Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌غربی گفت: با توجه به شرایط خاص ماه مبارک رمضان امسال، مساجد و منبرهای مجازی باید اقدامات فرهنگی مفید انجام دهند تا عبادت و تجهد و انس با خداوند در این ایام مبارک کم‌رنگ نشود. ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۰ استانها آذربایجان غربی نظرات - اخبار استانها -

حجت الاسلام سیدمهدی قریشی در گفت وگو با خبرنگار تسنیم در ارومیه٬ با اشاره به تعطیلی مساجد و نمازهای جمعه و جماعت در ماه مبارک رمضان امسال با توجه به قرمز بودن وضعیت شیوع ویروس کرونا در استان اظهار داشت: مسئله دعا تهجد عبادت و انس با خداوند نباید در روزهای ماه مبارک رمضان مورد غفلت قرار گیرد و این مهم باید به همه مردم تاکید شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: در شرایط فعلی با وجود مشکلات معیشتی که برای تعدادی از هم وطنان ایجاد شده، امیدواریم در راستای پیام مقام معظم رهبری و آغاز « رزمایش مواسات» با همت مردم شیعه و سنی استان، بخشی از مشکلات پیش آمده مرتفع شود.

امام جمعه ارومیه ضمن تاکید به استهلال ماه مبارک رمضان و شوال توسط ائمه جمعه و شورای روحانیت اهل سنت در شهرستان های اهل سنت استان بیان کرد: اگر در طول ماه مبارک رمضان شرایط شیوع کرونا ادامه داشته باشد باید از طریق فضای مجازی ارتباط با مخاطبان و هدایت و تبلیغ دینی صورت گیرد.

توزیع 5 میلیون بسته غذای گرم میان نیازمندان در ماه رمضانکمبود کالای اساسی ماه رمضان در استان البرز نداریم؛ پیگیر علل افزایش قیمت حبوبات هستیمسریال‌های رمضانی آی‌فیلم در یک نگاه

قریشی با بیان اینکه در آستانه ماه مبارک رمضان قرار داشته و امید است از برکات معنوی این ماه به بهترین شکل بهره‌مند شویم و توجه ما به نیازمندان بیشتر شود گفت: با توجه به هجمه‌های دشمنان در فضای مجازی که در این ایام مردم را تشویق به روزه‌خواری در ماه رمضان می‌کنند لازم است که اقدامات جدی صورت گیرد و با هنجارشکنان ماه رمضان برخورد شود.

وی با اشاره به اهمیت حفظ سلامت انسان‌ها اظهار داشت: حفظ سلامتی مردم مهم‌ترین مساله است و در خصوص بازگشایی مساجد و اماکن مذهبی نیز به‌زودی تصمیم‌گیری می‌شود.

نماینده ولی فقیه در استان با اشاره به توصیه‌های تلاوت قرآن کریم در ماه مبارک رمضان خاطرنشان کرد: تلاوت قرآن کریم و ادعیه مربوط به ماه مبارک رمضان و همچنین توبه و استغفار از جمله مواردی است که در ماه مبارک رمضان به مومنان سفارش و تاکید شده است.

انتهای پیام/7548/

R7548/P/S6,48/CT1

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ماه مبارک رمضان ماه رمضان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۸۳۳۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار چهره به چهره رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی با بیش از ۱۳۰نفر 

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،در این دیدار که با هماهنگی دفتر ارتباطات مردمی دادگستری استان در راستای عمل به سیاست ارتباط بدون واسطه مسئولین دستگاه قضایی با مردم صورت گرفت، رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی و معاونین قضایی رئیس کل دادگستری استان ضمن دیدار چهره به چهره با بیش از۱۳۰ نفر از متقاضیان، درخواست‌های آنان را بررسی و در مورد هر یک دستورات لازم را صادر نمودند.
لازم به ذکر است ارتباط نزدیک و بی واسطه با مردم و مراجعین به دستگاه قضایی یکی از سیاست‌های دادگستری استان است که در قالب دیدار‌های مردمی سه شنبه هر هفته در مرکز استان با هماهنگی قبلی دفتر ارتباطات مردمی و دیدار با مراجعین در سفر به حوزه‌های قضایی و نیز در مناسبت‌های مختلف ملی و مذهبی از سوی مجموعه مدیریت استان پیگیری می‌گردد و هدف آن اطلاع از مشکلات و تدبیر و برنامه ریزی برای رفع آنهاست.

دیگر خبرها

  • دیدار چهره به چهره رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی با بیش از ۱۳۰نفر 
  • اجرای بیش از ۱۰۰ برنامه در دهه کرامت آذربایجان غربی 
  • علم‌الهدی: دستاورد‌های دولت برای مردم ملموس نیست / در شرایط فعلی کشور نیازمند بکارگیری قدرت اقناع هستیم تا حقیقت موضوع برای مردم تشریح شود
  • اصحاب رسانه برای رضای خدا و خدمتگزاری به مردم قلم بزنند
  • علم‌الهدی: دستاورد‌های دولت برای مردم ملموس نیست
  • ویژه برنامه تحویل سال رادیو ایران بالاترین امتیاز را کسب کرد
  • آیت الله علم‌الهدی: بهبود معیشت مردم در دستور کار دولت باشد
  • برنامه سازان صدا و سیمای خوزستان در ماه رمضان تجلیل شدند
  • تثبیت اقتصاد کشور و معیشت ملت در دستور کار دولت باشد
  • تغییر زیاد در مدیریت شهری آسیب‌ جدی به شهر وارد می‌کند