Web Analytics Made Easy - Statcounter

گوهری راد گفت: با توجه به تعطیلی مدارس در ایام کرونایی مدارس غیرانتفاعی تنها مجاز به دریافت شهریه ثابت هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، «احسان گوهری راد» امروز (پنجشنبه ۴ اردیبهشت) در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: نزدیک به 30 درصد دانش آموزان استان گلستان امکان شرکت در کلاس های مجازی در شبکه شاد را پیدا کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیرکل آموزش و پرورش استان گلستان ادامه داد: هزینه در مدارس غیرانتفاعی توسط سیاست خصوصی سازی مؤسسات است و این هزینه و مبلغی که از خانواده دریافت می شود بخشی به شکل شهریه ثابت و بخشی دیگر در قالب فوق برنامه و ایاب و ذهاب است.

 

گوهری راد بیان کرد: آنچیزی که به نام شهریه ثابت است با توجه به اینکه باید تمامی حقوق نیروهای آزاد را بپردازند باید توسط خانواده ها پرداخته شود.

 

وی با بیان اینکه بسیاری از این مدارس باید حقوق معلمان و اجاره بهاء را بپردازند، یادآور شد: اگر این مدارس برای هزینه هایی مانند ایاب و ذهاب و فوق برنامه شهریه اضافی از خانواده ها دریافت کردند باید مبلغ دریافتی را به خانواده ها بازگردانند.

 

مدیرکل آموزش و پرورش استان گلستان تاکید کرد: شهریه ثابت در مدارس غیرانتفاعی بر اساس توافق بین خانواده ها و مؤسس در نظر گرفته شده است.

 

گوهری راد افزود: دست اندرکاران صدا و سیما این موافقت را انجام دادند که در بعد از ظهر آموزش های شبکه آموزش را برای دانش آموزان تکرار کنند.

 

وی گفت: دانش آموزانی که به سبک شاد دسترسی نداشته باشند از طریق آموزش و پرورش جزوه هایی تدارک دیده شده که به درب منازل این دسته از دانش آموزان تحویل داده می شود.

 

پایان پیام/587

منبع: شبستان

کلیدواژه: شهریه مدارس غیر انتفاعی گوهری راد مدارس غیر انتفاعی دانش آموزان خانواده ها شهریه ثابت گوهری راد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۰۱۶۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«دبیر کارگروه سلامت مدارس» منصوب شد

به گزارش گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا، حسین فرشیدی در حکمی صابر جباری فاروجی را به عنوان «دبیر کارگروه سلامت مدارس» منصوب کرد.

متن انتصاب دبیر کارگروه سلامت مدارس به شرح زیر است:

«با توجه به ضرورت اتخاذ تصمیمات یکپارچه در حوزه تعیین سیاست ها، تکالیف و خط مشی‌ها برای دانش آموزان و ایجاد و تداوم هم افزایی مراکز/ دفاتر مرتبط معاونت بهداشت در تعامل با حوزه­‌های درون بخشی و برون بخشی به ویژه وزارت آموزش و پرورش و با هدف سامان بخشی به فعالیت‌های مطلوب سلامت کودکان، نونهالان و نوجوانان در مدارس، نظر به تعهد و تجربه جنابعالی، بدین وسیله به موجب این ابلاغ جنابعالی به سمت «دبیر کارگروه سلامت مدارس» منصوب می­‌شوید.

امید است با یاری خداوند متعال و در سایه توجهات حضرت ولی­عصر (عج) در اجرای مأموریت­‌های این کارگروه و در راستای حفظ و ارتقای سلامت دانش­آموزان موفق و منصور باشید.»

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ۸۰ درصد مدارس استثنایی خراسان رضوی خیرساز هستند
  • ۸۰ درصد مدارس استثنایی استان خیرساز هستند
  • کمبود زمین برای ساخت مدرسه در البرز/ درخواست کمک از دستگاههای ملی
  • راه‌اندازی سامانه نظارت و شفافیت مدارس غیردولتی تا مهر
  • رتبه اول زنجان در جذب دانش‌آموزان بازمانده از تحصیل
  • ۱۵۰۰ نفر جذب آموزش و پرورش استان کرمانشاه شدند
  • وزیر آموزش و پرورش: جذب ۲۰ درصد معلمان کشور در دولت سیزدهم
  • جذب ۲۰ درصد معلمان کشور در دولت سیزدهم
  • «دبیر کارگروه سلامت مدارس» منصوب شد
  • آیا دختران ازدواج کرده می توانند در مدارس روزانه هم تحصیل کنند؟