Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-07@17:28:56 GMT

تقویت طرح نظارت بر استاندارد آسانسورها طی سال جاری

تاریخ انتشار: ۲ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۶۸۱۳۶۶

تقویت طرح نظارت بر استاندارد آسانسورها طی سال جاری

قنبریان از ‌آغاز طرح نظارت بر استاندارد آسنانسورهای استان خبرداد و گفت: در فروردین ماه سال جاری، ۱۳ تأییدیه ایمنی برای آسانسورهای لرستان صادر شد.

« مرضیه قنبریان» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزرای شبستان در خرم آباد، افزود: از ابتدای سال جاری تعداد 53 مورد ثبت درخواست بازرسی در سامانه مدیریت آسانسور انجام گردید که از این تعداد 13 مورد موفق به دریافت تاییدیه ایمنی و کیفیت شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیرکل استاندارد استان لرستان، اظهار داشت: از 53 مورد درخواست های ثبت شده برای اخذ تاییدیه استاندارد، 36 مورد مربوط به درخواست اولیه و 17 مورد نیز درخواست تاییدیه ادواری بوده است.

 

وی بیان کرد: استفاده کنندگان از آسانسورها می توانند با ارسال کد 10 رقمی نصب شده در داخل کابین آسانسور که با عنوان شناسه ملی آسانسور شناخته می شود سامانه پیامکی 10001517، از وضعیت تاییدیه آن آسانسور مطلع شوند.

 

قنبریان ادامه داد:  در صورت مشاهده آسانسور بدون تاییدیه، موضوع را از طریق سامانه پیامکی 500021517 و یا شماره تلفن 33238393 داخلی 143 به اداره کل استاندارد لرستان گزارش دهند.

پایان پیام/599

منبع: شبستان

کلیدواژه: آسانسور نظارت استاندارد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۸۱۳۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورود سامانه بارشی جدید به لرستان

بهمن محمدی مقدم گفت:برای مناطق مختلف استان بارش باران گاهی رعد و برق و افزایش سرعت وزش باد تا بازه شدید و شدیدلحظه‌ای و در مناطق مستعد ریزش تگرگ پیش بینی می‌شود.

به گفته کارشناس هواشناسی استان، آبگرفتگی معابر عمومی ،سیلابی شدن مسیل‌ها و اختلال در تردد جاده‌ای از مخاطرات این شرایط جوی در استان خواهد بود.

وی بیان کرد: برای روزهای دوشنبه و سه شنبه در برخی مناطق به ویژه مناطق غربی و مرکزی استان احتمال غبار آلود بودن هوا و کاهش میدان دید افقی دور از انتظار نیست.

باشگاه خبرنگاران جوان لرستان خرم آباد

دیگر خبرها

  • بسیاری از آسیب‌های اجتماعی ناشی از بی‌توجهی به امر نماز است
  • درخواست محمد هاشمی از نمایندگان مجلس آینده
  • پایش کیفیت آب لرستان در ۲۴ آزمایشگاه
  • استانداردسازی آدرس‌های اماکن از طریق سامانه ملی جی نف
  • درخواست عضو مرکزی حزب کارگزاران از نمایندگان مجلس آینده
  • ورود سامانه بارشی جدید به لرستان
  • آلمان سامانه پدافند هوایی اوکراین را تقویت می‌کند
  • اهتمام مجالس آسیا به‌ تقویت ابعاد نظارت همگانی
  • مدیرکل نظارت، کنترل فنی و استاندارد سازمان نقشه‌برداری معرفی شد
  • درخواست فرهنگیان بر نظارت به موضوع نقل و انتقال