Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-04-28@23:13:13 GMT

کرونا جستجوی اینترنتی چه عبارت‌هایی را افزایش داد

تاریخ انتشار: ۲ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۶۸۵۹۱۴

کرونا جستجوی اینترنتی چه عبارت‌هایی را افزایش داد

جستجو‌های آنلاین طی دوران قرنطینه به دلیل شیوع ویروس کرونا به شدت تغییر کرده اند. در این مدت مردم از سرویس وب برای دسترسی به اطلاعات و سرگرمی استفاده می‌کنند.

به عنوان مثال اطلاعات جهانی از موتور جستجوی گوگل نشان می‌دهد جستجو برای «تراشیدن مو» به شدت افزایش یافته، زیرا افراد مجبور هستند آرایشگر خود باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ایرلند و کانادا تعداد جستجو برای مدل موی کوتاه بیش از بقیه کشور‌ها بود.

از سوی دیگر بازی Animal Crossing نیز محبوب شده و طی ۳۰ روز اخیر جستجو برای آن هزار درصد در موتور جستجوی گوگل آمریکا افزایش یافته است.

طبق گزارش موسسه «ریبوت آنلاین مارکتینگ» جستجو برای موضوعات مربوط به نان نیز به شدت افزایش یافته است. براساس این گزارش جستجو برای دستور شیرینی پزی، پخت نان موزی و آرد به ترتیب ۷۳۳ درصد، ۴۵۰ درصد و ۳۳۵ درصد رشد کرده است.

پس از آنکه دونالد ترامپ در ۱۳ مارس وضعیت اضطراری اعلام کرد محبوبیت پخت نان به شدت افزایش یافت. طبق اطلاعات به دست آمده از ابزارتحلیلی Jungle Scout در آمازون بیش از ۳۲۰ هزار جستجو برای «آرد» ثبت شده است. این امر نشان دهنده افزایشی ۳۵۰۰ درصدی است.

موسسه «ریبوت آنلاین مارکتینگ» عبارت‌های جستجو شده بین ۱۸ ژانویه و ۱۵ آوریل ۲۰۲۰ میلادی را با استفاده از ابزار‌های گوگل ترندز و SEMrush بررسی کرده است. این تحلیل‌ها نشان داد در آمریکا جستجو برای آموزش کوتاهی مو ۷۰۰ درصد، آموزش آرایش ۴۸۸ درصد و ورزش در خانه ۴۷۸ درصد رشد کرده است.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: علم و دانش اینترنت کرونا شیوع ویروس کرونا قرنطینه گوگل دونالد ترامپ ترامپ پارسی خبر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۸۵۹۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری عامل تیراندازی در منطقه فرحزاد تهران

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ سعید راستی، رئیس مرکز عملیات سازمان اطلاعات پلیس تهران گفت: مأموران پایگاه یکم سازمان اطلاعات پلیس تهران ۳ روز گذشته خبری را در خصوص درگیری اراذل و اوباش در منطقه فرحزاد تهران که با سلاح گرم اقدام به تیر اندازی کرده بود دریافت و پیگیری موضوع را در دستور کار خود به صورت ویژه قرار دادند

وی با بیان اینکه تحقیقات اولیه نشان از این داشت درگیری در بین چند نفر اراذل و اوباش رخ داده است و متهم برای قدرت نمایی اقدام به تیر اندازی نموده است افزود: با شناسایی مخفیگاه متهم، مأموران پس از هماهنگی‌های قضائی متهم را در مخفیگاهش دستگیر کردند.

راستی خاطر نشان کرد: متهم پس از تکمیل تحقیقات اولیه برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شد.

رئیس مرکز عملیات سازمان اطلاعات پلیس تهران در پایان خاطرنشان کرد: پلیس در مسیر تحقق این مهم با قاطعیت و جدیت کامل با اراذل و اوباش و افرادی که قصد بر هم زدن نظم و امنیت عمومی و آسایش و امنیت شهروندان را داشته باشند برخورد جدی خواهد کرد.

کد خبر 6089765

دیگر خبرها

  • دستگیری کلاهبردار اینترنتی در شهرستان فریدن
  • هشدار نشریه اقتصادی درباره رکود تورمی در آمریکا
  • تعرفه تاکسی‌های اینترنتی را شرکت‌ها تعیین کنند یا شورای رقابت؟
  • محققان : مغز انسان در حال بزرگ‌تر شدن است
  • آیین نامه توزیع دارو بر بستر سکو‌های اینترنتی ابلاغ شد
  • دو میلیون بریتانیایی هنوز درگیر کرونا هستند
  • مواظب مصرف داروهای خواب آور باشید
  • دستگیری عامل تیراندازی در منطقه فرحزاد تهران
  • واکنش خلجی به کنایه رسانه‌ها با عبارت «دولت کجاست؟»
  • انتشار آگهی در سکوهای اینترنتی به شرط ثبت‌نام در سامانه املاک و اسکان