Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-28@21:42:11 GMT

کشف ۲۲ فقره چک پول جعلی در قزوین

تاریخ انتشار: ۲ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۶۸۳۱۱۳

کشف ۲۲ فقره چک پول جعلی در قزوین

سرهنگ آرش مرادی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: در پی کسب خبری مبنی بر توزیع و خرید و فروش مقادیری چک پول جعلی رسیدگی به موضوع در دستور کار مأموران پلیس قرار گرفت.

وی افزود: در این راستا با انجام اقدامات اطلاعاتی مشخص شد فردی از استان همجوار قصد انتقال اسکناس جعلی با اتوبوس را دارد.

رئیس پلیس آگاهی استان با اشاره به اینکه در یک اقدام پلیسی اتوبوس مورد نظر شناسایی و متهم دستگی شد تصریح کرد: در بازرسی از متهم در مجموع تعداد ۲۲ قطعه چک پول پانصد هزار ریالی جعلی کشف شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه متهم پس از تشکیل پرونده و معرفی به مراجع قانونی با قرار صادره روانه زندان شد از شهروندان خواست هرگونه موارد مشکوک مرتبط با جعل اسکناس و مدارک را در اسرع وقت به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام کنند.

کد خبر 4906368

منبع: مهر

کلیدواژه: نیروی انتظامی قزوین چک بانکی ویروس کرونا شیراز بوشهر شیوع کرونا ایلام ستاد مقابله با کرونا شهرکرد قزوین بارش باران کمک به نیازمندان ماه مبارك رمضان بیرجند استانداری قزوین جهش تولید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۸۳۱۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توقیف ۸۵ خودرو حادثه‌ ساز در خراسان رضوی

  به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، جانشین رییس پلیس راهور خراسان رضوی گفت: ۸۵ دستگاه خودرو حادثه‌ ساز در شبانه روز گذشته در شهرهای خراسان رضوی توقیف و به پارکینگ منتقل شد.

سرهنگ سیدرضا اسدنژاد افزود: ۵۱ دستگاه از این تعداد مربوط به مشهد است.

وی اضافه کرد: مرتکبان ۱۲ هزار و ۶۱۴ فقره تخلف راهور نیز دیروز در شهرهای استان جریمه شدند که سه هزار و ۷۵ فقره از این تعداد تخلفات حادثه ساز است.

جانشین رییس پلیس راهور خراسان رضوی ادامه داد: همچنین دیروز ۱۰۸ فقره تصادف جرحی با ۱۱۴ مصدوم و ۵۸۱ فقره تصادف خسارتی در شهرهای استان رخ داده است.

سرهنگ اسدنژاد افزود: با رعایت قوانین راهور تا میزان زیادی از بروز تصادفات کاسته می شود.

دیگر خبرها

  • توقیف ۸۵ خودرو حادثه‌ ساز در خراسان رضوی
  • دستگیری عامل ضرب و شتم در اتوبوس/مجازات سنگین در انتظار فرد خاطی
  • کشف ۸ فقره سرقت در دیر/ سارق دستگیر شد
  • دستگیری عامل ضرب و شتم در اتوبوس
  • بازداشت سارق اماکن دولتی در دشت آزادگان
  • کتک زدن مردم با زنجیر در اتوبوس؛ متهم دستگیر شد
  • بازداشت مردی که با زنجیر به مسافران اتوبوس حمله کرد
  • سارقان اماکن در دام پلیس لنگرود
  • کلاهبرداری با ترفند رسیدساز جعلی
  • دستگیری باند سارقان سیم و کابل‌های برق در اسلامیه