Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-05-08@19:19:31 GMT

ویروس کرونا؛ بی اعتنایی چهار بازیکن آرسنال به قرنطینه

تاریخ انتشار: ۴ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۷۰۵۷۸۲

مسئولان آرسنال از دست بی انضباطی بازیکنان باشگاه کلافه شده‌اند. 

طرفداری- گرانیت ژاکا، الکساندر لاکازت، نیکولاس پپه و داوید لوئیز به دلیل نقض قرنطینه با باشگاه آرسنال صحبت کرده‌اند. 

اسکای گزارش می‌دهد: باشگاه آرسنال می‌گوید با بازیکنانی که ویدیوها و تصاویری از بی اعتنایی آن‌ها به شیوع ویروس کرونا در سطح جامعه منتشر شده است، تماس گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فیلمی از ویدیوی فوتبال بازی کردن پپه با دوستانش در شمال لندن منتشر شده است، ژاکا و لوئیز در پارک با یکدیگر بوده‌اند و لاکازت در سطح خیابان دیده شد. چندی پیش تصاویر مشابهی هم از سرژ اوریه و موسی سیسوکو در اینستاگرام منتشر شده بود. ژوزه مورینیو هم به خاطر تمرین کردن با تانگوی اندومبله مجبور به عذرخواهی شد. 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۰۵۷۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکسن های کرونا آسترازنکا از بازار جهانی جمع شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از ایندپندنت، قبلا این داروساز انگلیسی- سوئدی مجوز بازاریابی واکسنی به نام Vaxzevria را در اتحادیه اروپا پس داده است. مجوز مذکور تاییدیه ای برای بازاریابی دارو در کشورهای عضو اتحادیه اروپا است و این شرکت اعلام کرده بود دلیل پس دادن مجوز نیز اشباع بازار با واکسن های به روز رسانی شده برای مقابله با شاخه های جدید ویروس کرونا است.

درخواست جمع آوری واکسن از اتحادیه اروپا در ۵ مارس سال جاری میلادی ثبت شده و از هفتم ماه می( دیروز) نیز اجرایی شده است. آسترازنکا در بیانیه ای اعلام کرد: از آنجا که نسخه های متعددی از واکسن های کووید۱۹ توسعه یافته اند، در بازار مازاد واکسن وجود دارد.

این شرکت اخیرا اعتراف کرد یکی از واکسن های آن به نام کووید شیلد ممکن است در مواردی نادر به ایجاد لخته خونی و کاهش پلاکت های خون منجر شود.

البته پس از آنکه شکایتی دسته جمعی از این شرکت در انگلیس ثبت شد، آسترازنکا به این عارضه جانبی اعتراف کرد. در شکایت ثبت شده، آمده بود واکسن به مرگ و میر و جراحت هایی منجر می شود و شاکیان خواستار حدود ۱۰۰ میلیون پوند غرامت برای ۵۰ قربانی شده بودند.

کد خبر 6100113 شیوا سعیدی قوی اندام

دیگر خبرها

  • واکسن‌های آسترازنکا از سراسر جهان جمع‌آوری می‌شوند
  • قهرمانی آرسنال در لیگ برتر انگلیس با برتری مقابل منچستریونایتد (8 می، 2002) / فیلم
  • واکسن های کرونا آسترازنکا از بازار جهانی جمع شد
  • ۴ بازیکن هوادار محروم از بازی پرسپولیس
  • اعتراف یک استقلالی؛ بازیکن پرسپولیس تاثیرگذارترین ستاره لیگ است | هشدار در خصوص چهار بازی آخر استقلال
  • اسب تروجان
  • واکسنی که ویروس‌های ظهور نکرده کرونا را از بین می برد!
  • لوئیز انریکه: حتی بهترین بازیکنان جهان هم باید دفاع کنند
  • نمایشگاه کتاب، رویدادی که هم جنگ را دید و هم روزهای قرنطینه را
  • آلونسو شیک‌ترین گل تیمش را ندید!