Web Analytics Made Easy - Statcounter

دبیر کل کنفدراسیون فوتبال آسیا در خصوص شرایط برگزاری لیگ قهرمانان آسیا گفته است.

طرفداری- داتو ویندسور جان، دبیر کل AFC بیان کرد که کنفدراسیون فوتبال آسیا به دنبال تکمیل لیگ قهرمانان آسیا در فصل جاری می باشد. در این فصل لیگ قهرمانان آسیا، تیم های پرسپولیس، سپاهان، استقلال و شهر خودرو حضور دارند.

وی در گفت و گو با الریاضیه عربستان اظهار داشت:

در حال بررسی انتخاب های ممکن برای تکمیل مسابقات لیگ قهرمانان آسیا در فصل جاری هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کمیته های مربوط در AFC تمام سناریوهای امکان پذیر برای دنبال کردن این مسابقات را بررسی می کنند. حتی احتمالات موجود در خصوص ادامه بحران کرونا تا بعد از ماه آگوست هم در نظر داریم. اولویت این است که پس از امن شدن شرایط به دنبال تکمیل مسابقات آسیایی باشیم.

دبیر کل AFC خاطرنشان کرد:

نزدیک ترین سناریو این است که مسابقات در ماه آگوست به صورت متمرکز پیگیری شود. تاکنون یک پیشنهاد برای میزبانی از بازی های هر چهارگروه به صورت متمرکز در غرب آسیا دریافت کرده ایم که نمی توانم به نام این کشور اشاره کنم.

ویندسور جان گفت:

مشاوره و تبادل نظر با کشورهای حاضر در مسابقات را همچنان ادامه می دهیم و به دنبال یافتن بهترین انتخاب ها خواهیم بود تا فصل را تکمیل کنیم و البته در این موضوع به سلامتی بازیکنان و تیم های شرکت کننده توجه داریم که اولویت اصلی ماست.

وی در خصوص سرنوشت مسابقات مقدماتی جام ملت ها و جام جهانی عنوان کرد:

این مسابقات زیر نظر فیفا برگزار می شود و ما هم زیرمجموعه فدراسیون جهانی فوتبال هستیم، بر این اساس هر تغییراتی در برنامه آن رقابت ها توسط فیفا اعلام خواهد شد.

منبع: طرفداری

کلیدواژه: لیگ قهرمانان آسیا دبیر کل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۹۰۸۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جذاب‌ترین بازی فصل والیبال دنیا: جنگ ستارگان

به گزارش "ورزش سه"، در چارچوب مسابقات والیبال لیگ قهرمانان اروپا و از دیدار فینال این رقابت ها، تیم‌های یاستربسکی از لهستان و ترنتینو از ایتالیا برای کسب قهرمانی به مصاف یکدیگر خواهند رفت. 

شاگردان مارسلو مندز در تیم یاستربسکی با آمادگی کامل به این مسابقه پا خواهند گذاشت. این تیم در لیگ داخلی خود قهرمان شده و با ستاره هایی همچون بنجامین تونیوتی، توماژ فورنال، ژان پاتری، یوری گلایدر، نوربرت هوبر و پوپفیژاک به دنبال کار نیمه تمام خود در اروپا است. یاستربسکی فصل قبل با شکست برابر زاکسا نایب قهرمان شد و حالا به دنبال اولین قهرمانی است. 

از طرف دیگر تیم ترنتینو ایتالیا با سرمربیگری فابیو سولی که سهمیه لیگ قهرمانان اروپا را نتوانسته از لیگ داخلی به دست بیاورد، امیدوار است با قهرمانی در این تورنمنت شانس حضور دوباره در لیگ قهرمانان اروپا را به دست بیاورد. مصدوم بزرگ این تیم برای بازی فینال ریکاردو اسبرتولی کاپیتان و پاسور این تیم است که نبودش ضربه مهلکی به این باشگاه زده است. اما این تیم ستاره های دیگری همچون الکساندر میکلتو، کمیل ریچلیکی، دنیل لاویا، یان کوزامرنیک و مارکو پودراشکانین را نیز دارد که می‌توانند سرنوشت بازی را تعیین کنند.

ترنتینو تا کنون سه قهرمانی و سه نایب قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا کسب کرده است و فردا شب در سالن آنتالیا اسپور ترکیه به دنبال چهارمین آن خواهد بود. 

این دیدار فردا و از ساعت ۱۷:۳۰ دقیقه به وقت تهران برگزار می شود که به صورت زنده از آنتن پخش خواهد شد.

دیگر خبرها

  • ثبت نام دوره مربیگری درجه C آسیا در یزد تکمیل شد
  • ساحلی‌بازان در جمع چهار تیم برتر آسیا با کسب سهمیه جهانی
  • والیبال ساحلی زیر 19 ساله‌ ایران سهمیه جهانی گرفت
  • والیبال ساحلی زیر ۱۹ سال آسیا؛ ایران سهمیه جهانی گرفت
  • والیبال ساحلی زیر ۱۹ ساله‌ ایران سهمیه جهانی گرفت
  • برگزاری لیگ قهرمانان بسکتبال آسیا با حضور شهرداری گرگان
  • خبر مهم کنفدراسیون فوتبال آسیا به پرسپولیس و استقلال
  • خبر مهم کنفدراسیون فوتبال آسیا برای پرسپولیس و استقلال
  • جذاب‌ترین بازی فصل والیبال دنیا: جنگ ستارگان
  • صعود تیم ایرانِ یک به جمع ۸ تیم برتر والیبال ساحلی زیر ۱۹ سال آسیا