Web Analytics Made Easy - Statcounter

اگر از فعالان صنعت ساختمان هستید و تصمیم به تبلیغات برای کسب و کار خود گرفته اید، ممکن است برایتان سوال باشد که آیا درج آگهی ساختمانی در سایت ها موثر است؟ ---------------- رپرتاژ آگهی -----------------


اگر از فعالان صنعت ساختمان هستید و تصمیم به تبلیغات برای کسب و کار خود گرفته اید، ممکن است برایتان سوال باشد که آیا درج آگهی ساختمانی در سایت ها موثر است؟ یا بهتر است در روزنامه ها و .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. نسبت به درج آگهی ساختمانی اقدام نمایید. در این مقاله تصمیم داریم به این سوال پاسخ دهیم.

بدون توجه به کسب و کاری که دارید، تمامی مشتریان شما در دنیای مجازی فعال هستند. بنابراین اگر مدیر هوشمندی باشید باید برای استفاده از این فرصت به نفع کسب و کار خود استفاده کنید. این رویکرد، باعث شده است تا شاخه ای جدید در بازاریابی ایجاد شود که بازاریابی دیجیتال یا دیجیتال مارتکتینگ نامیده می شود. بازاریابی دیجیتال مجموعه اقداماتی است که با هدف بازاریابی در اینترنت و فضای مجازی انجام می شود.

بسیاری تصور می کنند بازاریابی دیجیتال مختص کسب و کارهای جدید و مدرن است اما این تصور کاملا اشتباه است. در تمامی کسب و کارها می توانید فروش خود را با فعالیت در دنیای مجازی افزایش دهید. این اصل شامل صنعت ساختمان نیز می شود. بسیاری از مشتریان شما در فضای مجازی فعال هستند بنابراین با بازاریابی دیجیتال و درج آگهی ساختمانی می توانید کسب و کار خود را متحول کنید.

آگهی ساختمانی و دیجیتال مارکتینگ در صنعت ساختمان
تاثیرگذاری بیشتر، هزینه کمتر بازاریابی دیجیتال در صنعت ساختمان

یکی از بزرگترین مزیت های بازاریابی دیجیتال این است که شما می توانید مشتریان خود را بهتر هدف و بگیرید و هوشمندانه تبلیغ کنید. در صورتی که از فعالان صنعت ساختمان هستید می توانید با درج آگهی ساختمانی در سایت های تخصصی ساختمان به گروه بزرگی از مشتریان خود در سراسر ایران و حتی سراسر جهان دسترسی داشته باشید. یافتن این گروه هدف به صورت متمرکز در هر نوع بازاریابی دیگر بسیار دشوار است.
مزیت دیگر بازاریابی دیجیتال این است که با وجود تاثیرگذاری منحصر به فرد، در مقایسه با سایر روش ها هزینه کمتری دارد. برای مثال در صورتی که بخواهید در یک بیلبرد شهری یا یک روزنامه کثیرالانتشار تبلیغی را درج کنید، بدون شک لازم است تا هزینه ای چندین برابر درج آگهی در سایت ساختمانی را بپردازید.
شک نکنید بسیاری از رقبای شما در دنیای دیجتال فعال بوده و به تبلیغات می پردازند. برای موفقیت لازم است شما هم برای فعالیت در این حوزه برنامه ریزی نمایید.

وب سایت ساختمانی دوغآب قسمت درب ساختمان

 

منبع: ايتنا

کلیدواژه: رپرتاژ بازاریابی دیجیتال صنعت ساختمان کسب و کار خود

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.itna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ايتنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۹۶۷۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دزدی با آگهی اجاره خانه ؛ ماجرا چیست؟

دریافت 12 MB کد خبر 847535 منبع: فارس برچسب‌ها خبر مهم مسکن اجاره کلاهبرداری - قمار - شرط‌بندی

دیگر خبرها

  • بیش از ۱۳ هزار کارگر ساختمانی در مرکزی تحت پوشش بیمه هستند
  • آموزش محور اصلی بازاریابی و تجاری‌سازی در صنایع دستی
  • «ادز آپ» به بررسی چالش های تبلیغات دیجیتال در ایران می پردازد
  • همایش «ادزآپ» در نمایشگاه اینوتکس ۲۰۲۴ برگزار می‌شود
  • فیلم| دزدی با آگهی اجاره خانه ؛ ماجرا چیست؟
  • دزدی با آگهی اجاره خانه ؛ ماجرا چیست؟
  • گام بلند استارتاپ «طرح تو طرح» برای نوآوری دیجیتال در معماری
  • کاربرد انواع سنگ های مختلف
  • بهره برداری ساختمان شرکت فولاد در سایت سنگان + عکس
  • صنعت نشر هند برای تولید کتاب‌های صوتی با هوش مصنوعی آماده می‌شود