Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-28@23:03:14 GMT

صدور پروانه نهایی سه حزب و 4حکم  برای فرمانداران جدید 

تاریخ انتشار: ۲ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۶۸۰۹۷۶

صدور پروانه نهایی سه حزب و 4حکم  برای فرمانداران جدید 

مدیر کل سیاسی وزارت کشور و دبیر کمیسیون ماده احزاب گفت: در فروردین ماه پروانه نهایی 3 حزب و 4 حکم برای فرمانداران جدید صادر شده است.

حمید ملانوری در گفت و گو با ایسنا با اشاره به تاثیر بیماری کرونا بر فعالیت دفتر سیاسی وزارت کشور اظهار کرد: بر اساس مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا همکاران ما به صورت شیفت بندی یا دور کاری وظایف خود را انجام می‌دادند و در این مدت مباحث مربوط به انتصاب فرمانداران یا امور مربوط به احزاب در حال انجام است با این حال این بیماری هم بر انجام امور دفتر سیاسی وزارت کشور تاثیر گذاشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: از ابتدای امسال نتوانستیم جلسات کمیسیون ماده 10 احزاب را برگزار کنیم اما در حال برنامه ریزی هستیم تا اولین حلسه را در هفته آینده برگزار کنیم.

وی اضافه کرد: البته در این مدت امور مربوط به احزاب را پیگیری کردیم و پرونده نهایی 3 حزب همدلی مردم تحول خواه ،جمهوریت ایران اسلامی و سفیران انقلاب اسلامی صادر شده و به امضای وزیر رسیده است. این سه حزب در گستره ملی فعالیت می‌کنند. همچنین هماهنگ کرده‌ایم که مجامع عمومی احزاب به دلیل شیوع بیماری کرونا فعلا برگزار نشود تا در آینده درباره ی آن تصمیم گیری کنیم.خانه احزاب نیز فضای مناسبی برای برگزاری جلسه شورای مرکزی خود ندارد به همین دلیل ما در حال هماهنگی هستیم تا این جلسه در وزارت کشور برگزار شود.


ملانوری در پایان خاطر نشان کرد: در فروردین ماه 4 حکم برای فرمانداران مریوان، سروآباد، ایوان دره و شمیرانات صادر شده است، آنها پیش از این سرپرست فرمانداری ها بوده اند. 7 فرمانداری نیز در استان فارس و یک فرمانداری در ایلام تاسیس شده است و ما درحال هماهنگی برای انتخاب این فرمانداران هستیم.
انتهای پیام
 

منبع: ایسنا

کلیدواژه: وزارت كشور کمیسیون ماده 10 احزاب کروناویروس وزارت کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۸۰۹۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تسهیل در صدور پروانه شرکت های داروسازی


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، دکتر علیرضا رستمی گفت؛ تلاش ما بر این است که منویات مقام معظم رهبری در امر ″جهش تولید با مشارکت مردم″ را جامه عمل بپوشانیم، لذا با تدبیر ریاست سازمان، مقررات تسهیل شده جدیدی در صدور پروانه تاسیس واحد تولیدی فرآورده‌های طبیعی سنتی مکمل ابلاغ کردیم.
وی در توضیح بیشتر بیان داشت: اگر خط تولید کارخانه‌ای توسط اداره کل داروی سازمان غذا و دارو به تایید فنی GMP رسیده باشد، نیازی به موازی کاری و طی مجدد مراحل تایید در اداره کل فراورده‌های سنتی مکمل طبیعی نخواهد داشت و این موضوعی است که پیش از این بعضا تا حدود شش ماه به طول می‌انجامید.
دکتر رستمی تصریح کرد: مباحث جهش تولید، رونق صادرات و خودکفایی در تولید مواد اولیه فراورده‌های طبیعی سنتی مکمل در دستور کار ویژه این اداره کل قرار دارند.
لازم به ذکر است حسب تاکید سرپرست اداره کل امور فراورده‌های طبیعی، سنتی و مکمل سازمان غذا و دارو، ایفدانا پیگیری عملیاتی شدن بخشنامه‌هایی که با عنوان جهش تولید صادر شده اند را در دست اقدام خواهد داشت.

دیگر خبرها

  • لزوم همکاری فرمانداران برای رفع موانع تحقق حداکثری حدنگاری استان کرمان
  • رفع موانع تحقق حداکثری حدنگاری استان کرمان با همکاری فرمانداران
  • صدور مجوز ۱۸ پروانه ساختمانی در یک ماه
  • لزوم صدور پروانه‌های ساختمانی در کمتر از یک‌ماه
  • اعلام زمان بندی انتخابات عضویت در کمیسیون فراقوه‌ای احزاب
  • صدور ۴۹۴۰ شناسه یکتا برای پروانه کسب‌های کاغذی در خراسان شمالی
  • بدمستی در برابر مست عشق
  • صدور سه هزار و ۳۵۴ پروانه گلخانه خانگی درسیستان وبلوچستان
  • تسهیل در صدور پروانه شرکت های داروسازی
  • بدمستی در برابر مست عشق