Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-30@09:34:54 GMT

تولید ماسک، دستکش و گان در دانشکده دندانپزشکی کرمان

تاریخ انتشار: ۲ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۶۸۶۴۰۴

تولید ماسک، دستکش و گان در دانشکده دندانپزشکی کرمان

ایسنا/کرمان رییس دانشکده دندانپزشکی کرمان با اشاره به اینکه به زودی تولید دستکش و گان در دستور کار این دانشکده قرار خواهد گرفت اظهار کرد: قرار است با افزایش شیفت‌های کاری و در دو شیفت تولید ماسک در این دانشکده را به 10 هزار عدد در روز افزایش دهیم.

دکتر "علی اسکندری‌زاده" با اعلام خبر تولید ماسک در دانشکده دندانپزشکی کرمان گفت: کارگاه تولید ماسک دانشکده دندانپزشکی در یک شیفت با ۱۲ نیرو که شامل اعضاء هیئت علمی، پزشکان و کادر دانشکده می‌باشند به صورت جهادی و صورت لیزری انجام می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه به زودی تولید دستکش و گان هم در دستور کار قرار خواهیم داد افزود: قرار است با افزایش شیفت‌های کاری و در دو شیفت تولید ماسک در این دانشکده را به 10 هزار عدد در روز افزایش دهیم.

اسکندری زاده تصریح کرد: این تولیدات برای مصرف دانشکده و بیمارستان‌های وابسته به دانشگاه علوم پزشکی است و با افزایش این اقلام، در اختیار موسسات خیریه نیز قرار خواهد گرفت تا به صورت رایگان بین نیازمند در حاشیه شهرها توزیع شود.

رییس دانشکده دندانپزشکی کرمان گفت: تولید این کارگاه مصداق این جمله است که ما در هر زمان، مکان و در هر موقعیتی از جمله شرایط تحریم‌ می‌توانیم نیازهای خود را تولید و به مصرف برسانیم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: ماسك دانشگاه علوم پزشکی کرمان اخبار اجتماعی کرمان استانی اجتماعی دانشکده دندانپزشکی کرمان تولید ماسک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۸۶۴۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(عکس) دانشگاه شیراز در سال‌های قبل از انقلاب

دانشگاه شیراز که پیش‌تر دانشگاه پهلوی نام داشت، یکی از دانشگاه‌های مادر، جامع و دولتی ایران است که در سال ۱۳۲۵ در شیراز تاسیس گردید.

به گزارش انتخاب، دانشگاه شیراز با تأسیس دانشکده فنی با هدف آموزش متخصصان علوم پزشکی با یک برنامه چهار ساله در سال ۱۳۲۵ تأسیس شد. در ابتدا مؤسسه عالی بهداشت نامیده شد، در سال ۱۳۲۹ به یک دانشکده پزشکی تبدیل شد. در سال ۱۳۳۲ آموزشکده پرستاری نمازی و دانشکده‌های کشاورزی و هنر و علوم تأسیس شد.

با افزودن دانشکده مهندسی و دانشکده دامپزشکی در سال ۱۳۳۳، به وضعیت دانشگاه ارتقاء یافت و دانشگاه پهلوی نامیده شد. سپس دانشکده دندانپزشکی در سال ۱۳۴۸، دانشکده تحصیلات تکمیلی و کالج الکترونیک در سال ۱۳۴۸، و دانشکده‌های حقوق و آموزش در سال ۱۳۴۹ به دانشگاه اضافه شدند. در سال ۱۳۳۹، شاه، رئیس دانشگاه پنسیلوانیا، گیلورد هارول را دعوت کرد تا به ایران بیاید و مؤسسات آموزش عالی ایران را بازرسی کند.

هارول به درخواست شاه گزارشی را با عنوان الگویی برای یک دانشگاه جدید در ایران تهیه کرد و شاه متعاقباً تصمیم گرفت که دانشگاه پنسیلوانیا به دولت ایران در تبدیل دانشگاه شیراز به تنها نهادی در ایران که بر اساس سبک آمریکایی برای تحصیلات در مقاطع بالاتر کمک کند.

دیگر خبرها

  • ویدئوی عجیب از وضعیت آموزشی دانشجویان دندانپزشکی 
  • تلاش ایلان ماسک برای افزایش فروش تسلا در سفر سرزده به چین
  • داوید رایا یا جوردن پیکفورد؛ چه کسی برنده دستکش طلایی فصل 24-2023 لیگ برتر انگلیس می‌شود؟
  • یا اضافه کاری یا اخراج، پاسخ بیمارستان به اعتراض پرستاران
  • واکنش پرستاران گرگان به اضافه‌کار اجباری
  • دستکش طلا به دروازه‌بان ایران رسید
  • پایان هفته بارانی برای کرمان
  • چالش‌های سلامت دهان و دندان در ایران
  • چالش‌های سلامت دهان و دندان در ایران/ مشکل افزایش دندانپزشک نیست
  • (عکس) دانشگاه شیراز در سال‌های قبل از انقلاب