Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز پنجشنبه ایرنا،  پارسال با شناسایی  متهمان فروش غیر قانونی مواد اولیه پتروشیمی  اردبیل توسط ماموران اداه کل اطلاعات استان و دستگاه قضایی رسیدگی به این پروند فساد اقتصادی در دادسرای اردبیل آغاز شد.

عباس عتباتی با بیان اینکه حکم پرونده متخلفان فروش مواد اولیه پتروشیمی اردبیل صادر شده،  افزود: متهم ردیف اول پرونده ،  ابراهیم زابلی پیله رود به اتهام اخلال در نظام اقتصادی و تولیدی کشور به ۱۰ سال حبس تعزیری و ۷۴ ضربه شلاق تعزیری و ضبط اموال به رقم بیش از ۲۴۰ میلیارد ریال و محرومیت دائم از هرگونه خدمات دولتی محکوم شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهارکرد: متهم ردیف دوم که به نوعی مشارکت داشته و در بعضی از اتهامات هم معاونت داشته به نام  نوید محمودی به اتهام اختلال در نظام اقتصادی و تولیدی کشور به پنج سال حبس تعزیری، ۷۴ ضربه شلاق تعزیری و همچنان ضبط اموال به مبلغ ۶۵ میلیارد ریال و محرومیت دائم از هرگونه خدمات دولتی محکوم شد.

عتباتی گفت: متهم ردیف سوم نیز بازرسی بوده که باید تخلفات این اشخاص را گزارش می‌کرده که به لحاظ معاونت در اخلال عمده در نظام تولیدی کشور از طریق اعطای سهمیه و دریافت رشوه وصدور گواهی های خلاف واقع به شش سال حبس تعزیری و ۷۴ ضربه شلاق و ضبط ۳ میلیارد ریال محکوم شده است.

رئیس کل دادگستری استان اردبیل ادامه داد: در بخشی از پرونده کماکان با اتهاماتی همچون جعل و استفاده از اسناد مجعول رسمی و صدور گواهی‌های خلاف واقع مواجه هستیم که نتیجه رسیدگی‌ها به اطلاع عموم خواهد رسید.

منبع: جماران

کلیدواژه: بودجه 99 ویروس کرونا پتروشیمی حبس دستگاه قضایی رئیس کل دادگستری استان فساد اقتصادی بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۰۱۶۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۴۳۰ کیلوگرم تریاک و حشیش از سوی یگان‌ ویژه

فرمانده یگان‌های تکاوری ابوذر یگان‌های ویژه فراجا از کشف ۴۳۰ کیلوگرم تریاک و حشیش در عملیات ضربتی ماموران این یگان در بم خبرداد.

به گزارش ایسنا، سرهنگ علی پورنخعی در تشریح جزئیات این خبر اظهارکرد: ماموران گردان تکاوری ۱۱۴ بم پس از انجام یکسری اقدامات اطلاعاتی و رصد شبانه‌روزی اعضای یک باند قاچاق و توزیع مواد مخدر را شناسایی کرده و از قصد آنان برای انتقال مواد مخدر از سمت استان سیستان و بلوچستان به استان کرمان و شهرهای مرکزی کشور مطلع شدند.

وی افزود: در این راستا ماموران یگان تکاوری ابوذر با تکمیل اقدامات اطلاعاتی و انجام هماهنگی ‌ای لازم با سلسله مراتب و مقام قضایی؛ ضمن شناسایی مخفیگاه قاچاقچیان مواد مخدر در شهرستان ریگان؛ طی یک عملیات ضربتی و غافلگیرکننده با ورود به منزل این باند مسلح چهار سوداگر مرگ را دستگیر و به مقر انتظامی منتقل کردند.

فرمانده یگان‌های تکاوری ابوذر یگان‌های ویژه پاسداران فراجا در ادامه گفت: طی بازرسی های به عمل آمده از مخفیگاه متهمان دو خودرو سرقتی به همراه ۲۹۰ کیلوگرم موادمخدر از نوع تریاک و ۱۴۵ کیلو حشیش و همچنین یک قبضه سلاح جنگی کلاش و پنج تیغه خشاب و تعداد ۱۳۸ فشنگ جنگی و یک قبضه سلاح کمری، دو تیغه خشاب و ۱۹ فشنگ جنگی مربوطه کشف و ضبط شد.

پورنخعی با اشاره به اینکه متهمان ضمن مخفی شدن در این منزل درصدد انتقال این محموله مواد مخدر به دیگر نقاط کشور بودند، خاطرنشان کرد: در این خصوص پرونده قضایی تشکیل و متهمان و مواد مخدر مکشوفه برای سیر مراحل قانونی تحویل پلیس مبارزه با مواد مخدر شدند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • حمل ریلی محصولات مجتمع فولاد مبارکه تا ۱۰ میلیون تن در سال
  • قاچاقچی سوخت ۲۵ میلیارد و ۷۴۳ میلیون ریال جریمه شد
  • پزشک متخلف در اهواز محکوم به پرداخت جزای نقدی شد
  • پزشک متخلف در اهواز محکوم شد
  • ممنوعیت خرید و فروش اراضی شهرک‌های صنعتی قبل از اخذ پایان‌کار
  • متهمان دارویی آذربایجان‌غربی به پرداخت ۷۴ میلیارد ریالی محکوم شدند
  • کشف ۴۳۰ کیلوگرم تریاک و حشیش از سوی یگان‌ ویژه
  • سه قاچاقچی سوخت در ایرانشهر محکوم شدند
  • حبس و جزای نقدی بیش از ۷۴ میلیارد ریالی دو متهم پرونده اخلال در نظام توزیع دارویی آذربایجان غربی
  • برداشت ۱۳ هزار تن سیر در دزفول