Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/آذربایجان شرقی سرپرست شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز و حومه از شروع اعطای تسهیلات بانکی ویژه و بسته‌های معیشتی به بهره برداران و شرکت‌های حمل و نقل درون‌شهری تحت نظارت خبر داد.

ایمان غنی‌زاده افزود: بهره‌برداران و شرکت‌های حمل‌ونقل درون شهری تحت نظارت شرکت  واحد می‌توانند برای هر اتوبوس مبلغ 100 میلیون ریال تسهیلات از بانک شهر دریافت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ضمن اینکه بسته معیشتی غذایی پنج میلیون ریالی نیز برای رانندگان و کمک رانندگان ناوگان بخش خصوصی تحت نظارت به‌زودی تامین و توزیع خواهد شد.

وی گفت: در پی شیوع بیماری کرونا و پیرو مصوبات ستاد مقابله با کرونا مبنی بر تعطیلی خدمات ناوگان اتوبوسرانی تبریز و حومه از اواخر اسفندماه سال گذشته و تعطیلی بسیاری از کسب و کارها از جمله ناوگان بخش خصوصی تحت نظارت، شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز و حومه در راستای حمایت از بهره‌برداران و شرکت‌های حمل و نقل بخش خصوصی تحت نظارت اقدام به اعطای تسهیلات ویژه‌ی بانکی برای این افراد با معرفی به بانک شهر می‌کند.

وی افزود: اقدامات اولیه برای پرداخت تسهیلات بانکی برای بهره‌برداران و شرکت‌های حمل و نقل بخش خصوصی تحت نظارت انجام شده و این عزیزان می‌توانند از روز پنجشنبه 99/02/04 در ساعات اداری جهت ارائه مدارک لازم و تکمیل پرونده به حوزه ی خصوصی سازی این شرکت مراجعه کنند.

غنی‌زاده خاطرنشان کرد: بهره‌برداران و شرکت‌های حمل و نقل درون شهری تحت نظارت شرکت  واحد می‌توانند برای هر اتوبوس مبلغ 100 میلیون ریال تسهیلات از بانک شهر دریافت کنند.

به گزارش روابط عمومی شهرداری تبریز، مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز و حومه در خصوص تحویل بسته های معیشتی نیز گفت: با همکاری و مساعدت شهرداری کلانشهر تبریز، به‌زودی بسته‌های معیشتی غذایی به ارزش تقریبی پنج میلیون ریال برای رانندگان و کمک رانندگان ناوگان بخش خصوصی تحت نظارت تامین و تحویل خواهد شد تا بدین ترتیب بخشی از مشکلات دست اندرکاران این حوزه مرتفع شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی اتوبوسرانی تبریز و حومه بخش خصوصی تحت نظارت بسته های معیشتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۰۳۲۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش دبی آب در شبکه آبیاری دشت قزوین

منصور ستوده مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای قزوین گفت: با پیگیری استاندار قزوین و اهتمام وزارت نیرو و دست اندرکاران شرکت آب منطقه‌ای استان در راستای پاسخ به مطالبات کشاورزان و بهره‌برداران منجر به نتیجه شد و خوشبختانه میزان دبی آب در شبکه آبیاری دشت قزوین افزایش یافت.

وی اضافه کرد: در نشستی که با حضور وزیر نیرو و استاندار قزوین همراه بود، رهاسازی حق آبه کشاورزان از سد طالقان افزایش یافت که این پیگیری‌ها همچنان ادامه خواهد داشت.

ستوده تاکید کرد: مجموعه مدیریتی استان قزوین به دنبال تحقق مطالبات کشاورزان و بهره برداران است و از تمام ظرفیت‌های اداری و حقوقی برای تحقق مطالبات این قشر زحمتکش استفاده خواهد کرد.

اعضای تعاونی آب بران و همچنین جمعی از کشاورزان و بهره برداران استان قزوین طی هفته‌های گذشته خواستار افزایش حق آبه در شبکه آبیاری دشت قزوین شدند.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • از باز کردن پیام‌هایی با محتوای بسته معیشتی و سبد کالا بپرهیزید
  • پشت پرده کاهش اعطای تسهیلات به واحدهای تولیدی
  • بهره مندی بیش از ۱۲ هزار روستایی گلستان از تسهیلات قرض‌الحسنه
  • افزایش دبی آب در شبکه آبیاری دشت قزوین
  • اجرای قانون تامین مالی تولید، اتکا به تسهیلات بانکی را کاهش می‌دهد
  • اجرای قانون تامین مالی تولید، اتکا به تسهیلات بانکی را کاهش می دهد
  • اعطای امتیاز ویژه به شرکت‌های برتر حاضر در «ایران هلث»
  • متقاضیان نهضت ملی مسکن همچنان پشت در بسته بانک‌ها
  • نظارت بر حمل و نقل پسماندهای ویژه در شهرستان کرج
  • ضرورت بهره گیری از ظرفیت نخبگان و دانشگاهیان در طرح جوانی جمعیت