Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر؛ محسن جهانشیر ظهر سه‌شنبه در نشست با اصحاب رسانه از تداوم تعطیلی فعالیت اماکن ورزشی استان همدان تا پایان اردیبهشت خبر داد و گفت: با توجه به دسته‌بندی مشاغل با ریسک و خطرپذیری کم و پرخطر تمام فعالیت‌های ورزشی اماکن دولتی و خصوصی تا پایان اردیبهشت تعطیل اعلام‌شده چراکه سلامت و امنیت روانی مردم حائز اهمیت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی مشارکت مردم در کنترل و مهار ویروس کرونا را مهمترین اصل برشمرد و درخصوص نحوه واگذاری اماکن ورزشی به بخش خصوصی اظهار داشت: طبق قوانین و بخش نامه‌های وزارت ورزش و جوان مدت‌زمان اجاره سالن‌های ورزشی یک‌ساله است که اگر پس از یک سال طرفین راضی باشند قرارداد قبل، تا ۳ سال قابل تمدید است در غیر این صورت الزامی بر تمدید قرارداد وجود ندارد.

جهانشیر افزود: اجاره‌بهای سالن‌های ورزشی در سال اول بر اساس اجاره پیش‌بینی‌شده از طرف مستأجر تعیین می‌شود و رقم سال‌های بعد بر اساس اعلام نرخ تورم بانک مرکزی در نظر گرفته می‌شود.

وی در خصوص زمان اعطای تسهیلات حمایتی به باشگاه‌ها و همچنین تسهیلات ۱۰۰ میلیون تومانی به زوج‌های جوان، گفت: تمامی موارد مرتبط با پرداخت وام‌ها اعم از تسهیلات کمکی به باشگاه‌ها، فنی عمرانی و ازدواج تابع تصمیمات بانک مرکزی و زمان اجرایی شدن آن همزمان با ابلاغ دستورالعمل‌ها به بانک‌های عامل است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان بابیان اینکه در کنار تهدیدهای کرونا باید به فرصت‌های ایجادشده برای ورزشکاران آسیب‌دیده و همچنین افزایش توان و آمادگی سایر ورزشکاران برای حضور در رقابت‌های کشوری، بین مللی توجه کرد، گفت: در حال حاضر ۵ بازیکن استان همدان در رشته‌های مختلف ورزشی در حال درمان و مداوا هستند تا برای حضور در رقابت‌ها با آمادگی بیشتر حاضر شوند.

کد خبر 4907409

منبع: مهر

کلیدواژه: ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان همدان ویروس کرونا تسهیلات بسته حمایتی ویروس کرونا بوشهر شیراز شیوع کرونا ایلام ستاد مقابله با کرونا شهرکرد قزوین ماه مبارك رمضان کمک به نیازمندان بارش باران بیرجند استانداری قزوین جهش تولید استان همدان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۹۸۹۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدارس چند شهر خوزستان فردا سه‌شنبه تعطیل شد

به گزارش خبرنگار مهر، دبیر کارگروه اضطرار آلودگی هوای خوزستان دوشنبه شب در گفت و گویی رسانه‌ای اظهار کرد: با تصمیم این کارگروه و به علت آلودگی فعالیت تمامی مدارس نوبت صبح فردا سه‌شنبه در شهرستان‌های اهواز، باوی، کارون، آبادان، خرمشهر و شادگان به صورت غیرحضوری انجام می‌شود.

میرشکار افزود: بر این اساس فعالیت آموزشی تمامی مدارس در این شهرستان‌ها بر روی سامانه شاد انجام می‌شود.

وی ادامه داد: فعالیت ادارات و دانشگاه‌ها بدون تأخیر و تعطیلی انجام می‌شود.

همچنین در صورت تداوم وضعیت هوایی، اطلاع رسانی در خصوص تعطیلی مدارس برای نوبت عصر هم اطلاع رسانی خواهد شد.

کد خبر 6092587

دیگر خبرها

  • تداوم راه شهیدان با فعالیت جوانان در مساجد
  • تداوم فعالیت سامانه بارشی تا نیمه اردیبهشت
  • جریمه ۱.۹ میلیارد تومانی مشاورین املاک استان همدان
  • افزایش ۴۰ درصدی حقوق بازنشستگان از پایان اردیبهشت
  • نگاهی بر خبر‌های ورزشی یازدهم اردیبهشت استان قزوین 
  • حقوق بازنشستگان از پایان اردیبهشت ۴۰ درصد افزایش خواهد یافت
  • با یک کلیک به هر جا که می خواهید سفر کنید
  • مدارس چند شهر خوزستان فردا سه‌شنبه تعطیل شد
  • توسعه ورزش های همگانی با اجرای برنامه آزاد سازی اماکن ورزشی
  • این ۳۵ نماینده مجلس باعث تعطیلی مجلس شدند