Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-28@21:10:38 GMT

طرح ملی کمک مؤمنانه یک رزمایش معنوی و اعتقادی است

تاریخ انتشار: ۲ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۶۷۸۷۷۵

طرح ملی کمک مؤمنانه یک رزمایش معنوی و اعتقادی است

آیت‌الله نادعلی گفت: طرح ملی حمایت از نیازمندان و اقشار آسیب‌پذیر نمایشی زیبا و به‌یادماندنی از ایران اسلامی را در برابر جهانیان تحقق می‌بخشد و جلوه‌های دیدنی از این اتحاد و همدلی در جغرافیای ایران بزرگ به نمایش در می‌آید.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بلاغ، آیت‌الله محمدتقی نادعلی زاده صبح امروز در جلسه هماهنگی رزمایش کمک مؤمنانه به نیازمندان در ماه مبارک رمضان ‌گفت: ایران بزرگ همواره تحت رهبری داهیانه مقام معظم رهبری تهدیدات و بحران‌های طبیعی و سیاسی را باهمت والای ملت با پیروی از آموزه‌های ائمه معصومین علیه‌السلام تبدیل به فرصت همدلی و صمیمیت کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 
وی بابیان اینکه طرح ملی حمایت از نیازمندان و اقشار آسیب‌پذیر نمایشی زیبا و به‌یادماندنی از ایران اسلامی را در برابر جهانیان تحقق می‌بخشد اظهار کرد: بحران جهانی کرونا قدرت‌های مدعی و مستکبر را به‌زانو درآورده است تا جایی که آمریکایی‌ها اقدام به سرقت محموله‌های بهداشتی سایر کشورها کرده و داخل کشور نیز صحنه درگیری و به تضییع حقوق یکدیگر روی آوردن اما جمهوری اسلامی ایران در میان تحریم‌های ظالمانه و هجوم ویروس کرونا توانسته اقتدار کشور را حفظ کند.
 
 امام‌جمعه جویبار گفت: قدرت اعتقاد معنوی ملت فوق همه قدرت‌ها است و ملت ما با اتکا به این قدرت توانسته است بیش از ۴ دهه در مقابل هجمه‌های استکباری مقاومت کند و در ماه مبارک رمضان امسال نیز جلوه‌های دیدنی از این اتحاد و همدلی در جغرافیای ایران بزرگ به نمایش در می‌آید.
 
نادعلیزاده از همه توانمندان و خیران نیک‌اندیش خواست در این طرح خداپسندانه پیشگام و پیش‌قدم شوند و با اختصاص سهم اندک از مواهب خدادادی که در اختیار آن‌هاست بتوانند در مجموعه این طرح ملی مؤمنانه شریک و سهیم باشند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: طرح ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۷۸۷۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعامل و همدلی بین اعضا اولین اصل تشکیل شورای موفق است

به گزارش خبرنگار مهر، محمد اسدی بعد از ظهر یکشنبه در دیدارهای جداگانه با اعضای شورای اسلامی شهر دیلم و امام حسن به مناسبت ۹ اردیبهشت ماه روز شوراها، وجود تعامل و همدلی در میان اعضای شورا را اولین اصل تشکیل شورای موفق ذکر کرد.

وی اظهار داشت: دانش، تخصص، دلسوزی، اراده انجام کار تیمی و استفاده از خرد جمعی نیز یاری دهنده افراد شورا برای انجام رسالت و وظیفه سنگین نمایندگی مردم است و در سایه این خصوصیت‌ها، شهر به آبادانی و پیشرفت می‌رسد و آینده روشنی برای آن رقم می‌خورد.

فرماندار دیلم ضمن تبریک روز شوراها به منتخبین مردم در شورای اسلامی شهرهای دیلم و امام حسن افزود: ما به عنوان خادمین مردم در مجموعه دولت امیدواریم با همفکری و تعامل بیشتر با شوراها و شهرداری بتوانیم خدمات قابل قبولی در شهرستان انجام دهیم تا پاسخگوی توقعات به حق مردم باشیم.

در ادامه این نشست‌ها هر یک از اعضای شورا به بیان مطالبی در خصوص مشکلات و ارائه نظرات خود پرداختند.

کد خبر 6091228

دیگر خبرها

  • عملیات تادیب صهیونیست‌هاموجب تحکیم وحدت ملی وارتقای همدلی ملی شد
  • انسجام فکری و تشکیلاتی لازمه تأثیرگذاری شوراها است
  • ضرورت همدلی بین شوراها برای رفع مشکلات مردم
  • تعامل و همدلی بین اعضا اولین اصل تشکیل شورای موفق است
  • همدلی خیران هلال احمر آذربایجان شرقی در سیل سیستان و بلوچستان
  • زاخارووا: در دام ناتو برای محدودکردن توان رزمی روسیه نمی‌افتیم
  • همدلی مردم ایران با تیم ملی فوتسال
  • رویکرد سپاه کردستان اعتقادی است
  • رزمایش جهادی بسیجیان مخابرات گلستان بمنظور بازسازی شبکه مخابراتی گنبد کاووس
  • همدلی خوبی در تیم وجود دارد/ باید مقابل ازبکستان با حوصله باشیم