Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-28@22:26:36 GMT

کمک مؤمنانه جامعه‌ای مهدوی می‌سازد

تاریخ انتشار: ۳ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۷۰۰۱۳۳

کمک مؤمنانه جامعه‌ای مهدوی می‌سازد

مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی گیلان با اشاره به برگزاری رزمایش بزرگ مواسات و کمک مؤمنانه در گیلان گفت: همه هیئات در کنار هم و با کمک هم و با همکاری سایر نهادها باید برای کمک به همنوع خود اقدام کنند تا به دستور رهبر معظم انقلاب نمونه‌ای از جامعه مهدوی را با همیاری و مواسات تداعی کنیم.

به گزارش خبرگزاری فارس از ماسال، حجت‌الاسلام‌والمسلمین سعدی مهدوی عصر امروز در نشست هیئات مذهبی  استان گیلان  در سالن جلسات اداره کل تبلیغات اسلامی این شهرستان با اشاره به لزوم ترویج عمل صالح اظهار کرد: کسی که در آن‌طرف دنیا باشد و آشنایی نسبت به اسلام نداشته باشد این عمل صالح است که او را با مبانی اسلام ناب آشنا می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تأکید بر اینکه باید از اعمال صالح خود مراقبت کنیم تا زمینه‌ساز حکومت مهدوی باشیم، گفت: . باید بدانیم دشمن مبین و بزرگ ما آدم‌ها که همان شیطان است ۶ هزار سال عمل صالح انجام داد اما مراقبت نکرد و گرفتار شد.

مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی گیلان با تأکید بر نقش هیئات مذهبی در کمک‌رسانی در ایام شیوع کرونا افزود: شاید بسیاری از تشکل‌های مردم‌نهاد هم در این زمینه فعالیت داشته باشند اما  هیئات مذهبی نوک پیکان این اقدام صالح بودند، تشکلی مردمی که بر پایه باورهای دینی و منطبق با فرامین اسلامی و انقلابی است.

مهدوی با اشاره به برگزاری رزمایش بزرگ مواسات و کمک مؤمنانه در گیلان تصریح کرد: رهبر انقلاب از عملکرد مردم راضی بودند پس اگر قرار باشد اقدامی درزمینهٔ معیشتی مردم صورت گیرد باید از دل مردم باشد،  اگر در محله‌ای فرد گرفتاری است از ما جمعیت امام‌حسینی (ع) کمک بگیرد این باعث خیر و برکات است این تبلیغ درست برای اهل‌بیت (ع) است.

وی با تأکید بر ضرورت همدلی در کمک‌رسانی به مردم در ایام بحرانی کشور افزود: باید بتوانیم در کنار هم کارکنیم  تا به هدفی مشخص و غایی برسیم همه هیئات در کنار هم و با کمک هم و با همکاری سایر نهادها باید برای کمک به همنوع خود اقدام کنند تا به دستور رهبر معظم انقلاب نمونه‌ای از جامعه مهدوی را با همیاری و مواسات تداعی کنیم.

انتهای پیام/۸۴۰۰۷

منبع: فارس

کلیدواژه: گیلان جامعه مهدوی رهبر انقلاب رهبر معظم انقلاب سعید مهدوی مواسات رزمایش همدلی کمک مومنانه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۰۰۱۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمادگی اتاق بازرگانی مکه برای گسترش روابط اقتصادی با ایران

«حسن زرنگار» سرکنسول جمهوری اسلامی ایران در جده با «عبدالله صالح کامل» رئیس اتاق بازرگانی مکه دیدار و گفت‌وگو کرد.

 به گزارش ایسنا، سرکنسول کشورمان در این ملاقات بر لزوم بهره‌مندی از ظرفیت‌های اقتصادی و تجاری دو کشور، افزایش مراودات تجار، بازرگانان و بخش خصوصی، جایگاه شهر مکه مکرمه و ابعاد اقتصادی مرتبط با مایحتاج حجاج، امکان برگزاری انواع نمایشگاه‌ها در دو کشور و همچنین تجربه‌های موفق شرکت‌های ایرانی در اجرای انواع پروژه‌ها در کشورهای گوناگون تاکید کرد.

دیدار سرکنسول ایران در جده با «عبدالله صالح کامل» رئیس اتاق بازرگانی مکه

رئیس اتاق بازرگانی مکه مکرمه نیز ضمن ابراز امیدواری نسبت به توسعه روابط همه جانبه ایران و عربستان مبتنی بر تاکیدات محمد بن سلمان ولیعهد و نخست وزیر عربستان سعودی و  سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهوری اسلامی ایران، بر آمادگی اتاق بازرگانی مکه برای گسترش روابط اقتصادی در چارچوب بخش خصوصی تاکید کرد.

 انتهای پیام

دیگر خبرها

  • گفتگوی وحید سلیمانی با استاد ناصر صالح بعد از برد تیم ملی فوتسال برابر قزاقستان
  • رشد ۳ درصدی کاهش نرخ بیکاری در گیلان
  • رشد ۳ درصدی نرخ بیکاری در گیلان
  • مهرواره هوای نو؛ آماده‌سازی هیئات برای چهل‌واره دوم انقلاب
  • آمادگی اتاق بازرگانی مکه برای گسترش روابط اقتصادی با ایران
  • آزادی ۶ زندانی جرایم غیرعمد توسط هیئات کاشان
  • اولین نشست رسالت اندیشی دفتر بانوان جبهه فرهنگی گیلان برگزار شد
  • برگزاری خاکریز امنیت ۸ در گیلان
  • برگزاری «خاکریز امنیت ۸» در گیلان
  • دولت امنیت شغلی کارگران را فراهم سازد/ کارگر رکن تولید