراک باید اخذ شود تا فرایند کار اقتصادی باشد، گفت: پیشنهادات خود را مطرح کردیم و مسیر تکامل نهایی ساز و کار قانونی را طی می‌کند، هلدینگ‌ها نیز بنا شده که مجتمع‌های تولید متانول را به خط کنند که کدام یک از این مجتمع‌ها در تکمیل زنجیره ارزش به سمت پلیمرها و یا به این سمت حرکت کنند.

گفتنی است؛ روز گذشته وزیر نفت از ورود متانولی‌ها به حوزه تولید بنزین خبر داد و گفت: در بحث تولید بنزین در مجتمع های پتروشیمی بخصوص پتروشیمی‌هایی که تولید محصول متانول دارند، تفاهم‌نامه‌های خوبی امضا شد تا با همکاری شرکت پالایش و پخش و شرکت صنایع ملی پتروشیمی بخشی از تولید متانول تولید کشور به سمت تولید بنزین سوق داده شود. امروز در بسیاری از کشورها از خوراک متانول برای تولید بنزین استفاده می‌شود. در ایران نیز دانش فنی و ظرفیت انجام این کار وجود دارد. در برخی پتروشیمی‌ها که سهامداران آنها تمایل داشتند با همکاری شرکت ملی صنایع پتروشیمی این اتفاق رقم خورد و بخشی از تولید متانول را به تولید بنزین سوق خواهیم داد.

به گفته وی  این ریل‌گذاری انجام شده و با توجه به افت قیمتی که در سال‌های گذشته در محصولات متانول داشتیم و از طرفی به منظور حل ناترازی بنزین می‌توانیم در تولید بنزین از خوراک متانول استفاده کنیم. این موضوع در کشور چین نیز اکنون اتفاق می‌افتد و در ایران نیز می‌توانیم از این ظرفیت بهره‌مند شویم.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • بهار کتاب ایران/از افزایش اجاره غرفه‌ها تاابهامات حضور مهمان ویژه
  • تحویل غرفه‌های ناشران نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران آغاز شد
  • جمع آوری ۶ قلم کالای غیر استاندارد در نمایشگاه بین‌المللی قزوین
  • بهار کتاب ایران؛از افزایش اجاره غرفه‌ها تاابهامات حضور مهمان ویژه
  • بازدید وزیر جهاد کشاورزی از بزرگ‌ترین رویداد تولید،تجارت و صادرات
  • فروشگاه اینترنتی هفت گالری افتتاح شد
  • ورود بیش از ۵۰ درصد متانولی‌ها به حوزه بنزین
  • وزیر جهاد کشاورزی از غرفه سیستان و بلوچستان در نمایشگاه اکسپو بازدید کرد
  • استقبال بازدیدکنندگان داخلی و خارجی از غرفه صنایع‌دستی فارس در نمایشگاه ایران اکسپو
  • گشایش نخستین نمایشگاه توانمندی‌های هنرمندان صنایع دستی کتابخوان