Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پول نیوز»
2024-05-07@02:16:23 GMT

بورس های آسیا و آمریکا همچنان ریزشی

تاریخ انتشار: ۲ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۶۸۵۰۷۳

بورس های آسیا و آمریکا همچنان ریزشی

امروز تمامی شاخص ها در جهان به غیر از شاخص های بورسی در اروپا افت کردند.

 

به گزارش پول نیوز، به نقل از بلومبرگ، با توجه به گسترش ویروس کرونا در جهان و افزایش مرگ و میر و تعطیلی گسترده کسب و کارها در سراسر جهان، فعالان اقتصادی در انتظار یک رکود عظیم در سال 2020 هستند. اما با تزریق بسته های حمایتی توسط بانک های مرکزی جهان به بازار اقتصاد باعث شده است که بورس های جهانی جهش اندکی را در چند روز اخیر به خود ببینند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بر اساس این گزارش در وال استریت، بیشتر شاخص‌ها نزولی بودند تا جایی که هر سه شاخص مهم بورسی در سطح بالاتری از روز قبل خود بسته شدند. شاخص «داوجونز ایدانستریال اوریج» با ۲.۴۴ درصد ریزش نسبت به روز قبل و در سطح ۲۳ هزار و ۶۵۰.۴۴ واحد بسته شد.

شاخص «اس اند پی ۵۰۰» با ۱.۷۹ درصد کاهش تا سطح ۲۸۲۳.۱۶ واحدی پایین رفت و دیگر شاخص مهم بورسی آمریکا یعنی «نزدک کامپوزیت» با افت ۱.۰۳ درصدی در سطح ۸۵۶۰.۷۳ واحدی بسته شد.

در معاملات بازارهای بورس در اروپا، شاخص "فوتسی ۱۰۰" بورس لندن با ۰.۴۵ درصد افزایش نسبت به روز قبل و در سطح ۵۸۱۲.۸۳ واحد بسته شد.

شاخص "دکس ۳۰" بورس فرانکفورت در آلمان با صعود ۰.۴۷ درصدی و ایستادن در سطح ۱۰ هزار و ۶۷۵.۹۰ واحدی به کار خود خاتمه داد و شاخص "کک ۴۰" بورس پاریس با جهش ۰.۶۵ درصدی در سطح ۴۵۲۸.۳۰ واحد بسته شد. در مادرید شاخص "ایبکس ۳۵" ۰.۶۴ درصد پایین رفت و به ۶۸۳۱.۵۰ واحد رسید.


در معاملات بورس‌های آسیا، شاخص‌ها عملکرد بدی داشتند؛ تا جایی که شاخص "نیک کی ۲۲۵" بورس توکیو ژاپن با ریزش ۱.۹۹ درصدی تا سطح ۱۹ هزار و ۲۷۸.۳۸ واحدی پایین رفت. شاخص "هانگ سنگ" بورس هنگ کنگ ۲.۲۲ درصد پایین رفت و در سطح ۲۳هزار و ۷۸۸.۴۴ واحد بسته شد. در چین شاخص "شانگهای کامپوزیت" افت۱.۶۳ درصدی را تجربه کرد و در سطح ۳۷۹۰.۱۸ واحد بسته شد.

در استرالیا شاخص "اس اند پی اس اند ایکس ۲۰۰" بورس سیدنی با ۲.۲۴ درصد ریزش و ایستادن در سطح ۵۲۳۲.۹۰ واحدی به کار خود خاتمه داد. در بین دیگر شاخص‌های مهم آسیایی، شاخص " تاپیکس" ژاپن نزولی بود.

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: وال استریت بورس اروپا پول نیوز ویروس کرونا بورس آسیا واحد بسته شد پایین رفت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۸۵۰۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لحظه به لحظه با بورس / کاهش هزار و ۶۱۹ واحدی شاخص کل

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز، شاخص کل بورس در ابتدای معاملات امروز دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ماه با کاهش هزار و ۶۱۹ واحدی در ارتفاع ۲ میلیون و ۲۵۸ هزار واحدی ایستاد.

بیشتر بخوانید: وضعیت مطلوب بورس برای سرمایه گذاری در مقایسه با سایر بازارها

شاخص کل هم وزن نیز با کاهش بیش از ۴۰۰ واحدی در ارتفاع ۷۵۰ هزار و ۵۴۵ واحدی قرار گرفت.

در حال تکمیل...

کد خبر: 1229602 برچسب‌ها بورس

دیگر خبرها

  • شاخص بورس امروز ۱۷ اردیبهشت/افت ۲۰۶۴۷ واحدی
  • گزارش روزانه بورس ۱۷ اردیبهشت؛ شاخص کل ۲۰ هزار واحد ریخت
  • گزارش بورس امروز دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳
  • لحظه به لحظه با بورس / کاهش هزار و ۶۱۹ واحدی شاخص کل
  • کاهش هزار و ۶۱۹ واحدی شاخص کل بورس
  • افت بیش از ۵ هزار واحدی شاخص بورس +نقشه
  • ریزش ۵ هزار واحدی شاخص بورس
  • گزارش روزانه بورس ۱۶ اردیبهشت؛ افت ۵ هزار واحدی شاخص کل
  • گزارش بورس امروز یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳
  • افزایش ۴۲۶ واحدی شاخص کل بورس