Web Analytics Made Easy - Statcounter

هافبک آلمانی سیتیزن‌ها از آمادگی هم‌وطن خود برای بازگشت به میادین فوتبال خبر می دهد.

طرفداری- ایلکای گوندوعان، هافبک آلمانی باشگاه منچسترسیتی معتقد است که انجام تمرینات در خانه گاهی اوقات خسته کننده پیش می رود و بازیکنان باید به خودشان انگیزه دهند.

به گزارش وب سایت رسمی باشگاه منچسترسیتی، گوندوعان درباره شرایط خود و لروی سانه در روز‌های تعطیلی فوتبال به دلیل شیوع ویروس کرونا می گوید:

ما مربی بدن‌ساز مشترکی در آلمان داریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برخی از روز‌ها تمرینات خود را از طریق FaceTime انجام می دهیم و تاکنون اوضاع خوب پیش رفته است و ما سعی می کنیم بسیار متمرکز باشیم. برای همه، این اوضاع جنبه‌های خوب و بدی را دارد. از یک طرف، لروی (سانه) پیش از این با تیم تمرین کرده بود و او با چشم خود بازگشتش به تیم را مشاهده کرد. اگرچه یکسری مشکلات جزئی در بازگشت کامل او به میادین فوتبال وجود داشت. با این حال او تقریبا آمادگی بازی کردن مجدد را داشت. از نظر ذهنی نیز خیلی مهم است که بتوانید پس از چنین مدت طولانی‌ای، مجددا توانایی بازی کردن را پیدا کنید. از طرف دیگر، اکنون سانه کمی بیش از گذشته زمانی برای فهمیدن مشکلات جزئی خود دارد. این واقعیت که اکنون دیگر بازیکنان هم نمی توانند فوتبال بازی کنند، چندان برای او بد نیست.

گوندوعان معتقد است که در خانه ماندن و انجام کارها در خانه، گاهی اوقات خسته کننده پیش می رود و بازیکنان باید به خودشان انگیزه دهند. او در این رابطه می گوید:

من چند کار برای انجام دادن دارم و بعد از آن آماده بازی کردن هستم. راستش را بخواهید، با توجه به اینکه هر روز و در خانه در حال تمرین کردن هستید، دادن انگیزه به خودتان کار آسانی نیست. می توانید کاری که ما (بازیکنان) انجام می دهیم را با افرادی که در خانه کار می کنند، مقایسه کنید. شما باید به خودتان برای انجام کارهایتان انگیزه دهید. گاهی اوقات، برخی از روزها سخت‌تر از دیگر روزها پیش می رود.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۰۰۳۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرعت 99 در فوتبال واقعی؛ از ام باپه و وینیسیوس تا سانه و واکر / فیلم

سرعت 99 در فوتبال واقعی؛ از ام باپه و وینیسیوس تا سانه و واکر / فیلم

دیگر خبرها

  • عنایتی: از این صحبت‌ها خسته شدم!
  • عنایتی: باخت مقابل شمس‌آذر تلنگری برای پیکان بود
  • نکونام: به نتایج تیم‌های دیگر کاری نداریم
  • صادقی: انگیزه نساجی از تیم ما بیشتر است
  • مطهری: خیلی‌ها قبول نمی‌کردند به تراکتور بیایند
  • مطهری: یحیی نه؛ مسئولیت فنی تیم با من است | برای حیثیت خودمان بازی خواهیم کرد
  • سرعت 99 در فوتبال واقعی؛ از ام باپه و وینیسیوس تا سانه و واکر / فیلم
  • عنایتی: شمس‌آذر نشان داد انگیزه جلوتر از حاشیه است
  • لواندوفسکی: توپ طلای 2021 حق مسی بود؛ بلینگام و ام باپه بهترین بازیکنان دنیا هستند
  • بوکایو ساکا: کریستیانو رونالدو الگوی من و بسیاری از بازیکنان دنیای فوتبال است