Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسلمانان اقدام به نصب یک بیلبورد در شیکاگو کرده اند که بر روی آن توصیه هایی در مورد چگونگی جلوگیری از شیوع ویروس «کوید-۱۹» با استفاده از آموزه های پیامبر اکرم (ص) در خصوص مقابله با بیماری های همه گیر برای شهروندان نوشته شده است.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از « albawaba»،مسلمانان اقدام به نصب یک بیلبورد در شیکاگو کرده اند که بر روی آن توصیه هایی در مورد چگونگی جلوگیری از شیوع ویروس «کوید-19» با استفاده از آموزه های پیامبر اکرم (ص) در خصوص مقابله با بیماری های همه گیر برای شهروندان نوشته شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

هدف از نصب این بیلبورد که از سوی گروه « Gain Peace» در آمریکا انجام شده، تاکید بر این است که چگونه پیامبر اسلام با بیماری های همه گیر در دوران خود برخورد می کرد.

 

همه توصیه هایی که روی این بیلبورد نوشته شده است همان دستورالعمل هایی هستند که سازمان جهانی بهداشت برای مقابله با ویروس همه گیر کرونا منتشر کرده است.

 

«دست های خود را به طور مکرر بشویید و از منطقه ها و مکان هایی که آلوده هستند دوری کنید»؛این ها توصیه هایی هستند از زبان پیامبر اکرم (ص) که روی این بیلبورد نوشته شده اند.

 

این دستورالعمل ها بر اساس احادیث پیامبر (ص) هستند که به طور گسترده در همه رسانه های اجتماعی از زمان آغاز شیوع ویروس کرونا در جهان به اشتراک گذاشته شده اند.

 

پیامبر اسلام در مورد بیماری همه گیر طاعون فرموده بودند: وقتی می شنوید که طاعون در سرزمینی وجود دارد وارد آن سرزمین نشوید ،اگر طاعون در سرزمینی که شما هستید گسترش پیدا کرد آن منطقه را ترک نکنید تا عفونت را به مکان های دیگر منتقل نکنید.

 

پیامبر اکرم (ص) همچنین توصیه کرده بودند که فرد بیمار با شخصی که سالم است در یک مکان قرار نگیرند.

 

این توصیه ها که متعلق به چندین قرن پیش است حالا ئر حالی که ویروس «کوید-19» بیش از دو میلیون و 419 هزار و 194 نفر را در سراسر جهان مبتلا کرده و موجب مرگ 165 هزار و 775 نفر تا کنون شده است از سوی میلیون ها نفر در جهان اجرایی می شود.

پایان پیام/7

منبع: شبستان

کلیدواژه: بیماری های همه گیر شیکاگو پیامبر اکرم ص کرونا بیماری های همه گیر پیامبر اکرم توصیه هایی نوشته شده توصیه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۹۰۱۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم| زنجیره انسانی دانشگاه شیکاگو برای حمایت از غزه

دریافت 2 MB

دیگر خبرها

  • علت افزایش آمار آبله‌ مرغان در ایران چیست؟
  • ۲ دلیل مهمِ افزایش آمار آبله‌ مرغان در ایران/ کدام کودکان آبله مرغان نمی‌گیرند؟
  • ضرورت مقابله با بیماری زنگ زرد در مزارع گندم دیم کشور
  • فیلم| زنجیره انسانی دانشگاه شیکاگو برای حمایت از غزه
  • ۲ دلیل مهمِ افزایش آمار آبله‌ مرغان در ایران | کدام کودکان آبله مرغان نمی‌گیرند
  • مسجد و هویت‌بخشی به محله
  • برگزاری جلسه آموزشی پیشگیری از تب کریمه کنگو در بابل
  • دستگیری ۶۸ معترض در موسسه هنر شیکاگو
  • آیت‌الله رمضانی: اسلام گنج وجودی انسان را معرفی می‌کند / ویژگی‌های مسلمان واقعی براساس روایات اهل‌بیت(ع)
  • چگونه می‌توان با بیماری هلندی مقابله کرد؟