Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-26@00:29:44 GMT

اختلاف شمس با ناظم الشریعه حل شد

تاریخ انتشار: ۳ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۶۹۵۲۶۹

اختلاف شمس با ناظم الشریعه حل شد

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، پس از آن که بین محمد ناظم الشریعه سرمربی تیم ملی فوتسال و حسین شمس عضو کمیته فنی اختلاف نظری به وجود آمد پس از پا در میانی فدراسیون فوتبال و کمیته فوتسال ختم به خیر شد و این ۲ پس از جلسه‌ای که بین یکدیگر برگزار کردند اختلافات را کنار گذاشته و قرار شد بعد از رقابت‌های جام جهانی فوتسال، تیم ملی «ب» یا همان امید کار خودش را زیر نظر سرمربی مستقل شروع کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیش از این سرمربی تیم ملی مدعی بود که تیم امید باید زیر نظر او باشد، اما کمیته فنی فوتسال با این نظر مخالف بود و معتقد است که تیم ملی امید به مانند گذشته باید به صورت مستقل کار کند و عملکرد این تیم زیر نظر کمیته فنی خواهد بود.

به هر حال پس از این کش و قوس‌های فراوان ناظم الشریعه و شمس تصمیم گرفتند برای این که فوتسال کشورمان در آستانه رقابت‌های قهرمانی آسیا دچار حاشیه نشود اختلافات را کنار گذاشته و تمام تلاش خود را انجام می‌دهند تا تیم ملی در مسابقات جام ملت‌های آسیا موفق باشد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تیم ملی فوتسال حسین شمس محمد ناظم الشریعه تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۹۵۲۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرمربی تیم فوتسال قرقیزستان: مقابل ایران بدون استرس بازی می‌کنیم

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما به نقل از فدراسیون فوتبال، لوئیس برنات مولینا، سرمربی تیم ملی فوتسال قرقیزستان در نشست خبری پیش از بازی با تیم ایران در یک چهارم نهایی جام ملت‌های ۲۰۲۴ آسیا، گفت: ما برای بازی با ایران استراتژی خودمان را داریم، ایران تیم بسیار بزرگی است و ما می‌دانیم که مسابقه آسانی را نخواهیم داشت.   وی افزود: کاری که ما تا این مرحله انجام دادیم برای خیلی‌ها فراتر از انتظاری بود که از ما وجود داشت، ما از این دستاورد لذت می‌بریم و مسابقات را با تمرکز ادامه می‌دهیم.   مولینا با اشاره به بازی این تیم مقابل ژاپن، گفت: ما مقابل ژاپن بدون استرس و فشار بازی کردیم و همین را از بازیکنانم در مقابل ایران خواسته‌ام. این کاری است که انجام خواهیم داد.

دیگر خبرها

  • سرمربی تیم ملی فوتسال ایران: بازی با ازبکستان جذابیت های خاصی خواهد داشت
  • سرمربی تیم ملی فوتسال ازبکستان: مقابل ایران به هدف خود می‌رسیم
  • اختلاف نظر مدیران بارسلونا بر سر ژاوی؛ لاپورتا رأی هیئت مدیره را نادیده گرفت!
  • مهدی تاج تماشاگر ویژه دیدار ایران و قرقیزستان
  • شمسایی پس از صعود به جام جهانی فوتسال: به اولین هدفمان رسیدیم/ حذف ژاپن شگفتی نبود
  • ویسی، ایده کمیته فنی در فولاد را رد کرد
  • واکنش بازیکنان و سرمربی ژاپن به حذف تلخ از جام ملت ها
  • شمسایی: بازی پرهیجانی خواهیم داشت/ از حذف ژاپن ناراحتم
  • سرمربی قرقیزستان: می‌خواهیم برابر ایران بدون استرس بازی کنیم
  • سرمربی تیم فوتسال قرقیزستان: مقابل ایران بدون استرس بازی می‌کنیم