Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-30@12:50:30 GMT

غربالگری بیش از ۴ هزار مادر باردار نیشابوری

تاریخ انتشار: ۲ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۶۸۰۸۸۳

غربالگری بیش از ۴ هزار مادر باردار نیشابوری

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، میترا رضا اف مدیر گروه سلامت جمعیت، خانواده و مدارس معاونت بهداشت دانشکده علوم پزشکی نیشابور گفت: کنترل سلامت و مراقبت از مادران باردار از اولویت‌های کاری مراقبین سلامت است و غربالگری ۱۰۰ در صد مادران باردار تحت پوشش را از افتخارات این معاونت دانست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


او با اشاره به غربالگری بیش از چهارهزار و ۳۰۰ مادر باردار نیشابوری در خصوص کرونا، افزود: پیشگیری و رعایت بهداشت فردی و جمعی از محیط خانواده آغاز می‌شود به همین علت، زنان نقش مهم و اثرگذاری در پیشگیری از انتقال بیماری و مبتلا نشدن اعضای خانواده به ویروس کرونا دارند.
مشاور رئیس دانشکده در امور بانوان ادامه داد: همکاران پرتلاش شاغل در مراکز و پایگاه‌های جامع سلامت قهرمانانی هستند که علاوه بر نقش مادری خود بایستی پیگیری سلامت مادران جامعه و حتی سایر گروه‌های سنی تحت پوشش نیز باشند.   رضااف بیان کرد: این قشر ساعی با پیگیری و آموزش علایم بیماری کرونا به تمام گروه‌های سنی به ویژه گروه‌های آسیب پذیر از جمله مادران همواره در تمام بحران‌های ایجاد شده در حالت آماده باش هستند تا خدشه‌ای بر سلامت مادران جامعه وارد نشود.

انتهای پیام//ر. ح

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سلامت مادران جامعه علوم پزشکی نیشابور پیشگیری از کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۸۰۸۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«روانشناسی خودمانی» در بوستان «بهشت مادران» برگزار می‌شود

 به نقل از روابط عمومی منطقه فرهنگی و گردشگری عباس‌آباد؛ گروه درمانی و مشاوره انفرادی «روانشناسی خودمانی» در بوستان «بهشت مادران» با شعار «همیشه با یک مشاور درد دل کن» برگزار می‌شود.

مشاوره پیش از ازدواج، مشاوره خانواده، مشاوره کودک و نوجوان، تست‌های روانشناسی، تست هوش کودکان (وکسلرویون) و... از جمله مشاوره‌های افرادی است که در «روانشناسی خودمانی» در نظر گرفته شده است.

ضمن آنکه در مباحث گروه درمانی نیز مهارت‌های زناشویی مشکلات زوجین، مهارت‌های فرزندپرروی، اضطراب کودکان و تربیت جنسی و... مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

علاقمندان به منظور بهره‌مندی از مشاوره‌های انفرادی، گروهی و کارگاه‌های آموزشی می‌توانند با شماره‌های ۲۲۸۸۱۱۱۵ و ۱۶، ۲۲۸۸۶۰۴۲ تماس بگیرند.

 

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی شهری

دیگر خبرها

  • آغاز طرح غربالگری بینایی‌سنجی کودکان ۳ تا ۶ سال در کرمانشاه
  • ثبت نام ۲۴ هزار مادر دارای سه فرزند در طرح بیمه رایگان
  • شاعر نیشابوری برگزیده ششمین کنگره ملی شعر خلیج فارس
  • نجات جان مادر باردار قمی از مرگ حتمی
  • جزئیات طرح «یسنا» یارانه ویژه مادران باردار + مبلغ و نحوه استعلام
  • دستگاه آزمایش غربالگری بیماری‌های ویروسی در قم به بهره‌برداری رسید
  • «روانشناسی خودمانی» در بوستان «بهشت مادران» برگزار می‌شود
  • فعالان حوزه خانواده در«جامعه پردازخانواده» به یکدیگرمعرفی می‌شوند
  • تأمین سلامت افراد مهم‌ترین رکن پیشرفت جامعه‌
  • برگزاری همایش "پیاده روی خانوادگی " در بوستان جنگلی سرخه حصار