Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسلم ساقی در این مراسم با تشکر از همه دست‌اندرکاران برگزاری انتخابات افزود: وظیفه ما به عنوان مجری قانون انتخابات، رعایت اصل بی طرفی، قانونمداری و صیانت از حقوق انتخاب شوندگان و انتخاب کنندگان و صیانت از آرای مردم به عنوان حق الناس بود که محقق شد و گواه این مدعا برگزاری انتخابات بدون هیچ مشکل و تایید صحت انتخابات توسط  شورای نگهبان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی ادامه داد: قانون انتخابات دارای نقایصی است که باید رفع شود و امیدواریم در مجلس یازدهم قانون جامع انتخابات مورد توجه و تصویب نمایندگان مجلس قرار گیرد. 

وی با قدردانی از نماینده کنونی مردم منطقه در دهمین دوره مجلس شورای اسلامی و آرزوی توفیق برای منتخب مردم در مجلس یازدهم گفت: مدیریت شهرستان در راستای خدمت به مردم و توسعه منطقه درراستای خدمت بهتر به مردم و همکاری و همراهی با منتخب مردم تلاش می‌کند. 

فرماندار کاشمر با بیان اینکه اختلاف نظرها امری بدیهی است افزود: سعی و تلاش ما این بوده که در کنار اختلاف نظرها با گفتگو و همدلی همه ارکان حاکمیتی در شهرستان در راستای خدمت به مردم گام برداریم. 

وی با بیان اینکه امسال سال جهش تولید نامگذاری شده است اظهار داشت: با تاکیدات دولت و رویکرد استاندار خراسان رضوی در حوزه اقتصاد مقاومتی نیاز به کار و تلاش بسیار است.

وی گفت: قوانین مزاحم در حوزه تولید احصا شده و این مهم نیازمند توجه و اصلاح توسط نمایندگان مجلس شورای اسلامی است.

ساقی با بیان اینکه فضای عمومی شهرستان رضایت بخش است و همه ارکان حاکمیت سعی نمودند در این فضا خدمت نمایند افزود: در حوزه اجرا هرگونه اطلاعات را دراختیار منتخب مردم قرار خواهیم داد تا بتوانیم زمینه توسعه و پیشرفت شهرستان را در بخش‌هایی که دارای ظرفیت و نیازمند توجه بیشتر است فراهم کنیم. 

وی با بیان اینکه پروژه‌های دارای اولویت و نیمه تمام در شهرستان سطح بندی شده است ادامه داد: تعیین پیمانکار و تجهیز کارگاه قطعه دوم جاده کاشمر به شادمهر در حال انجام است و در زمینه بادامستان‌های کوهسرخ نیز اقدامات مثبتی انجام شده است.

وی گفت: در زمینه ظرفیت گردشگری و زیارت با توجه به توان و ظرفیت شهرستان نیازمند توجه و کار بیشتر برای فراهم نمودن زیرساختهای لازم در این حوزه هستیم. 

ساقی همچنین بر لزوم توجه به واحدهای نیمه تعطیل، تعطیل شده یا فعال با ظرفیت کم و صنایع تبدیلی به عنوان زنجیره کار اقتصادی تاکید کرد. 

نماینده منتخب مردم شهرستان‌های کاشمر، خلیل آباد، بردسکن و کوهسرخ در مجلس شورای اسلامی نیز با تشکر از فرماندار و اعضای هیات اجرایی و دست‌اندرکاران برگزاری انتخابات گفت: از خداوند می‌خواهم اعتبار نامه اصلی ما که در دست ائمه اطهار (ع) و اهل بیت عصمت و طهارت (ع) قرار دارد  در نزد خداوند متعال مورد تایید قرار گیرد. 

حجت الاسلام جواد نیک بین ابراز امیدواری کرد مجلسی توام با خدمت صادقانه و جهادی داشته باشیم.

در این مراسم اعتبارنامه حجت الاسلام جواد نیک بین منتخب مردم شهرستان‌های کاشمر، بردسکن، خلیل آباد و کوهسرخ تحویل مسلم ساقی فرماندار کاشمر و رییس حوزه انتخابیه این منطقه شد.

کاشمر در ۲۲۸ کیلومتری جنوب غربی مشهد قرار دارد.

منبع: جماران

کلیدواژه: بودجه 99 ویروس کرونا اقتصاد مقاومتی حقوق گردشگری مجلس شورای اسلامی نمایندگان مجلس شورای اسلامی بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی منتخب مردم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۸۵۸۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف بیش از ۸ کیلوگرم تریاک در خلیل آباد

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی حسن‌زاده عصر پنجشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر خلیل آباد در پی انجام اقدامات اطلاعاتی از انتقال مقادیر قابل توجهی مواد مخدر به یکی از شهرستان‌های استان مطلع شده و پیگیری موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

فرمانده انتظامی شهرستان خلیل آباد افزود: مأموران انتظامی با انجام تحقیقات میدانی یک دستگاه خودروی سواری پژو حامل مواد مخدر را در این زمینه در یکی از محورهای مواصلاتی شهرستان خلیل آباد شناسایی و متوقف کردند.

وی تصریح کرد: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر در بازرسی از خودرو مورد نظر ۸ کیلو و۶۰۰ گرم مواد مخدر از نوع تریاک را کشف و در این زمینه ۳ متهم را پس از تشکیل پرونده مقدماتی برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی کردند.

حسن زاده بیان کرد: مبارزه با قاچاق مواد مخدر یکی از اولویت‌های اصلی کاری پلیس است لذا از شهروندان می‌خواهیم در صورت مشاهده هر گونه مورد مشکوک سبزپوشان عرصه نظم و امنیت را در اجرای وظایف خود یاری کنند.

کد خبر 6088726

دیگر خبرها

  • تحویل صندوق‌های اخذ رأی الکترونیکی به حوزه انتخابیه قائم شهر
  • کشف بیش از ۸ کیلوگرم تریاک در خلیل آباد
  • اعتبارنامه منتخبان مردم گلستان در مجلس صادر شد
  • منتخب شهرستان لنگرود در مجلس شورای اسلامی گفت: راه اندازی شبکه‌های تلویزیونی انتخابات کار
  • تایید اعتبارنامه ۶ منتخب مردم گلستان در مجلس توسط هیأت اجرایی
  • توجه به قرآن، بسیاری از مشکلات امروز ما را حل می‌کند
  • انتخابات در خرم‌آباد و چگنی به صورت الکترونیکی برگزار می‌شود
  • ضرورت استقرار و استقلال تمام ادارات در خلیل‌آباد بعد از ۲۰ سال
  • نهضت ملی مسکن از برنامه‌های شاخص راه و شهرسازی خلیل آباد است
  • دیدار های منتخب مردم استان سمنان در انتخابات مجلس خبرگان